Gti 16V - problémy pokračují... :(

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Gti 16V - problémy pokračují... :(

Příspěvek od pov »

Tak po vyreseni par problemu jsem se dostal k dalsim. A to ztrata vykonu po teplem startu + ztrata vykonu pri plnem plynu. Kdyz nastartuju teply motor tak asi 30s neni schopny rozumne pracovat. Jako bych mel slaby tlak benzinu. Zaradim 1, rozjedu se a motor neni schopny jet na vic nez 1000ot, pak se chyti a jede normalne. Neco podobnyho se mi stane kdyz slapnu na plny plyn. Motor jde pekne az to 4000ot, ale pak jako bych zastavil privod benzinu :evil:. Dela to asi v 50ti% seslapnuti naplno. Na pul plynu jede krasne a bez problemu :roll: Motor je 1,8 16V PL.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

ta prodleva po teplým startu je nejspíš způsobená tím ,že v době kdy motor stál vychladla lambda, teda je to jen moje teorie, kterou si vysvětluju tenhle jev.

zkus poladit CO.

už jsi měřil proud kterým ř.j. nastavuje tlak ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister píše:ta prodleva po teplým startu je nejspíš způsobená tím ,že v době kdy motor stál vychladla lambda, teda je to jen moje teorie, kterou si vysvětluju tenhle jev.
Jo, to by mohlo teoreticky byt ono, ale jak to resit? nebavi me po kazdym teplym startu cekat az se prohreje lambda :(
lister píše: zkus poladit CO.
Zkousel jsem, mam serizeno tak, ze lip uz to snad nejde. Serizovani od oka nic neprinejslo. Dle masiny je vse ok
lister píše: už jsi měřil proud kterým ř.j. nastavuje tlak ?
Tu blbost na vaze vzduchu? :) ... na volnobeh ok, ale jaky volty to ma davat ve vyssich ot?

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Já vím že tady moje rada není vítána, ale co baterka?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

pov : když je lambda v katu , tak nechladne tak rychle, přecejen ten kat vyzařuje nějaký teplo dlouho po zastavení motoru....

ta blbost na rozdělovači paliva ne na váze, měří se proud, ne volty, jakej proud má být při vyšších otáčkách,nikdo neví, záleží na složení směsi, řídící jednotka ten proud mění podle potřeby.
vyšší proud obohacuje směs, nižší nebo dokonce mínusový hodnoty ochuzuje, nebo úplně zastaví dodávku paliva.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister píše: ta blbost na rozdělovači paliva ne na váze, měří se proud, ne volty
Hlavne ze si rozumime :)

Ok, promerim znova, treba budu chytrejsi. Jeste si dnes jdu pujcit druhou lambdu(pro jistotu).

Uživatelský avatar
shaity
Závodník
Závodník
Příspěvky: 619
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shaity »

to pov:to co tu píšeš o tom zdechání po přidání plynu,mě tohle dělalo GXko...do 1500-2000 otážek bída s nouzí cukalo nejelo ,jak se to vyhrabalo nad najednou jak kdyby to někdo zezadu nakop-...hmm měnilo se tam toho víc ale např .kabely svíčky....palivovej filtr...vzduchovej filtr...a vono to pomohlo:c((jelikož mě ted čeká to samé co tebe...měním též na 1.8 16V PL ...tak z těch problému mám fakt hruzu

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Dalsi dotaz: Co se ma stat kdyz se sepne spinac plnyho plynu na skrtici klapce? Je to jen udaj pro RJ nebo to ovlivnuje neco dalsiho? Protoze kdyz se ten spinac sepne. Tak jsem proste dojel :) - auto prestane tahnout.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

když se sepne spínač plnýho plynu, motor má provozní teplotu a otáčky jsou vyšší než 2500 (u 16V, u 8V je to 4000N/min), ř.j. má nastavit bohatší směs = větší proud do el-hydraulickýho nastavovače.

prostě když se ten spínač sepne ,ř.j. "sere na ekologii" a valí do motoru víc paliva, bez ohledu na signál z lambdy nastaví větší proud nastavovače.

je otázka jakej proud jde do nastavovače před tím než se spínač sepne, jestli třeba ten proud nastavenej po sepnutí spínače není nižší ?

jinak někde jsi psal že motor na pnej plyn zvadne od 4000 ,tak mě napadá máš správnou ř.j. ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Jak poznam 8v jednotku od 16v? V etce jsem nenasel jeji cislo. Jinak od vcerejska jezdim s jinou lambdou a dnes uz jsem zadny vypadek vykonu nepozoroval, nicmene porad se to chova divne a motor tahne v celem spektru otacek stejne, coz bude mozna ale zpusobeno konfiguraci vyfuku(naprd).

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

v etce nejsou čísla jednotek ? nějaký divný já je tam mám, hoď čísla těch tvejch ,porovnám to se svejma..


co by někdo dal za motor kterej táhne v celým rozsahu stejně :wink: a pánovi se to nelíbí :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister píše: co by někdo dal za motor kterej táhne v celým rozsahu stejně :wink: a pánovi se to nelíbí :wink:

Ale vono to tááááááhne máááááálo :( V tehle fazi muzu vesele rict ze 1,6ka jela lip :)

Na cisla mrknu...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“