Gti 16V - problémy pokračují... :(
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Gti 16V - problémy pokračují... :(
Tak po vyreseni par problemu jsem se dostal k dalsim. A to ztrata vykonu po teplem startu + ztrata vykonu pri plnem plynu. Kdyz nastartuju teply motor tak asi 30s neni schopny rozumne pracovat. Jako bych mel slaby tlak benzinu. Zaradim 1, rozjedu se a motor neni schopny jet na vic nez 1000ot, pak se chyti a jede normalne. Neco podobnyho se mi stane kdyz slapnu na plny plyn. Motor jde pekne az to 4000ot, ale pak jako bych zastavil privod benzinu . Dela to asi v 50ti% seslapnuti naplno. Na pul plynu jede krasne a bez problemu Motor je 1,8 16V PL.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
ta prodleva po teplým startu je nejspíš způsobená tím ,že v době kdy motor stál vychladla lambda, teda je to jen moje teorie, kterou si vysvětluju tenhle jev.
zkus poladit CO.
už jsi měřil proud kterým ř.j. nastavuje tlak ?
zkus poladit CO.
už jsi měřil proud kterým ř.j. nastavuje tlak ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Jo, to by mohlo teoreticky byt ono, ale jak to resit? nebavi me po kazdym teplym startu cekat az se prohreje lambdalister píše:ta prodleva po teplým startu je nejspíš způsobená tím ,že v době kdy motor stál vychladla lambda, teda je to jen moje teorie, kterou si vysvětluju tenhle jev.
Zkousel jsem, mam serizeno tak, ze lip uz to snad nejde. Serizovani od oka nic neprinejslo. Dle masiny je vse oklister píše: zkus poladit CO.
Tu blbost na vaze vzduchu? ... na volnobeh ok, ale jaky volty to ma davat ve vyssich ot?lister píše: už jsi měřil proud kterým ř.j. nastavuje tlak ?
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
pov : když je lambda v katu , tak nechladne tak rychle, přecejen ten kat vyzařuje nějaký teplo dlouho po zastavení motoru....
ta blbost na rozdělovači paliva ne na váze, měří se proud, ne volty, jakej proud má být při vyšších otáčkách,nikdo neví, záleží na složení směsi, řídící jednotka ten proud mění podle potřeby.
vyšší proud obohacuje směs, nižší nebo dokonce mínusový hodnoty ochuzuje, nebo úplně zastaví dodávku paliva.
ta blbost na rozdělovači paliva ne na váze, měří se proud, ne volty, jakej proud má být při vyšších otáčkách,nikdo neví, záleží na složení směsi, řídící jednotka ten proud mění podle potřeby.
vyšší proud obohacuje směs, nižší nebo dokonce mínusový hodnoty ochuzuje, nebo úplně zastaví dodávku paliva.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- shaity
- Závodník
- Příspěvky: 619
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
to pov:to co tu píšeš o tom zdechání po přidání plynu,mě tohle dělalo GXko...do 1500-2000 otážek bída s nouzí cukalo nejelo ,jak se to vyhrabalo nad najednou jak kdyby to někdo zezadu nakop-...hmm měnilo se tam toho víc ale např .kabely svíčky....palivovej filtr...vzduchovej filtr...a vono to pomohlo:c((jelikož mě ted čeká to samé co tebe...měním též na 1.8 16V PL ...tak z těch problému mám fakt hruzu
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
když se sepne spínač plnýho plynu, motor má provozní teplotu a otáčky jsou vyšší než 2500 (u 16V, u 8V je to 4000N/min), ř.j. má nastavit bohatší směs = větší proud do el-hydraulickýho nastavovače.
prostě když se ten spínač sepne ,ř.j. "sere na ekologii" a valí do motoru víc paliva, bez ohledu na signál z lambdy nastaví větší proud nastavovače.
je otázka jakej proud jde do nastavovače před tím než se spínač sepne, jestli třeba ten proud nastavenej po sepnutí spínače není nižší ?
jinak někde jsi psal že motor na pnej plyn zvadne od 4000 ,tak mě napadá máš správnou ř.j. ?
prostě když se ten spínač sepne ,ř.j. "sere na ekologii" a valí do motoru víc paliva, bez ohledu na signál z lambdy nastaví větší proud nastavovače.
je otázka jakej proud jde do nastavovače před tím než se spínač sepne, jestli třeba ten proud nastavenej po sepnutí spínače není nižší ?
jinak někde jsi psal že motor na pnej plyn zvadne od 4000 ,tak mě napadá máš správnou ř.j. ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
v etce nejsou čísla jednotek ? nějaký divný já je tam mám, hoď čísla těch tvejch ,porovnám to se svejma..
co by někdo dal za motor kterej táhne v celým rozsahu stejně a pánovi se to nelíbí
co by někdo dal za motor kterej táhne v celým rozsahu stejně a pánovi se to nelíbí
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..