WEBER
- saimonx
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Těšín
WEBER
Taaaakže znova. Přes zimu chci mojeho 16v postavit na Webery a sbírám nějaké info. Nevíte někdo jak velký je rozdíl mezi 44 IDF a 45 DCOE, ta 44ka je tuším vertikální a 45ka horizontální, ale co se týče účinnosti a montáže , co je lepší.
A co říkáte na tenhle kit: http://www.webercarbsdirect.com/product_p/wk295.htm" target="_blank
dík za pomoc
A co říkáte na tenhle kit: http://www.webercarbsdirect.com/product_p/wk295.htm" target="_blank
dík za pomoc
- sonymagnat
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravwskoslezky Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: WEBER
na kolik Kč to vyjde asi??
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: WEBER
sonymagnat: samotny karbecy asi za 15 - 25tis sezenes i u nas, namontovat to by nemel byt taky problem, ale potrebujes k tomu hodne dalsich veci, ktery nejsou rozhodne levny. A hlavne v republice neni moc lidi, ktery jsou schopny karbecy sestelovat tak aby chodily jak maj. A vysledek? jede to jak prase, ale taky to tak zere...
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- MareeqGTI
- Profík
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha vychod
- Kontaktovat uživatele:
Re: WEBER
Takže: určitě použij karbecy s difuzorem 45 a vyšší, jinak ti to nebude plnit jak má. a hlavně horizontální, vertikální bys asi musel prostrčit skrz haubnu
dál si sežen mebránový elekt. paliv. čerpadlo a vyhod origo tlakový čerpadlo z GTI . Dá se použít z Alfy 33
pak nech upgradovat hlavu, hlavně ventil zdvihátka, protože max otáčky motoru budou podle seřízení až 11tis/min !
s tím souvisí i spojka, asi by řazení v 10tis ot seriová lamela nepřenesla vid?
dále by to chtělo použít minimálně laděný svody, protože se to pak zase blbě vyplachuje
nech si poradit od profíků jaký svíčky (podle seřízení)
nech si spočítat délku sání, podle toho, jak chceš motor využívat!!
Těch věcí je milion, on si to totiž každej představuje jak hurvínek válku
Třeba jestli máš předstih ovládanej podtlakem, jsi docela v řiti (u PL), dál si sežen vývěvu z diesla - kvůli podtlaku na posilovači brzd (aby ti taky pasovala do převodovky na kolečka)
Hlavně si sežen někoho z motorsportu, kdo tyhle motory ladil ( 16V mit weber je hojně používanej třeba ve vrchách) a nech to komplet seřídit na brzdě, jinak to bude akorát žrát a nepojede to.
Počítej s reálnou spotřebou přes 30l/100km (podle seřízení, délky sání, převodovky atd..) při normální jízdě.
Těch úprav a problémů je mnohem víc, ale ted už si nevzpomenu. Měl jsem i video mojeho 16V kde byli vidět otáčky kolem 11t a plameny z výfuku a sání , teda těsně přetím než se ten motor rozskočil až to najdu dám to sem
JINAK PŘEJU HODNĚ ŠTĚSTÍ
dál si sežen mebránový elekt. paliv. čerpadlo a vyhod origo tlakový čerpadlo z GTI . Dá se použít z Alfy 33
pak nech upgradovat hlavu, hlavně ventil zdvihátka, protože max otáčky motoru budou podle seřízení až 11tis/min !
s tím souvisí i spojka, asi by řazení v 10tis ot seriová lamela nepřenesla vid?
dále by to chtělo použít minimálně laděný svody, protože se to pak zase blbě vyplachuje
nech si poradit od profíků jaký svíčky (podle seřízení)
nech si spočítat délku sání, podle toho, jak chceš motor využívat!!
Těch věcí je milion, on si to totiž každej představuje jak hurvínek válku
Třeba jestli máš předstih ovládanej podtlakem, jsi docela v řiti (u PL), dál si sežen vývěvu z diesla - kvůli podtlaku na posilovači brzd (aby ti taky pasovala do převodovky na kolečka)
Hlavně si sežen někoho z motorsportu, kdo tyhle motory ladil ( 16V mit weber je hojně používanej třeba ve vrchách) a nech to komplet seřídit na brzdě, jinak to bude akorát žrát a nepojede to.
Počítej s reálnou spotřebou přes 30l/100km (podle seřízení, délky sání, převodovky atd..) při normální jízdě.
Těch úprav a problémů je mnohem víc, ale ted už si nevzpomenu. Měl jsem i video mojeho 16V kde byli vidět otáčky kolem 11t a plameny z výfuku a sání , teda těsně přetím než se ten motor rozskočil až to najdu dám to sem
JINAK PŘEJU HODNĚ ŠTĚSTÍ
- GTI16V
- VWexpert
- Příspěvky: 4637
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Česká Lípa
Re: WEBER
MareeqGTI
...zrovna jsem Tě chtěl jmenovat do příspěvku jakožto jednoho z věci znalých, páč jsem sledoval v archivu tvoje zkušenosti s Webery, ale byl si rychlejší na klávesnici . Nicméně popsal si to naprosto přesně...každej v tom vidí jen karbecy a jiný sání, ale je to věda jako kráva ....už jenom to naladit, ale potěším tě, jsem na zimu připravenej do toho skočit, když už to je venku , zhruba čtvrt roku jsem sbíral všechny možný info o takovýhle zástavbě, takže WEBERU zdar
...zrovna jsem Tě chtěl jmenovat do příspěvku jakožto jednoho z věci znalých, páč jsem sledoval v archivu tvoje zkušenosti s Webery, ale byl si rychlejší na klávesnici . Nicméně popsal si to naprosto přesně...každej v tom vidí jen karbecy a jiný sání, ale je to věda jako kráva ....už jenom to naladit, ale potěším tě, jsem na zimu připravenej do toho skočit, když už to je venku , zhruba čtvrt roku jsem sbíral všechny možný info o takovýhle zástavbě, takže WEBERU zdar
- MareeqGTI
- Profík
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha vychod
- Kontaktovat uživatele:
Re: WEBER
Háááásky, držím palce řediteli!! Já jsem to už jednou vzdal, ale pořád se mi doma válej DelOrta 45 no a ted už jsem taky o něco chytřejší, mám i kontakt na jednoho staršího pána v Poděbradech, kterej má komplet servis (včetně brzdy, motorpalu atd.) a ladí webry ve škodovkách. Až bude chvilku čas, chci se tam zastavit pro nějaký info..GTI16V píše:MareeqGTI
...zrovna jsem Tě chtěl jmenovat do příspěvku jakožto jednoho z věci znalých, páč jsem sledoval v archivu tvoje zkušenosti s Webery, ale byl si rychlejší na klávesnici . Nicméně popsal si to naprosto přesně...každej v tom vidí jen karbecy a jiný sání, ale je to věda jako kráva ....už jenom to naladit, ale potěším tě, jsem na zimu připravenej do toho skočit, když už to je venku , zhruba čtvrt roku jsem sbíral všechny možný info o takovýhle zástavbě, takže WEBERU zdar
Takže mě to taky hoooodně láká, už zase mi to hryže v hlavě
Ono je to totiž asi to nejlepší co jde s 16V udělat, v podstatě máš za relativně málo peněz hodně muziky. Každej pořád řeší jak tam naladit koně, jenže s tou stříkačkou to jde opravdu na h. a hlavně vše stojí raneeec kor s tou mechanickou
A to svezení potom, to se fakt nedá popsat, ještě ted se pamatuju, tu mojí jednu jedinou jízdu s Golfikem , kdy volnoběh byl 2,5 tis , max bylo přes 11tis, no fakt koteeeel.
Kdybys každopádně potřeboval poradit, neváhej se zeptat, co vím, to povím, a co nevím, to zjistím, popř seženu
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1705
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Re: WEBER
Tak to musi byt fakt nater.Taky bych se chtel v necem takove projet.MareeqGTI píše: A to svezení potom, to se fakt nedá popsat, ještě ted se pamatuju, tu mojí jednu jedinou jízdu s Golfikem , kdy volnoběh byl 2,5 tis , max bylo přes 11tis, no fakt koteeeel.
- saimonx
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Těšín
Re: WEBER
Díky pane, už jsem se bál, že se tady nevyskytuje nikdo, kdo by byl schopen poradit. Mám závodní výfukový systém od svodů až po koncák, vačky 282 stupňů, snížená hlava, zvětšené kanály ,odlehčené ventily,svíčky Iridium, odleh.setrv.švihá to hezky ,ale pomalu to přestává stačit, asi to znáš že. S tou spotřebou jsi mně docela dostal, s nárustem jsem počítal , ale tohle je mazec, no každopádně zatím jsi mně neodradil S tím horizontálním je to jasný, ale jestli jsi koukal na ten odkaz, tak ho nemají v takovým kitu jako ten vertikální, který vychází za super cenu.MareeqGTI píše:Takže: určitě použij karbecy s difuzorem 45 a vyšší, jinak ti to nebude plnit jak má. a hlavně horizontální, vertikální bys asi musel prostrčit skrz haubnu
dál si sežen mebránový elekt. paliv. čerpadlo a vyhod origo tlakový čerpadlo z GTI . Dá se použít z Alfy 33
pak nech upgradovat hlavu, hlavně ventil zdvihátka, protože max otáčky motoru budou podle seřízení až 11tis/min !
s tím souvisí i spojka, asi by řazení v 10tis ot seriová lamela nepřenesla vid?
dále by to chtělo použít minimálně laděný svody, protože se to pak zase blbě vyplachuje
nech si poradit od profíků jaký svíčky (podle seřízení)
nech si spočítat délku sání, podle toho, jak chceš motor využívat!!
Těch věcí je milion, on si to totiž každej představuje jak hurvínek válku
Třeba jestli máš předstih ovládanej podtlakem, jsi docela v řiti (u PL), dál si sežen vývěvu z diesla - kvůli podtlaku na posilovači brzd (aby ti taky pasovala do převodovky na kolečka)
Hlavně si sežen někoho z motorsportu, kdo tyhle motory ladil ( 16V mit weber je hojně používanej třeba ve vrchách) a nech to komplet seřídit na brzdě, jinak to bude akorát žrát a nepojede to.
Počítej s reálnou spotřebou přes 30l/100km (podle seřízení, délky sání, převodovky atd..) při normální jízdě.
Těch úprav a problémů je mnohem víc, ale ted už si nevzpomenu. Měl jsem i video mojeho 16V kde byli vidět otáčky kolem 11t a plameny z výfuku a sání , teda těsně přetím než se ten motor rozskočil až to najdu dám to sem
JINAK PŘEJU HODNĚ ŠTĚSTÍ
- MareeqGTI
- Profík
- Příspěvky: 1030
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha vychod
- Kontaktovat uživatele:
Re: WEBER
Noo, tak to musí asi upalovat slušněsaimonx píše: Díky pane, už jsem se bál, že se tady nevyskytuje nikdo, kdo by byl schopen poradit. Mám závodní výfukový systém od svodů až po koncák, vačky 282 stupňů, snížená hlava, zvětšené kanály ,odlehčené ventily,svíčky Iridium, odleh.setrv.švihá to hezky ,ale pomalu to přestává stačit, asi to znáš že. S tou spotřebou jsi mně docela dostal, s nárustem jsem počítal , ale tohle je mazec, no každopádně zatím jsi mně neodradil S tím horizontálním je to jasný, ale jestli jsi koukal na ten odkaz, tak ho nemají v takovým kitu jako ten vertikální, který vychází za super cenu.
S tou spotřebou to samozřejmě hrozně záleží na použitejch tryskách a celkovým seřízení, ale i tak, řekl bych že pod 20 se nedostaneš ..
Na ten odkaz jsem koukal, mít Porsche nebo Brouka nebylo by to špatný, ale bohužel na Golfa to nedáš..
Trošku už jsem pro jednoho klubáka řešil rozpočet na stavbu tohodle motoru a počítej že:
starší:
karbecy DCOE 45 cca 400eu
sání origo na 16v max 200 eu
filtr kaslík 100 eu
zapalování 300 eu
Nový:
pumpa 85 eu
seštelování 4-12 tis
Výfuk už máš, to je dobře, vačky asi taky nebudou na škodu, jen se bojím tý snížený hlavy, no uvidíš no...