Těsnění pod hlavou,víka ventilů a gufera

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Těsnění pod hlavou,víka ventilů a gufera

Příspěvek od bartic »

Je to nějak složitý to všechno vyměnit nebo to zvládnu.Chtěl bych někoho poprosit,jeslti by mě nenapsal postup.Díkes

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Víko ventilů asi jo, ale gufero na motoru? Prej to někdo udělal sám, ale nedokážu si to bez zvedáku a min. dvou lidí představit...

Uživatelský avatar
HWTest
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HWTest »

Vecernicek píše:Víko ventilů asi jo, ale gufero na motoru? Prej to někdo udělal sám, ale nedokážu si to bez zvedáku a min. dvou lidí představit...
Tak, tak. Těsnění na víko jsem si měnil, ale gufera jsem zbaběle odvezl do servisu ...

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od bartic »

Btw.Kolik si cca můžou říct za udělání těsnění pod hlavou včetně gufer a víka ventilů s prací?

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

bartic píše:Btw.Kolik si cca můžou říct za udělání těsnění pod hlavou včetně gufer a víka ventilů s prací?
za samotný těsnění palice (což znamená i víko ventilů) mi vyhrožoval 4tis včetně materiálu

Uživatelský avatar
Mastermind
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno a Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

výměna

Příspěvek od Mastermind »

Cena asi mazec, měnil jsem těsnění pod hlavou na 1,3L G2 minulý týden a :

těsnění pod hlavou 400,-
šrouby hlavy 250,-
těsnění víka 200,-
těsnění výf. svodů 90,-
gufera ventilů 250,-

k tomu potřebuješ:

a) speciální klíč na šrouby hlavy (sluníčko)
b) den volna na rozebrání půlky motoru :evil:
c) pevné nervy při odvrtávání ukroucených šroubů výfukového svodu :roll:

počítám že v servise to asi pod 3000 s materiálem nepude a navíc nevíš co ti tam ošulí (třeba nové šrouby atd.).

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od bartic »

Yeah píše:
bartic píše:Btw.Kolik si cca můžou říct za udělání těsnění pod hlavou včetně gufer a víka ventilů s prací?
za samotný těsnění palice (což znamená i víko ventilů) mi vyhrožoval 4tis včetně materiálu
Mno,tak s takovouhle cenou sem nějak počítal :roll: Áchy jo.Nejradši bych do toho kop,krám jeden starej :evil:

Uživatelský avatar
xtom
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od xtom »

A co ti to dela, ze budes menit to tesneni?

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od bartic »

xtom píše:A co ti to dela, ze budes menit to tesneni?
Ztrácí se chlap.kapalina a chci to auto prodávat,tak to hodim do kondice :P

Uživatelský avatar
ukro
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ukro »

menil jsem pred mesicem tesneni ventilovyho vika a gufera ventilu matros me nysel na 200Kc no a udelel jsem si to sam doma akorat to trochu trvalo protoze jsem vymyslel jak vyrobyt stahovak na pruzina ventilu jo a taky vyndat to gufero to je taky sranda jinak s kazdym dalsim jsem se zdokonaloval!

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

je důležitý dávat nový šrouby na hlavu??

Uživatelský avatar
xtom
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od xtom »

no vsude pisou, ze jo, ze ty stary jsou vytahany. Navic je asi vetsinou i potreba tu hlavu prebrousit.

Uživatelský avatar
Mastermind
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno a Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mastermind »

xtom píše:no vsude pisou, ze jo, ze ty stary jsou vytahany. Navic je asi vetsinou i potreba tu hlavu prebrousit.
Záleží na stavu, já se docela divil, když jsem to rozebral. Byla lesklá jak zrcadlo, rovná, no prostě jsem hleděl! Motor má nějakých 120 000 a ve válcích nebylo vyběhané ani ň. Krásně šly vidět stopy po honování. Smekám před dím motorem. Zároveň jsme totiž dělali Favorita a to byl teda humus i když měl najeto podobně, hlava vyžraná, šrouby povolit nešly, prostě FUJ.

Uživatelský avatar
shaity
Závodník
Závodník
Příspěvky: 619
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shaity »

to bartic mě to tedky čeká taky....matroš na moc nevyšel ptz mám u elitu 30 slevy:c)))takže nakupuju bezdaně + min 8 procent ještě s ceny dolů...
budu to dlat v garage nevidím v tom problém jsme na to dva...až to spáchám pošlu návod hm

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od bartic »

shaity píše:to bartic mě to tedky čeká taky....matroš na moc nevyšel ptz mám u elitu 30 slevy:c)))takže nakupuju bezdaně + min 8 procent ještě s ceny dolů...
budu to dlat v garage nevidím v tom problém jsme na to dva...až to spáchám pošlu návod hm
Tak to máš super takovouhle slevu mít :wink: Kdy to chceš dělat?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“