Výměna motoru RP -> PF, jak to jde ...

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

http://sweb.cz/golfista76/vw-club/PF1.89-7.90.gif

tady máš schéma elektriky okolo motoru na PF, třeba ti to k něčemu bude...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
HWTest
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HWTest »

lister píše:http://sweb.cz/golfista76/vw-club/PF1.89-7.90.gif

tady máš schéma elektriky okolo motoru na PF, třeba ti to k něčemu bude...
Úžasné, děkuji :-) uvidíme příští víkend (asi) ...

Zemnící pásky jsem vyšpekuloval jen dva - kapota - kastle a cívka - hlava motoru, je to všechno nebo nějakej chybí?
Skoro jsem se dneska pos..l, když jsem cpal průchodku mezi motorovým prostorem a kabinou :evil: vůbec to nešlo a ještě je k tomu přístup tak na jednu ruku :-( ale nakonec se povedlo :-)

Uživatelský avatar
Laďa
Pilot
Pilot
Příspěvky: 823
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Laďa »

no podobný mě čeká v létě tak jsem zvědav jak to půjde :? z GX na PF

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

Laďa píše:no podobný mě čeká v létě tak jsem zvědav jak to půjde :? z GX na PF
:?: -na starým foru se to řešilo (co si pamatuju) a PF má akorát ostřejší vačku jinak to je "prej " stejný... :?: ,tak proč měnit?

Uživatelský avatar
HWTest
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HWTest »

Marus píše: :?: -na starým foru se to řešilo (co si pamatuju) a PF má akorát ostřejší vačku jinak to je "prej " stejný... :?: ,tak proč měnit?
Nejsou stejný, PF má větší kompresi (možná i větší sací a výfukový otvory) a proč měnit - velmi jednoduchá odpověď - 13kW !

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

HWTest píše:
Marus píše: :?: -na starým foru se to řešilo (co si pamatuju) a PF má akorát ostřejší vačku jinak to je "prej " stejný... :?: ,tak proč měnit?
Nejsou stejný, PF má větší kompresi (možná i větší sací a výfukový otvory) a proč měnit - velmi jednoduchá odpověď - 13kW !
a tech 13kW je sakra znat :) na PF si absolutne nemuzu stezovat, h***o to zere a kdyz chces tak celkem taha :) a to jsem predtim jezdil par dni s vr6 :)

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

Tak beru zpět :lol: jen jsem psal co mi někdo kdysi poradil.
Výfukový a sací otvory to má stejný-nebo jsem blbě rozluštil číslo motoru :P
Kompese se odvíjí od čeho?
Pf je digifant?

Uživatelský avatar
Laďa
Pilot
Pilot
Příspěvky: 823
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Laďa »

Marus píše: Pf je digifant?
jj digifant :wink:

jinak kvůli výše zmíněným důvodům a aky se mi válí v garáži ze vším všudy tak proč toho nevyužít že :)

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

PB ma novou elektriku, se starou se nedelal :!:

Nevim ceho se bojite, pokud trochu rozumite elektrice a mate schema, neni za den co delat :wink:

Zvlast pokud davate motor s novou elektrikou do auta s novou elektrikou :idea:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

a kdyby nebyla v autě nová elektrika , nic se neděje dyk je to pár drátků :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
HWTest
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HWTest »

hugo píše:PB ma novou elektriku, se starou se nedelal :!:
Máme doma Golfa II GTI rv 1987 s PB a ten má starou elektriku a není to žadná překopávka, takže se dělal.

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

hugo píše:PB ma novou elektriku, se starou se nedelal :!:

Nevim ceho se bojite, pokud trochu rozumite elektrice a mate schema, neni za den co delat :wink:

Zvlast pokud davate motor s novou elektrikou do auta s novou elektrikou :idea:
a pokud elektrice nerozumite, tak si rezervujte na dalsi den autoelektrikare :lol:

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

HWTest píše:
hugo píše:PB ma novou elektriku, se starou se nedelal :!:
Máme doma Golfa II GTI rv 1987 s PB a ten má starou elektriku a není to žadná překopávka, takže se dělal.
No tak to cumim, asi jeden z prvnich kousku :wink:

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

lister píše:a kdyby nebyla v autě nová elektrika , nic se neděje dyk je to pár drátků :wink:
Par dratku to je, ale kdyz se nemusi nic strihat, nadstavovat, napojovat , pajet... je to mnohem elegantnejsi :lol:

Uživatelský avatar
Laďa
Pilot
Pilot
Příspěvky: 823
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Laďa »

hugo píše:
HWTest píše: Máme doma Golfa II GTI rv 1987 s PB a ten má starou elektriku a není to žadná překopávka, takže se dělal.
No tak to cumim, asi jeden z prvnich kousku :wink:
Když se podíváš na začátek výroby PB, PF a srovnáš s datumem od kterého se dělala nová el tak zjistíš že něco vyrobit do přechodu na novou stihli :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“