karburátory 16v

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

MareeqGTI píše:
hugo píše:[:

No ten podtlak na brzdy - pouzij vyvevu z diesla, ta je napojena v miste, kde maji 8V rozdelovac, u 16V je tam zaslepka - pohon od kliky pro olejove cerpadlo
Thanks, rozumím :wink:
ale bude potřeba vyměnit i olejový čerpadlo (16V má jinak řešenej pohon) nedej bože i spojovací hřídel.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister píše:pov : ty tady mateš veřejnost :wink: ta řídící jednotka zapalování která je v PLku je naprosto samostatná, tu druhou (ř.j. KE-jetronic) nepotřebuje.
Njn, sory... :roll: :lol:

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MareeqGTI »

pov píše:
MareeqGTI píše:No jasně, všechny řídící jednotky jsou pryč, úplně stejně jako to má KR. Lambda atd., všechno odpojený! Je to jak říkáš cívka - rozdělovač. Děláno dle KR vzoru. A to funguje, jen mě nenapadla ta regulace :roll:

Tak makej, bez toho to nepojede :)
No tak tím by asi byli vyřešeny ty plameny, ale co zbytek. Seřídit atd. Než ten šuplík pojede, si ještě počkám :-(

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MareeqGTI »

lister píše:
MareeqGTI píše: Thanks, rozumím :wink:
ale bude potřeba vyměnit i olejový čerpadlo (16V má jinak řešenej pohon) nedej bože i spojovací hřídel.
Nerozumím? Jako kvůli tomu pohonu? :?

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

MareeqGTI píše:
lister píše: ale bude potřeba vyměnit i olejový čerpadlo (16V má jinak řešenej pohon) nedej bože i spojovací hřídel.
Nerozumím? Jako kvůli tomu pohonu? :?

Podle me by mel jit vzit podtlak primo z priruby za karburatorem ne? :idea:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

8V má na hřídeli rozdělovače ozubený kolečko a v hřídelce olejovýho čerpadla je drážka do který zapadá zub z rozdělovače, tím je hřídel rozdělovače a čerpadla spojená.
u diesla je to řešený stejně akorát místo rozdělovače je vývěva.

16V má ozubený kolečko na hřídeli čerpadla a místo rozdělovače jen špunt, takže vývěvu s dalším koečkem tam nenarveš...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MareeqGTI »

pov píše:
MareeqGTI píše: Nerozumím? Jako kvůli tomu pohonu? :?

Podle me by mel jit vzit podtlak primo z priruby za karburatorem ne? :idea:
To jsem tak měl, ale je to mááálo. A svést to ze všech 4 zase nevím jako to potom spojit! :roll:
Naposledy upravil(a) MareeqGTI dne 10.05.2006 06:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
smyk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2693
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousíčekkk od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smyk »

jarys píše:ted nemam foto hlavne ho nemam jak zmensit..normalně dva dvojity webery jezdily na nějaky 2,0alfe až budu mít sání hotový vyrobeny filtry tak hodim foto ..hlavně potřebuju vymyslet a spočítat sání..vyrobí mi ho známej..jo a taky¨vyrábíme svody podle supersprintu,a včera sem poslal vačky na podbrus a objednal podložky na hydroštely :lol: už by to mohlo trochu jet :roll: :lol: :twisted:
prosimte kolik te vyjdou ty svody a je možnost je pak vyrobit ještě :roll: :wink:
Zde se plní muj další sen tentokrát ten pravej original:-)
https://www.facebook.com/Golf-2-Rallye- ... 999392424/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

pov píše:Predpokladam ze mas vertikalni karburatory, tak by me zajimalo jak je tam chces dostat aniz bys delal diru do kapoty. 36mm difuzor je malo, nebude ti to stihat, ve vysokych otackach budes mit malo benzinu, takze pokud chces delat nejaky dalsi upravy je to zbytecny, protoze budes mit malo benzinu na to, abys vyuzil prebrouseny vacky, lesteny ojnice a pod blbustky....
s alfy= vertikály sory,,,
delorta 40 na MI 16 v peugeot 205 stejný úpravy to v poho stíhaj..tak nevim proč by neměly na normal ježdění stačit.. :?:
sání se mam udělaný malinko skloněný dolu ,KN filtry tvrdý silentbloky na motoru aby nepružil..jinak vačka jen 278stupňů..
jinak ty 36 webery jezdily i na tom MI16 a stíhaly sice to nejelo jak na ty delorta 40 ale taky jezdily za 10 a líp -hlavně od spoda jak origo MI16 :!:
MÁŠ TO SNAD TAKY ODZKOUŠENÝ NEBO JEN TIPUJEŠ.. :?:
uvítám každou radu..jestli mi vysvětlíš jak s k-jetu na KR udělám to aby táhl od spoda tak sem stim..napadly mě jen malý karbecy?
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

Thomas píše:Ted sem koukal ze pises ze jsou to 36. V tom pripade souhlasim naproslo s tim co napsal pov. Podle me 40 difuzor je minimum abys vyuzil vacky atd.
Jinak kdyz ses ptal na cenu 45, tak webery se daji sehnat z Nemecka kolem 15000 za par ve vybornym stavu, ale musis mit stesti :lol:
samo ale na rozum sp. a 278 vačku to stíhá..nechci mít průtokovej ohřívač..jinak delorta 40 stály 7tis i s přirubama,webery 36 -2 tis..
Chci tah od spoda a normal spotřebu co mi poradíš :?: :lol:
jinak kolik ti dává el .pumpa na karbece s 45 difus. :?:
ND G2

zatim ještě žiju

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Jestli chces aby to jelo ODSPODA a s normalni spotrebou tak si kup naftu f turbu :!: Spotreba a vykon je dana z dost podstatne casti delkou sani (karburator - ventil). Mluvim ze zkusenosti jinych lidi a z toho co vim ja, protoze jsem mel taky v umyslu prejit na karburatory. Nerikam ze to nepojede, ale rikam ze 36mm difuzor je ti k nicemu kdyz chces vic koni. Zustanes max na tom na cem jsi, pokud chces vykon, musis na to mit taky karburatory, na tom se setrit neda. Za 2000 nedostanes z atmosfery 50 koni navrch(to jsem trosku prehnal)...

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Sorry ale resit 16v temahle upravama a pritom chtit aby to tahlo odspod. Vzdyt delas vsechno pro to abys zvedl vykon a posunul ho do vyssich otacek! Jdes proti proudu. Vykon ti v nizkych otackach da na 16v jen kompresor nebo zmenseny prumer vyfuku, coz ale uskrti vykon tam, kde by mel byt nejvetsi... (odskouseno).

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

přesně: zátah od spoda + nízká spotřeba = TDI (čím víc červený tím líp)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

nejde mi o brutální nárust tahu odspod de mi o zalepení díry v otáčkách do 4500ot..ja nechci s tohoto motoru dolovat výkon 180 koní to je to co nechcete pochopit..do takhle starýho ramplu nebudu sypat tisíce..mam dost rozumu na to abych věděl co za jaký peníze je realný..
ty karburátory při zachování výkonu krouťák dolu u mi16 posunuly to mi těžko vymluvíte..
za peníze co by stála ůprava 16v mam vr6 i s kompresorem
pokud budu mít svých 139 ps tak budu spokojenej
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

KR nema stejne jako PL podtlakovou regulaci predstihu :!:

S tim nahonem olej. cerpadla je to mozne - az tak jsem to nezkoumal. Myslel jsem ze tam neni rozdil :idea:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“