karburátory 16v

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Predpokladam ze mas vertikalni karburatory, tak by me zajimalo jak je tam chces dostat aniz bys delal diru do kapoty. 36mm difuzor je malo, nebude ti to stihat, ve vysokych otackach budes mit malo benzinu, takze pokud chces delat nejaky dalsi upravy je to zbytecny, protoze budes mit malo benzinu na to, abys vyuzil prebrouseny vacky, lesteny ojnice a pod blbustky....

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Jo, na 40 ti bude pumpa stacit uplne v poho. My jsme delali na zavodaku webery 45 a tam to chce elektrickou. Jinak to bude asi docela masakr podle toho kolik si snizil palici :twisted: A vacky dela taky nejakej Pavlicek v Brne, chce asi 2500 za jednu a posila to po republice. Tel. na nej 547227654. Sam sem si u nej nic delat nenechal, kontakt mam od kamose, takze nevim co je zac. Jestli chces muzes zkusit :wink:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Ted sem koukal ze pises ze jsou to 36. V tom pripade souhlasim naproslo s tim co napsal pov. Podle me 40 difuzor je minimum abys vyuzil vacky atd.
Jinak kdyz ses ptal na cenu 45, tak webery se daji sehnat z Nemecka kolem 15000 za par ve vybornym stavu, ale musis mit stesti :lol:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MareeqGTI »

kolik máš karbece 45? ja mam menší a sou z alfy takže je musim dát na stojáka..kolik tě stály a už ti zavrčely_? nechci aby mi to žralo jak svině tak sem šáhl na menší..ted sem to měřil a sou to dokonce 36..
Já mám delorto 40. Už to vrčelo v jiným autě a :

1) nevím jak udělat podtlak na brzdy
2) měl jsem v prdeli hlavu, ale normálně z nich lítali plameny! nevím proč neřešil jsem to ...
3) žralo to odhadem tak 25 - 30 l!
4) není vůbec pr**l to seřídit, budu muset zajet s odborníkem na brzdu, až to bude zase vrčet.
5) a dát tam filtry? to nehrozí, nevejdou se kvůli chladiči. A kdybych je tam dal, tak stejně schořej..

Na víc problémů si zatím nevzpomenu :wink:

Rozmysli si to, ať víš co děláš...

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MareeqGTI »

A mimochodem jsem je koupil za 3500 kč , oba dva i se sáním na 130RS :lol:

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

MareeqGTI píše: Já mám delorto 40. Už to vrčelo v jiným autě a :

1) nevím jak udělat podtlak na brzdy
2) měl jsem v prdeli hlavu, ale normálně z nich lítali plameny! nevím proč neřešil jsem to ...
3) žralo to odhadem tak 25 - 30 l!
4) není vůbec pr**l to seřídit, budu muset zajet s odborníkem na brzdu, až to bude zase vrčet.
5) a dát tam filtry? to nehrozí, nevejdou se kvůli chladiči. A kdybych je tam dal, tak stejně schořej..

Na víc problémů si zatím nevzpomenu :wink:

Rozmysli si to, ať víš co děláš...
No ten podtlak na brzdy - pouzij vyvevu z diesla, ta je napojena v miste, kde maji 8V rozdelovac, u 16V je tam zaslepka - pohon od kliky pro olejove cerpadlo

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MareeqGTI »

hugo píše:[:

No ten podtlak na brzdy - pouzij vyvevu z diesla, ta je napojena v miste, kde maji 8V rozdelovac, u 16V je tam zaslepka - pohon od kliky pro olejove cerpadlo
Thanks, rozumím :wink:

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

...a pokud ti to pali do sani tak mas v prdeli predstih. Na karburatorech musis predstih nastavit vetsi :?: pokud se nepletu. Nicmene ted tam mas predstih asi prilis velky. Spotreba bude dana nastavenim, pravdepodobne mas prilis chudou smes, proto to tak zralo. Ale tohle chce profika, coz ja nejsem...

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MareeqGTI »

pov píše:...a pokud ti to pali do sani tak mas v prdeli predstih. Na karburatorech musis predstih nastavit vetsi :?: pokud se nepletu. Nicmene ted tam mas predstih asi prilis velky. Spotreba bude dana nastavenim, pravdepodobne mas prilis chudou smes, proto to tak zralo. Ale tohle chce profika.
Přesně tak, taky už se do toho nese*u . o zapalování jsme ladili asi 100x! Tím to není. No uvidíme. Stejně je tam dávám pouze z nutnosti (bez nich už to nepojede, elektrika v prd..)

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

A ted me napada... co je to za motor? Jak mas resenou regulaci predstihu? Pokud tam byla elektrika a ted tam mas karburatory a nemenil jsi rozdelovac nebo jsi ho nepredelal na podtlakovou regulaci, tak mas konstantni predstih, coz nemuze fungovat...

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MareeqGTI »

pov píše:A ted me napada... co je to za motor? Jak mas resenou regulaci predstihu? Pokud tam byla elektrika a ted tam mas karburatory a nemenil jsi rozdelovac nebo jsi ho nepredelal na podtlakovou regulaci, tak mas konstantni predstih, coz nemuze fungovat...
je to 16v PL . Ten rozdělovač zatím neřeším, teď jsou na řadě teprve jiný příruby.

Jak myslíš předělat na podtlak reg??

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

MareeqGTI píše:
pov píše:A ted me napada... co je to za motor? Jak mas resenou regulaci predstihu? Pokud tam byla elektrika a ted tam mas karburatory a nemenil jsi rozdelovac nebo jsi ho nepredelal na podtlakovou regulaci, tak mas konstantni predstih, coz nemuze fungovat...
je to 16v PL . Ten rozdělovač zatím neřeším, teď jsou na řadě teprve jiný příruby.

Jak myslíš předělat na podtlak reg??
Potrebujes rozdelovac ktery ma podtlakovou regulaci. Myslim ze KRko ma podtlak... Ale tim si nejsem jisty, tak me kdyztak nekdo opravte. Pokud mas pryc elektriku, nemas ridici jednotku ktera nastavuje predstih, proto to musis zmenit. Dalsi vec. Jak mas reseny zapalovani? Nemas ridici jednotku, takze pokud jsi tam nechal jen jednotku zapalovani, tak to je taky uplne v p**i protoze do ni nejdou implulzy z RJ. Tzn zustava ti konstantni predstih(u karbecu 8-12st :?: ) a kdyz pridas plyn tak to musi strilet jako svine. Potrebujet to predelat jen na rozdelovac + civku. Origo elektriku vyrvat ven...

Uživatelský avatar
MareeqGTI
Profík
Profík
Příspěvky: 1030
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha vychod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MareeqGTI »

No jasně, všechny řídící jednotky jsou pryč, úplně stejně jako to má KR. Lambda atd., všechno odpojený! Je to jak říkáš cívka - rozdělovač. Děláno dle KR vzoru. A to funguje, jen mě nenapadla ta regulace :roll:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

pov : ty tady mateš veřejnost :wink: ta řídící jednotka zapalování která je v PLku je naprosto samostatná, tu druhou (ř.j. KE-jetronic) nepotřebuje.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

MareeqGTI píše:No jasně, všechny řídící jednotky jsou pryč, úplně stejně jako to má KR. Lambda atd., všechno odpojený! Je to jak říkáš cívka - rozdělovač. Děláno dle KR vzoru. A to funguje, jen mě nenapadla ta regulace :roll:

Tak makej, bez toho to nepojede :)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“