Problém 1,8 monojetronik hadička na sání první válec

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
FackXxX
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Západní Čechy

Problém 1,8 monojetronik hadička na sání první válec

Příspěvek od FackXxX »

Prosím o radu.Roztrhla se mi taková gumová zátka co jde do ní nějaká podtlaková hadička je to na sání na první válec.Když je to roztržené tak jde motor jen na tři válce už to mám opravené.Jen bych potřeboval vědět kde to seženu a jak se to přesně jmenuje,abych to mohl vyměnit.Neví někdo kam ta hadička přesně vede a na co vůbec je?Díky

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

která?
Obrázek

Uživatelský avatar
FackXxX
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Západní Čechy

Příspěvek od FackXxX »

Asi to je tahle nevím to přeně,protože tam toho moc nevidím.Jen já mam tu hadičku asi v průměru jako je ta podtlaková z rozdělovače na monojetronik
Přílohy
1,8 monojet.jpg
1,8 monojet.jpg (96.42 KiB) Zobrazeno 1312 x

Drába
Člen klubu
Příspěvky: 286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krkonoše - TU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drába »

To co si zakroužkoval, je podtlaková hadice na brzdový posilovač a z jsou další podtlakový vývody, pokud nejsou využity, jsou zašpuntovaný"zeleně?". Motor ti kvůli podtlakový hadici nepojede na 3 hrnky, ale bude ti blbnout a kolísat volnoběh. Pokud Ti upadla ta zátka, tak to něčím zalep. Jinak takovýhle díly jedině ve VW nebo na vraku.

Uživatelský avatar
FackXxX
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Západní Čechy

Příspěvek od FackXxX »

Zašpuntovaný nejsou a na tři to běželo jen na volnoběh.Protože když jsem odpojil kabel na první válec tak nenastala,žádná změna.Zkusím to někde najít, no uvidim snad to seženu.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“