řídící jednotka bosch k-jetronic

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

řídící jednotka bosch k-jetronic

Příspěvek od Thomas »

Zdravim, nemate nekdo nahodou schema zapojeni jednotky? Popis pinu, popr. zapojeni k senzorum atd. Diky

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

K-Jet snad ani nemá comp ne? dyt je to mechanický...KE-Jet má...

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Sorry, nejak mi tam to E za tim K vypadlo :lol: Je to KE jet.

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Á jé, tady to špatně dopadne :D

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

joo joo :D Ale ono to nejak pojede, kabelaz mam skoro komplet :lol: Spis mi jde o zapojeni senzoru, ktery nejsou primo pripojeny na hlavni svazek od ECU, jako studenej start atd. Mam totiz jenom tenhle svazek a cast od pojistkovky :? Ale nevadi, nejak to pujde a az to pujde tak to stejne hned nekde poslu nach skarpa :twisted:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

takže jestli tomu dobře rozumím, kabelovej svazek od řídící jednotky k motoru máš, tzn ř.j. s motorem propojíš a těch pár drátů co má být napojenejch do pojistkovky nějak napojíš.

potřebuješ rozchodit studenej start, na teplotním-časovým spínači (to je ta věc co řídí ventil studenýho startu) jsou 2 kontakty G a W, z W povedeš drát na libovolnej kontakt ventilu stud.startu, z druhýho kontaktu VSS povedeš drát zpět na T-ČS - na kontakt G a zároveň na startér na kontakt 50 (to je drát po kterým jde proud od spínačky)

jinak K-jetronik může mít ř.j. - když je dodatečně vybyvenej katem, nebo má stabilizaci volnoběhu - KR
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Parada, diky moc. Presne tohle sem potreboval. Zkusime a uvidime :D Mimochodem, jeste jedna vec. Napajeni ECU jde ze svazku od ECU k motoru, nebo je napajeni v tom druhym co jde do pojistkovky? Mam pocit ze je tam + propojeny prave do toho 2. svazku a na rele k pumpe...
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

napájený by to mělo být od pojistkovky, ale může to být napojený i od indukčky, každopádně to poznáš podle barvy drátů - černá = + při zapnutým zapalování.

jinak nejlepší by bylo schema, ale když mi nefakčí bentley manuál ,tak je to v pr***i

jakej máš typ motoru ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Je tam 1,8, ale jakej kod to nikdo nevi :lol: Stacilo by mi zapojeni pinu ŘJ, ja pouzivam Workshop a Autodata a tam zapojeni compu neni.
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“