řídící jednotka bosch k-jetronic
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
řídící jednotka bosch k-jetronic
Zdravim, nemate nekdo nahodou schema zapojeni jednotky? Popis pinu, popr. zapojeni k senzorum atd. Diky
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
joo joo Ale ono to nejak pojede, kabelaz mam skoro komplet Spis mi jde o zapojeni senzoru, ktery nejsou primo pripojeny na hlavni svazek od ECU, jako studenej start atd. Mam totiz jenom tenhle svazek a cast od pojistkovky Ale nevadi, nejak to pujde a az to pujde tak to stejne hned nekde poslu nach skarpa
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
takže jestli tomu dobře rozumím, kabelovej svazek od řídící jednotky k motoru máš, tzn ř.j. s motorem propojíš a těch pár drátů co má být napojenejch do pojistkovky nějak napojíš.
potřebuješ rozchodit studenej start, na teplotním-časovým spínači (to je ta věc co řídí ventil studenýho startu) jsou 2 kontakty G a W, z W povedeš drát na libovolnej kontakt ventilu stud.startu, z druhýho kontaktu VSS povedeš drát zpět na T-ČS - na kontakt G a zároveň na startér na kontakt 50 (to je drát po kterým jde proud od spínačky)
jinak K-jetronik může mít ř.j. - když je dodatečně vybyvenej katem, nebo má stabilizaci volnoběhu - KR
potřebuješ rozchodit studenej start, na teplotním-časovým spínači (to je ta věc co řídí ventil studenýho startu) jsou 2 kontakty G a W, z W povedeš drát na libovolnej kontakt ventilu stud.startu, z druhýho kontaktu VSS povedeš drát zpět na T-ČS - na kontakt G a zároveň na startér na kontakt 50 (to je drát po kterým jde proud od spínačky)
jinak K-jetronik může mít ř.j. - když je dodatečně vybyvenej katem, nebo má stabilizaci volnoběhu - KR
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Parada, diky moc. Presne tohle sem potreboval. Zkusime a uvidime Mimochodem, jeste jedna vec. Napajeni ECU jde ze svazku od ECU k motoru, nebo je napajeni v tom druhym co jde do pojistkovky? Mam pocit ze je tam + propojeny prave do toho 2. svazku a na rele k pumpe...
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
napájený by to mělo být od pojistkovky, ale může to být napojený i od indukčky, každopádně to poznáš podle barvy drátů - černá = + při zapnutým zapalování.
jinak nejlepší by bylo schema, ale když mi nefakčí bentley manuál ,tak je to v pr***i
jakej máš typ motoru ?
jinak nejlepší by bylo schema, ale když mi nefakčí bentley manuál ,tak je to v pr***i
jakej máš typ motoru ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Je tam 1,8, ale jakej kod to nikdo nevi Stacilo by mi zapojeni pinu ŘJ, ja pouzivam Workshop a Autodata a tam zapojeni compu neni.
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...