olejovy chladič na KR

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

lister píše:chladič mám origo GI gti, ale můžeš použít jakejkoliv, třeba z škůdky110R nebo jinej, dneska není problém si nechat udělat hadice na míru ,na každej konec jinou koncovku, tak abys to vzájemně pospojoval..
no von ten 110R je docela malej,,,ale neco vymyslím, jen mě to zajmalo díky :wink:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

bych řekl že je větší než gtičkovej
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Leon
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 308
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Leon »

Tak jak to vypadá :?: :?:

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

Leon píše:Tak jak to vypadá :?: :?:
beru ale vydrž:) :wink:

Uživatelský avatar
Leon
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 308
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Leon »

peppa píše:
Leon píše:Tak jak to vypadá :?: :?:
beru ale vydrž:) :wink:
Jasný :wink:

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

nebo ten vodní výměník můžeš přišroubovat na stávající závit, pomocí mezikusu, viz.:

http://www.poeltech.de/rpm/Adapter.mb3.gif" target="_blank

nebo takhle nějak má asi vypadat ten origo
(jo a ten závit je myslím M16x1,5)

http://dh5eah.toxisch.net/salatoel/alte ... dapter.gif" target="_blank

šikovnej soustružník to má hned a moc za to nechce :wink:
Naposledy upravil(a) frenky dne 28.05.2006 22:03, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

dneska uz se mi to povedlo... ten puvodni zavit jde vysroubovat (v mym pripade pomohl sverak a hruba sila :o)) ) a misto nej nasroubovat ten origo dlouhej zavit co je na vodni vymenik... a mate oboje v jednom .. zadna redukce nejni potreba !!

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

LeeBa píše:dneska uz se mi to povedlo... ten puvodni zavit jde vysroubovat (v mym pripade pomohl sverak a hruba sila :o)) ) a misto nej nasroubovat ten origo dlouhej zavit co je na vodni vymenik... a mate oboje v jednom .. zadna redukce nejni potreba !!
a jekej tam budeš mít chladič?

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

no jakej myslis... z G1 GTI.. a nechavam tam i ten vodni vymenik

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

LeeBa píše: nechavam tam i ten vodni vymenik
jistota je jistota :wink:

co termostat ? mě nefungoval a když mi řekli co stojí novej ,tak sem nechal udělat takovou vložku která posílá všechen olej přes chladič....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

Mam takovej pocit ze jsem ten vymenik videl na mjauto.cz Je to mozny??

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

lister: a mas chladic dobre schovanej? Aby ti taky vsechen olej neposlal ven :D v pripade prorazeni, ale co vim tak to se stava 1x maximalne 2x za 10let :lol:

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Mathyas píše:Mam takovej pocit ze jsem ten vymenik videl na mjauto.cz Je to mozny??

vymenik se je bezne k dostani, podstatna informace je ale cena
Mathyas píše:lister: a mas chladic dobre schovanej? Aby ti taky vsechen olej neposlal ven Very Happy v pripade prorazeni, ale co vim tak to se stava 1x maximalne 2x za 10let
U g1 je chladic standartne umisteny za maskou vedle chladice vody, ja ho na 16v mam taky spolecne s vymenikem, ale olej se mi bezne podari dostat na 100stupnu(obcas i pres). Nechci videt co by to delalo bez chladice a vymeniku :). Nikdy jsem nevidel ze by doslo k poskozeni chladice v tomhle miste(o zem, obrubnik, sutr ho nide rozbit nemuzes, jediny zpusob jak ho znicit je ten, ze neco proleti predkem auta a to by musela byt hodne nestastna rana aby se rozbil).
Přílohy
DSCN3163.jpg
DSCN3163.jpg (77.99 KiB) Zobrazeno 839 x

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

pov : jen 100°C ,to já jel minulou neděli Zn-Olomouc-Zna když jsem to pár kiláků držel nad 5000otáček šel olej až na 130 a voda skoro do červenýho. je ovšem otázkou jestli to ukazuje přesně :wink: ale pravda je taková že jak olej tak voda byly nad dlouhodobým průměrem.

vysoká teplota mě vylekala, tak jsem to po zbytek cesty držel do 4000 a golfík mě odměnil spotřebou 7,8 (do toho jsou započítaný i ty úseky ,kde jsem jel co to šlo)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister: kdyz jezdim tak jak jezdim(vcera jsem vezl Petase a muzu zodpovedne rict ze tak jak jsem ho vezl, jezdim vetsinou porad :? :lol: ) takze spotreba se mi drzi kolem 10ti litru. S vyssi telotou nez 100 stupnu se fakt nesetkavam, prave naopak. Rychle rozjezdy a postavani v kolonach (olej 100, voda 95 bezne) ale kdyz jedu slusne, olej se drzi na 90ti a voda tak 85. Na dlouhych trasach mam olej i vodu pod 90ti(rychlost 130-190). Fakt na rovny ceste neudrzim nohu v jedne poloze :roll: proste to moc casto vevydrzim :x (oboje mam na budikach v tunelu, ale o presnosti se muzem dohadovat).

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“