no von ten 110R je docela malej,,,ale neco vymyslím, jen mě to zajmalo díkylister píše:chladič mám origo GI gti, ale můžeš použít jakejkoliv, třeba z škůdky110R nebo jinej, dneska není problém si nechat udělat hadice na míru ,na každej konec jinou koncovku, tak abys to vzájemně pospojoval..
olejovy chladič na KR
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
bych řekl že je větší než gtičkovej
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
nebo ten vodní výměník můžeš přišroubovat na stávající závit, pomocí mezikusu, viz.:
http://www.poeltech.de/rpm/Adapter.mb3.gif" target="_blank
nebo takhle nějak má asi vypadat ten origo
(jo a ten závit je myslím M16x1,5)
http://dh5eah.toxisch.net/salatoel/alte ... dapter.gif" target="_blank
šikovnej soustružník to má hned a moc za to nechce
http://www.poeltech.de/rpm/Adapter.mb3.gif" target="_blank
nebo takhle nějak má asi vypadat ten origo
(jo a ten závit je myslím M16x1,5)
http://dh5eah.toxisch.net/salatoel/alte ... dapter.gif" target="_blank
šikovnej soustružník to má hned a moc za to nechce
Naposledy upravil(a) frenky dne 28.05.2006 22:03, celkem upraveno 1 x.
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
jistota je jistotaLeeBa píše: nechavam tam i ten vodni vymenik
co termostat ? mě nefungoval a když mi řekli co stojí novej ,tak sem nechal udělat takovou vložku která posílá všechen olej přes chladič....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Mathyas píše:Mam takovej pocit ze jsem ten vymenik videl na mjauto.cz Je to mozny??
vymenik se je bezne k dostani, podstatna informace je ale cena
U g1 je chladic standartne umisteny za maskou vedle chladice vody, ja ho na 16v mam taky spolecne s vymenikem, ale olej se mi bezne podari dostat na 100stupnu(obcas i pres). Nechci videt co by to delalo bez chladice a vymeniku . Nikdy jsem nevidel ze by doslo k poskozeni chladice v tomhle miste(o zem, obrubnik, sutr ho nide rozbit nemuzes, jediny zpusob jak ho znicit je ten, ze neco proleti predkem auta a to by musela byt hodne nestastna rana aby se rozbil).Mathyas píše:lister: a mas chladic dobre schovanej? Aby ti taky vsechen olej neposlal ven Very Happy v pripade prorazeni, ale co vim tak to se stava 1x maximalne 2x za 10let
- Přílohy
-
- DSCN3163.jpg (77.99 KiB) Zobrazeno 840 x
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
pov : jen 100°C ,to já jel minulou neděli Zn-Olomouc-Zna když jsem to pár kiláků držel nad 5000otáček šel olej až na 130 a voda skoro do červenýho. je ovšem otázkou jestli to ukazuje přesně ale pravda je taková že jak olej tak voda byly nad dlouhodobým průměrem.
vysoká teplota mě vylekala, tak jsem to po zbytek cesty držel do 4000 a golfík mě odměnil spotřebou 7,8 (do toho jsou započítaný i ty úseky ,kde jsem jel co to šlo)
vysoká teplota mě vylekala, tak jsem to po zbytek cesty držel do 4000 a golfík mě odměnil spotřebou 7,8 (do toho jsou započítaný i ty úseky ,kde jsem jel co to šlo)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
lister: kdyz jezdim tak jak jezdim(vcera jsem vezl Petase a muzu zodpovedne rict ze tak jak jsem ho vezl, jezdim vetsinou porad ) takze spotreba se mi drzi kolem 10ti litru. S vyssi telotou nez 100 stupnu se fakt nesetkavam, prave naopak. Rychle rozjezdy a postavani v kolonach (olej 100, voda 95 bezne) ale kdyz jedu slusne, olej se drzi na 90ti a voda tak 85. Na dlouhych trasach mam olej i vodu pod 90ti(rychlost 130-190). Fakt na rovny ceste neudrzim nohu v jedne poloze proste to moc casto vevydrzim (oboje mam na budikach v tunelu, ale o presnosti se muzem dohadovat).