Otáčkový omezovač 16v PL

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Otáčkový omezovač 16v PL

Příspěvek od hospodskej »

Na kolika ot. je omezovač u PLka a jak se ho zbavit?
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

to už ti to vrčí ,že nevíš coby, omezovač, digifiz.....

omezovač vypíná v 7200-7300 otáčkách.

jak ho odstranit ?
omezovač je v ř.j. vstřikování, takže buď vyměnit KE-jet za K-jetronic z KR, nebo karbeci, a nebo přerušit kabel mezi ř.j. zapalování a ř.j. vstřikování po kterým jde signál otáček.
ř.j. vstřikování používá signál otáček k řízení volnoběhu, obohacení při plný zátěži a k omezování max otáček
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Bude to chit i jine zmeny, protoze PLko je stejne za 6tis otackama mrtvy

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

a když k tomu střihneš ten drát tak sice odstavíš omezovač, ale přijdeš i o obohacení při plný zátěži...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

mě to právě končí někde u 6800ot/min

Jinak zatim ještě nevrčí, ale dumám co by se dalo vylepšit apod.
Obrázek

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od bartic »

pov píše:Bude to chit i jine zmeny, protoze PLko je stejne za 6tis otackama mrtvy
pov:sorry za ot,ale tobě už to jezdí?Stačí vačka z KR a kat ven a bude to hned znatelnej rozdíl

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

bartic píše:
pov píše:Bude to chit i jine zmeny, protoze PLko je stejne za 6tis otackama mrtvy
pov:sorry za ot,ale tobě už to jezdí?Stačí vačka z KR a kat ven a bude to hned znatelnej rozdíl
Já si myslím, že to nebude zase až tak jednoduchý ne? :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od bartic »

hospodskej píše:
bartic píše: pov:sorry za ot,ale tobě už to jezdí?Stačí vačka z KR a kat ven a bude to hned znatelnej rozdíl
Já si myslím, že to nebude zase až tak jednoduchý ne? :wink:
Sice sem to nikdy nedělal,ale co sem slyšel,tak dát tam vačku z KR není zas takovej problém.S tím katem fakt nevim

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

bartic píše:
pov píše:Bude to chit i jine zmeny, protoze PLko je stejne za 6tis otackama mrtvy
pov:sorry za ot,ale tobě už to jezdí?Stačí vačka z KR a kat ven a bude to hned znatelnej rozdíl
Jasne, uz jezdim, ale stale ve stavu ladeni. Prvnich 1500km mam uspesne za sebou :)

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od bartic »

pov píše:
bartic píše: pov:sorry za ot,ale tobě už to jezdí?Stačí vačka z KR a kat ven a bude to hned znatelnej rozdíl
Jasne, uz jezdim, ale stale ve stavu ladeni. Prvnich 1500km mam uspesne za sebou :)
sorry za ot :wink: Jak to jezdí?Myslím tím,jestli ta výměna stála zato.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

to si piš, že stála, sice to nebylo na mě, ale mám podobný zkušenosti...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

bartic píše: sorry za ot :wink: Jak to jezdí?Myslím tím,jestli ta výměna stála zato.
Prvni podstatna vec je, ze to nezere olej :lol:
Druha je ta, ze to jeste nejede tak jak bych si predstavoval :roll:
Treti vec ze to asi jede trosku lip nez 1,6ka, ale zatim asi fakt jen trosku, je to hrozne uduseny tim vyfukem ale jeste tam bude nejaky jiny problem, ktery se mi nedari odhalit. Asi budu potrebovat jeste jednu kompletni vahu na pokusy.

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

a kr má udělanej omezovač otáček jak :?:
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

KR má jakejsi elektromagnetickej ventil kterej pouští vzduch do motoru mimo váhu vzduchu , tím se ochuzuje směs....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
hospodskej
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Grindafjurdahjurda aneb Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

tak mám omezovač někde u 6300ot/min

pokud mi nekecá tacháč
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“