Seřízení KE-jet na emisích
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
bych si tipnul , že ř.j. nemá info od lambdy, když neví jestli je směs chudá nebo bohatá nemá podle čeho stanovit proud pro regulátor.
další možnost je že ř.j. si z nějakýho důvodu myslí že je motor studenej - u studenýho motoru je proud pro nastavovač taky pevně danej..
další možnost je že ř.j. si z nějakýho důvodu myslí že je motor studenej - u studenýho motoru je proud pro nastavovač taky pevně danej..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- jiras
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
kdo říká abys hned kupoval novou lambdu, nejdřív ji zkontroluj - jestli dává 0-1volt, kdyžtak ji na zkoušku vyměň, klidně za starou, stačí jakákoliv 3 drátová..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
nejlíp multimetrem, + kabel cvakneš krokodýlem na kabel od lambdy k ř.j. , - kabel na kostru....
podívej se do tématu "dokážete sehnat ?" tam se dozvíš víc.
podívej se do tématu "dokážete sehnat ?" tam se dozvíš víc.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- jiras
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
tak už sem to celý pročetl..
Takže + kabel dám na ten zelenej koax. co vede do řídící jednotky a - kabel na kostru, takže třeba jen na výfukové svody jo? A jak to mám celé provést? To mám zahřát motor a pak při nastartovaném motoru normálně odpojit ten konektor a měřit?
Jinak to teplotní čidlo přesně odpovídá tomu grafu, takže je ok.
Takže + kabel dám na ten zelenej koax. co vede do řídící jednotky a - kabel na kostru, takže třeba jen na výfukové svody jo? A jak to mám celé provést? To mám zahřát motor a pak při nastartovaném motoru normálně odpojit ten konektor a měřit?
Jinak to teplotní čidlo přesně odpovídá tomu grafu, takže je ok.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
ta dva dráty jsou od vyhřívání lambdy, měří se na tom jednom drátě, nic neodpojuj, jen odhrň tu gumovou krytku...
stejně mám blbej pocit, že nic nenaměříš, protože když jde do regulátoru stálej proud, dá se předpokládat že i složení směsi a tím pádem i napětí na lambdě bude stálý.
stejně mám blbej pocit, že nic nenaměříš, protože když jde do regulátoru stálej proud, dá se předpokládat že i složení směsi a tím pádem i napětí na lambdě bude stálý.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..