Seřízení KE-jet na emisích
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
jen odpojit, ucpávat to nemusíš, jde o to aby motor sál čistej vzduch..
ono to na měření memá vliv, ale má to tak být
ono to na měření memá vliv, ale má to tak být
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
a ten další plech je jak hluboko ? jako jestli to není nějakej zbytek tý ucpávky, ten imbus na seřízení je nějakejch 2,5-3cm hluboko.
jen taková teoretická úvaha : když tam byla plomba, tak tam musí být i nějaký seřizovátko, který ta plomba chránila před neodborným zásahem, to je logický ne?
jen taková teoretická úvaha : když tam byla plomba, tak tam musí být i nějaký seřizovátko, který ta plomba chránila před neodborným zásahem, to je logický ne?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
logický to je, ale bojim se, abych to nezničil...když do toho juknu, tak "ten plech" je pod tim tak zhruba asi milimetr, nevim, esi ho mam provrtat, nebo mu nejak ublizit a nikde jsem samozrejme nenasel prurez celym timhle mechanismem, abych to nějak nedomršil...rozhodně ta díra neni hluboká 2,5 cm a ten plech je světlej (jako funglovní hliník)lister píše:a ten další plech je jak hluboko ? jako jestli to není nějakej zbytek tý ucpávky, ten imbus na seřízení je nějakejch 2,5-3cm hluboko.
jen taková teoretická úvaha : když tam byla plomba, tak tam musí být i nějaký seřizovátko, který ta plomba chránila před neodborným zásahem, to je logický ne?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
tak to provrtej našroubuj do toho vrut a vytáhni to ven
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- jiras
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
tak to seřiď tak, aby byl spínač při volnoběhu sepnutej.
ten spínač potčebuje ř.j. k tomu aby věděla kdy začít nastavovat volnoběh a taky k tomu aby poznala kdy brzdíš motorem (a zastavila dodávku paliva)
ten spínač potčebuje ř.j. k tomu aby věděla kdy začít nastavovat volnoběh a taky k tomu aby poznala kdy brzdíš motorem (a zastavila dodávku paliva)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
to bude nejspíš cyklovač když to cvakne, mávnou stěrače ?
no a jestli cvaká jiný relé , tak ty seš jedinej kterej může zjistit který to je, nebo čekáš že ti to někdo zjistí na dálku ?
no a jestli cvaká jiný relé , tak ty seš jedinej kterej může zjistit který to je, nebo čekáš že ti to někdo zjistí na dálku ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- jiras
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
velkej proud = velký obohacení, asi máš nastavenou chudou směs
ten proud by neměl být pořád stejnej, musí lítat nahoru-dolu, co lambda je OK ?
a co teplotní čidlo ?
ten proud by neměl být pořád stejnej, musí lítat nahoru-dolu, co lambda je OK ?
a co teplotní čidlo ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- jiras
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
přečti si celý tohle téma ještě jednou, ať víš kde se seřizuje bohatost na K/KE-jetroniku, není to šroubek na škrtící klapce ale úplně jinej šroubek na váze vzduchu....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..