Seřízení KE-jet na emisích

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

jen odpojit, ucpávat to nemusíš, jde o to aby motor sál čistej vzduch..
ono to na měření memá vliv, ale má to tak být :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

no tak mám KE-JET a žádnej imbus 3 mm tam nemám...byla tam hliníková záslepka (takovej váleček) pod nim nic neni, jen nějakej další plech :-(

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

a ten další plech je jak hluboko ? jako jestli to není nějakej zbytek tý ucpávky, ten imbus na seřízení je nějakejch 2,5-3cm hluboko.

jen taková teoretická úvaha : když tam byla plomba, tak tam musí být i nějaký seřizovátko, který ta plomba chránila před neodborným zásahem, to je logický ne?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

lister píše:a ten další plech je jak hluboko ? jako jestli to není nějakej zbytek tý ucpávky, ten imbus na seřízení je nějakejch 2,5-3cm hluboko.

jen taková teoretická úvaha : když tam byla plomba, tak tam musí být i nějaký seřizovátko, který ta plomba chránila před neodborným zásahem, to je logický ne?
logický to je, ale bojim se, abych to nezničil...když do toho juknu, tak "ten plech" je pod tim tak zhruba asi milimetr, nevim, esi ho mam provrtat, nebo mu nejak ublizit a nikde jsem samozrejme nenasel prurez celym timhle mechanismem, abych to nějak nedomršil...rozhodně ta díra neni hluboká 2,5 cm a ten plech je světlej (jako funglovní hliník)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

tak to provrtej našroubuj do toho vrut a vytáhni to ven
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od vwtom »

Když uděláš jak píše LISTER, neměl bys nic poškodit. Pro zmírnění obav tady máš přiložený průřez.
Přílohy
rozdělovač paliva.jpg
rozdělovač paliva.jpg (47.47 KiB) Zobrazeno 957 x

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

aha, no díky, super :-)

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Tak sem zjistil že mi asi nedosedá klapka v místě kde je šipka na ten mikrospínač. Když rukou zatlačím ve směru šipky na tu pacičku tak je teprv slyšet klapnutí mikrospínače. To má vliv na co? Nebo to tak má bejt?
Přílohy
klapka.JPG
klapka.JPG (28.87 KiB) Zobrazeno 940 x

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

tak to seřiď tak, aby byl spínač při volnoběhu sepnutej.

ten spínač potčebuje ř.j. k tomu aby věděla kdy začít nastavovat volnoběh a taky k tomu aby poznala kdy brzdíš motorem (a zastavila dodávku paliva)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Tak ten spínač už je ok..

Ale volnoběh kolísá za studena někdy až do chcípnutí pořád..

Ještě sem nenapsal že mi někdy za jízdy každejch 7 sekund klape relátko (nevím jaký) to by mohlo bejt čím a jaký?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

to bude nejspíš cyklovač :idea: když to cvakne, mávnou stěrače ? :wink:

no a jestli cvaká jiný relé , tak ty seš jedinej kterej může zjistit který to je, nebo čekáš že ti to někdo zjistí na dálku ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Tak sem zkusil dát ten ampérmetr a ukazuje mi to pořád 20.3, jen když přidám plyn, tak to klesá. Jinak při zahřátým motoru mám volnoběh přesně 1000 ot. a klidnej, kolísá to za polotepla, nebo za studena. Čím to je že mi to ukazuje těch 20.3?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

velkej proud = velký obohacení, asi máš nastavenou chudou směs

ten proud by neměl být pořád stejnej, musí lítat nahoru-dolu, co lambda je OK ?

a co teplotní čidlo ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Teplotní čidlo sem měřil podle grafu a ok. I spojení s řídící jednotkou ok. Lambda nevím, jak to mám poznat jestli je dobrá? Když sem zkusil na škrtící klapce tím šroubkem na volnoběh o otáčku ubrat, otáčky se zvedly na 1200, tak už to trohu začalo lítat, tak od 17-20.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

přečti si celý tohle téma ještě jednou, ať víš kde se seřizuje bohatost na K/KE-jetroniku, není to šroubek na škrtící klapce ale úplně jinej šroubek na váze vzduchu....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“