Seřízení KE-jet na emisích

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Jasně to vím, tím imbusem na váze sem zkoušel asi o půl otáčky otáčet a vůbec nic se nestalo, jen začal mít motor divnej chod, tak sem to vrátil a zkusil ještě zvednout otáčky tím šoubkem na škrtící klapce.

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Ale nechápu že to mám pořád na těch 20.3 a vůbec to nekolísá.?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

bych si tipnul , že ř.j. nemá info od lambdy, když neví jestli je směs chudá nebo bohatá nemá podle čeho stanovit proud pro regulátor.

další možnost je že ř.j. si z nějakýho důvodu myslí že je motor studenej - u studenýho motoru je proud pro nastavovač taky pevně danej..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Ale spojení lambda řídící jednotka je ok.. ale nevím jestli je vlastní lambda ok, ale zas jen tak kupovat novou se mi nechce..

Tak řídící jednotka se dozví teplotu jen z teplotního čidla ne? Radši teda ještě změřím odpor čidla teploty a zkontroluju to spojení s řídící jednotkou.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

kdo říká abys hned kupoval novou lambdu, nejdřív ji zkontroluj - jestli dává 0-1volt, kdyžtak ji na zkoušku vyměň, klidně za starou, stačí jakákoliv 3 drátová..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

A jak ju teda mám zkontrolovat? Jak ju mám změřit jestli dává 0-1volt?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

nejlíp multimetrem, + kabel cvakneš krokodýlem na kabel od lambdy k ř.j. , - kabel na kostru....

podívej se do tématu "dokážete sehnat ?" tam se dozvíš víc.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

tak už sem to celý pročetl..

Takže + kabel dám na ten zelenej koax. co vede do řídící jednotky a - kabel na kostru, takže třeba jen na výfukové svody jo? A jak to mám celé provést? To mám zahřát motor a pak při nastartovaném motoru normálně odpojit ten konektor a měřit?

Jinak to teplotní čidlo přesně odpovídá tomu grafu, takže je ok.

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Nebo od lambdy vedou dva konektory - k jednomu vedou dva kabely a k jednomu jeden, tak na ten mám dát to +?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

ta dva dráty jsou od vyhřívání lambdy, měří se na tom jednom drátě, nic neodpojuj, jen odhrň tu gumovou krytku...

stejně mám blbej pocit, že nic nenaměříš, protože když jde do regulátoru stálej proud, dá se předpokládat že i složení směsi a tím pádem i napětí na lambdě bude stálý.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Díky, no ale zkusím to. Ten stálej proud jde ale jen na volnoběh, ale tu lambdu předpokládám mám taky měřit na volnoběh a za tepla, ne?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“