Řeším ted stejný problém u 1.8 8V EV, za studena motor chytne na drc, ale jakmile chvíly jezdím a motor je ohřátý, zastavím, chcípnu a nechám stát, po pár minutách (cca 20min a víc) nechce chytnout, točí, chytne a chcípne, pak jen točí. Po pár pokusech se chytne, ale nepravidelně, jakoby na tři, chvilku mu pomáhám přidáním plynu a je v cajku, jede normálně. Dnes jsem zkoušel odpojit patý vstřik, za studena chytne bez problému, zkoušel jsem odpojovat konektor za chodu motoru a beze změny, takže bud do nej nejde proud nebo ten vstřik nefunguje, nevim.
Napadla mě indukční cívka když to chytne a jde to nepravidelně, ale když to pak jede normálně,...
Nějaký rady nebo už to někdo, někdy vyřešil co to u tohoto motoru dělá?!
Za tepla nestartuje 1.8 EV (K-Jet)
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
- Chochin
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno (Hostomice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za tepla nestartuje 1.8 EV (K-Jet)
Ahoj, nejlepší je smířit se s tím, že budeš při těchto startech startovat s plynem. Mě, ani tchánovy se tento problém vyřešit nepovedl Měnit díly a doufat nemá moc cenu.
Jestli se ti to povede vyřešit, dej vědět...
Jestli se ti to povede vyřešit, dej vědět...
VW Golf 2 1.8i 8V GX 66kW/90k r.v. 1987 K-Jetronic
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Za tepla nestartuje 1.8 EV (K-Jet)
Tak s tím se smířit fakt nechci, někdy to vypadá, že to nenastartuje ubec.
A co jste vše vyzkoušeli?
A co jste vše vyzkoušeli?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Za tepla nestartuje 1.8 EV (K-Jet)
teplý startování s plynem není nic s čím by ses měl smířit, to je oficiální postup.
prostě teplej motor se má startovat s plynem, studenej bez plynu.
jinak nejčastější příčina problémů s teplým startem u K/KE jetroniku jsou netěsný vstřiky, po zastavení motoru zůstává s pal.systému tlak, přes netěsný vstřiky nakape benzín do sání a při pokusu nastartovat se motor uchlastá....
prostě teplej motor se má startovat s plynem, studenej bez plynu.
jinak nejčastější příčina problémů s teplým startem u K/KE jetroniku jsou netěsný vstřiky, po zastavení motoru zůstává s pal.systému tlak, přes netěsný vstřiky nakape benzín do sání a při pokusu nastartovat se motor uchlastá....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za tepla nestartuje 1.8 EV (K-Jet)
má cenu dávat vstřiky na ASNU čištění a diagnostiku? když by každej jinak dávkoval nebo netěsnil, dokážou to tím ultrazvukovým čištěním opravit? nebo jsou to vyhozený peníze? máte s tím někdo zkušenosti? mám v práci k dispozici ultrazvkuvou čističku, ale nevím v jakém roztoku čistit vstřiky...
GIII GTI 2.0 16V ABF