KE-JET => K-JET
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
KE-JET => K-JET
Vzhledem k tomu ze elektrika na KE-Jetu me zacina docela vadit(jednoduse a slusne receno), jestli se mi tento tyden nepodari to rozchodit tak jak to chodit ma, zvazuju ze pouziju vstrikovani z EG motoru(golf 1, 1,6l, K-Jet - temer zadna elektrika). Jediny problem vidim ve warm up regulatoru, kam ho umisit a jestli bude fungovat + reseni vsech podtlaku atd. Vidi v tom nekdo nejaky problem? Snad by to mohlo chodit...
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
warm up regulátor je u KR našroubovanej z boku na hlavě - před rozdělovačen, i PL tam má díry se závitem, v tom problém není..
jinak 16V a vstřikování z EG už tu bylo, já to tak měl , předtím než jsem sehnal váhu a rozdělovač paliva z PL, ale fungovalo to jako KE-jet s pokur****u elektrikou
jinak 16V a vstřikování z EG už tu bylo, já to tak měl , předtím než jsem sehnal váhu a rozdělovač paliva z PL, ale fungovalo to jako KE-jet s pokur****u elektrikou
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Wari
- Jezdec
- Příspěvky: 380
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pragl
Pred?? Urcite a na 100% ?? Kdyz sme ho davali dohromady tak sem to zapojoval a obe hadicky sli myslim do kostky. (nejsem si tim vubec jistej byl sem z toho motoru trochu naprasky )lister píše:warm up regulátor je u KR našroubovanej z boku na hlavě - před rozdělovačen, i PL tam má díry se závitem, v tom problém není..
jinak 16V a vstřikování z EG už tu bylo, já to tak měl , předtím než jsem sehnal váhu a rozdělovač paliva z PL, ale fungovalo to jako KE-jet s pokur****u elektrikou
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
pod číslem 3 je warm-up regulátor, taky by se tomu dalo říct "kostka".
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Wari
- Jezdec
- Příspěvky: 380
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pragl
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
pamatuješ si to dobře...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Takze tahle verze taky nebyla uspesna?lister píše:warm up regulátor je u KR našroubovanej z boku na hlavě - před rozdělovačen, i PL tam má díry se závitem, v tom problém není..
jinak 16V a vstřikování z EG už tu bylo, já to tak měl , předtím než jsem sehnal váhu a rozdělovač paliva z PL, ale fungovalo to jako KE-jet s pokur****u elektrikou