Napadlo me ze je to takova docela zakladni informace pac se to casto meni
tak napiste co mate za motor a jaky davate svicky a olej.
motor:1.8 GT (RH)
olej: Castrol RS 10W60
svicky:NGK
Jaké svíčky a olej dáváte??
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
svíčky tam mám taky "podle katalogu" ngk
olej valvoline turbo v 15w40 (měním každejch 10tyček což je vždy za 4-5 měsíců, proto tam neliju super hyper oleje )
jen můj takový názor: ten castrol může být dobrej, ale myslím si, že 10w60 není zrovna nejlepší stav. 10 jo, ale 60 je do našeho klimatu a vodou chlazenýho motoru moc - zvyšuje výrazně ztráty!!
normálka je 40, max. 50
olej valvoline turbo v 15w40 (měním každejch 10tyček což je vždy za 4-5 měsíců, proto tam neliju super hyper oleje )
jen můj takový názor: ten castrol může být dobrej, ale myslím si, že 10w60 není zrovna nejlepší stav. 10 jo, ale 60 je do našeho klimatu a vodou chlazenýho motoru moc - zvyšuje výrazně ztráty!!
normálka je 40, max. 50
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
16V PL
svíčky Bosch podle doporučení výrobce
olej valvoline vr1 racing 10w 60
boobika : nevím jestli ta "šedesátka" zvyšuje ztráty, ale podrží si hustotu a tím i tlak v mazání i při vysokých teplotách, což ocení ty starší motory co mají dost za sebou
u toho valvoline za cca 290kč/l to není zas taková pálka, jako u konkurence...
svíčky Bosch podle doporučení výrobce
olej valvoline vr1 racing 10w 60
boobika : nevím jestli ta "šedesátka" zvyšuje ztráty, ale podrží si hustotu a tím i tlak v mazání i při vysokých teplotách, což ocení ty starší motory co mají dost za sebou
u toho valvoline za cca 290kč/l to není zas taková pálka, jako u konkurence...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- hugo
- Jezdec
- Příspěvky: 282
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodoninsko
Pomohl ti ten olej? Jestli jo pujdu do nej takylister píše:16V PL
svíčky Bosch podle doporučení výrobce
olej valvoline vr1 racing 10w 60
boobika : nevím jestli ta "šedesátka" zvyšuje ztráty, ale podrží si hustotu a tím i tlak v mazání i při vysokých teplotách, což ocení ty starší motory co mají dost za sebou
u toho valvoline za cca 290kč/l to není zas taková pálka, jako u konkurence...
Ted v lete je to celkem tragedie, teplota oleje i 110stupnu a tlak je v haji
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
lister:
"prodávám jak jsem koupil"
valvoline turbo v stojí 490kč/4litry a myslím, že to bohatě stačí do motoru starýho 20let, když měníš pravidelně, včetně filtru (ono se najdou šetřílci typu "ob jednu")
jedině kde sme používali oleje s "letní" viskozitou 50,60 byly supermotardy a vůbec endura. tam to bylo potřeba opravdu kvůli teplotě. jezdíš na plnej, relativně "pomalu" a takto se to opravdu chladit nestihne.
třeba rozdíl mezi 50 a 60 poznáš po pár metrech. na 60 to jakoby nechtělo (samozřejmě že motorka jede jak kráva, ale poznat to je sakra).
no a z toho soudím, že u auta, který běžně provozuješ na něco kolem 2500ot./min. , při slušné rychlosti a teplotě vody kolem 90 je to i zbytečný
tím to ale nikomu nerozmlouvám a nenutím!
"prodávám jak jsem koupil"
valvoline turbo v stojí 490kč/4litry a myslím, že to bohatě stačí do motoru starýho 20let, když měníš pravidelně, včetně filtru (ono se najdou šetřílci typu "ob jednu")
jedině kde sme používali oleje s "letní" viskozitou 50,60 byly supermotardy a vůbec endura. tam to bylo potřeba opravdu kvůli teplotě. jezdíš na plnej, relativně "pomalu" a takto se to opravdu chladit nestihne.
třeba rozdíl mezi 50 a 60 poznáš po pár metrech. na 60 to jakoby nechtělo (samozřejmě že motorka jede jak kráva, ale poznat to je sakra).
no a z toho soudím, že u auta, který běžně provozuješ na něco kolem 2500ot./min. , při slušné rychlosti a teplotě vody kolem 90 je to i zbytečný
tím to ale nikomu nerozmlouvám a nenutím!
- Casper
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele: