čistenie karburátoru

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

čistenie karburátoru

Příspěvek od rallyeman »

rozhodol som sa vyčistiť moj karburátor, tak sem budem vkladat obrázky z práce ale aj otázky ked si nebudem vedieť rady :roll:

a hned mám aj prvé 2:
je to naozaj 2E2 ?
prečo má 2 klapky a ktorá z nich načo slúži ?
Přílohy
2.jpg
2.jpg (34.08 KiB) Zobrazeno 910 x
1.jpg
1.jpg (33.08 KiB) Zobrazeno 910 x

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

ano je to skutecne 2e2 karburator a dve klapky jsou proto aby se ti do motoru dostalo vice smesi...kdyz pridavas plyn tak se ti otevira jedna a asi vpulce zacne i ta druha...teda doufam ze to tak je nejsem si tim 100% jistej nejak sem nikdy nad tim nepremejslel :?

Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rallyeman »

skúšal som to nasucho a otvorením plného plynu sa otvorí len jedna a tým sa naskytne priestor pre otvorenie druhej ale tú otváta automaticky ten čierny klobúčik

a tá jedna klapka sa nedá zavrieť úplne, vždy tam ostane medzera ale to je asi pre volnobeh

kde sa dajú kúpiť tie čierne gumové hadičky? , budem ich musieť vymeniť...

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

no jestli si myslel tu vrchni klapku (hranata) tak to je sytic a ten je automatickej
hadicky koupis normalne tam kde prodavaj ND na auta...

Uživatelský avatar
George
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Klapky (ty zespod) jsou první a druhej stupeň. Druhý stupeň se otevírá v závislosti na podtlaku tím černým nesmyslem jak jsi uvedl. Podtlakový hadičky koupíš kdekoli v nějaké mototechně, popř na těch menších benzinkách by to mohli mít také. :wink: A ta horní klapka je automatickej sytič. Otevírá se za pomoci bimetalu který je umístěn v tý hliníkový kopuli co je na boku toho karbece a sou do ní připojený dvě hadice na vodu.tudíš v závislosti na teplotě motoru otevírá a zavírá klapku (na volnoběh) Když přidáš, otevírá se mechanicky. :wink:
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
BigYoeKing
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od BigYoeKing »

a nevite nahodou co se siticem??kdyz se mi zavira jen obcas???ai je vytahany to perko......da se nekde sehnat??? :(

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Sytič je většinou problém od chvíle kdy někdo dostane nápad otevřít prostor s bimetalovou membránou - ta vždycky vyběhne do prostoru a když se narve zpátky tak nikdy bez správného nářadí a znalostí nejde dosáhnout správné předpětí a sytič nefunguje. Když se to stane (nebo když sytič umře je tu možnost koupit přestavbovou sadu na manuální sytič - je to pro karbec 2E3 z favorita a dá se sehnat v mototechnách co se specializují na škodifky. 2E3 má jiné trysky a difuzory (menší - pro 1,3l brutálního objemu Favorita) a je jinak prostorově složený jinak je shodný s 2E2 z Golfa. Pak je sytič přes táhlo (nasadí se ovládání lankem místo bimetalu a u G2 je pak super když se sežene ovládání sytiče z Dieselu - vypadá to jako origo a funguje to (místo oblíbeného pilování klapky a podobných úprav).

Hadičky jsou použitelné hadičky na benzin s opletením.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rallyeman »

no ja som dostal tiež nápad otvoriť tú bimetalovú mebránu, tá struna musí byť napnutá alebo uvolnená ?

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

kamarad co se mi za me nepritomnosti rypal v karbecu taky nemel nic lepsiho na praci nez otevrit tu schranku s pruzinou a od te doby proste startuje na p * * u. Jak to ma byt nastavene, nevite nekdo?

Uživatelský avatar
rallyeman
Závodník
Závodník
Příspěvky: 627
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Topolcany sloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rallyeman »

tak a je hotovo, karburátor je už v aute a ako postupovať pri prvom naštartovaní ?
ako odvzdušniť chladiacu sústavu lebo do toho karburátora išla aj voda, a kam vedie tá čierna hadička z nasávania lebo ju neviem nájsť :roll:
Přílohy
viac to vyčistiť nešlo :(
viac to vyčistiť nešlo :(
vysledok.jpg (36.81 KiB) Zobrazeno 849 x
plavak.jpg
plavak.jpg (35.28 KiB) Zobrazeno 849 x
komora.jpg
komora.jpg (40.69 KiB) Zobrazeno 848 x
kam to vedie ?
kam to vedie ?
kn.jpg (82.44 KiB) Zobrazeno 848 x

Uživatelský avatar
George
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Neodvzdušňuje se, jen dižtak otevři expanzní nádobku. :) :wink: A první nastartování? Prostě chvilku startuj, bude to malinko trvat než se naplní benzínem. :wink:
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“