1.8 16V KR - vysoké otačky

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

peppa píše:
lister píše:druhej by mohl třeba řídit odsávání benzínovejch par z nádže přes nádržku s aktivním uhlím ?

jinak ty čidla na straně rozdělovače : měděný jednopólový - palubka, bílý dvoupólový - ř.j. (PL) hnědý dvoupólový - ventil studenýho startu

žádný čidlo ti nějak zásadně neovlivní volnoběh.
nene ono je to napojeny na podtlak víš, a vede do tohok kabel s plusem a kostrou,,,vypada to jako mivali škodovky podtlak na předstih takovej valec,,,sorry mam zmrzlé ruce a blbě se mi píše :D ¨jo a volnoběh už jsem stahnul zapojil jsem potklak do ř.j a viměnil jsme ten ventil studeneho startu propouštěl mi vzduch,


Ventil studeneho startu pousti palivo ne vzduch :wink: Vzduch pousti mimo klapku regulator volnobehu.

cidlo teploty pro budiky by melo byt to jednopolove, napsal ti to lister, tak mu ver :wink:

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

ja mu veřím, ale ty čidla jsou tam asi 3 jedno konektotové


a dnes jsme to ohral za studena chytnul hned,,,jenže jak jem včera vyměnil ten spatnej ventil volnobehu tak mi do něj jde proud i za tepla a to asi neni dobře že??

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

já mám těch čidel v motoru taky několik, je asi úplně jedno na který připojíš kabel ,akorát si zkontroluj jestli ja na nich vyražený označení teploty 120 nebo 125°C, kdyby tam bylo 150 je to na olej, a budík by ti ukazoval míň.

jestli myslíš stejnej ventil volnoběhu jako my, tak do něj jde elektrika vždy když je zapnutý zapalování, když zapneš zapalování a motor stojí ,ventil bzučí
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

lister píše:já mám těch čidel v motoru taky několik, je asi úplně jedno na který připojíš kabel ,akorát si zkontroluj jestli ja na nich vyražený označení teploty 120 nebo 125°C, kdyby tam bylo 150 je to na olej, a budík by ti ukazoval míň.

jestli myslíš stejnej ventil volnoběhu jako my, tak do něj jde elektrika vždy když je zapnutý zapalování, když zapneš zapalování a motor stojí ,ventil bzučí
jasny,,, ale když nastartuju tak mam otačky lehce vyšší, a když ho vytahnu tak spadnou na tu hodnotu co chci ja:o) zítra kouknu na ty čidla,, stejně jsou 2 ulomené,

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

peppa : "když ho vytáhnu tak spadnou"

jsem tady správně na VW-clubu ? :wink:

když běží motor na volnoběh, jsou vysoký otáčky, odpojíš nastavovač volnoběhu a otáčky klesnou ?

tak ten nastavovač asi moc nefunguje.

a nebo nefunguje/není seřízenej spínač volnoběhu a ř.j. ani neví že má nastavovat volnoběh..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

lister píše:peppa : "když ho vytáhnu tak spadnou"

jsem tady správně na VW-clubu ? :wink:

když běží motor na volnoběh, jsou vysoký otáčky, odpojíš nastavovač volnoběhu a otáčky klesnou ?

tak ten nastavovač asi moc nefunguje.

a nebo nefunguje/není seřízenej spínač volnoběhu a ř.j. ani neví že má nastavovat volnoběh..

vysoky jsou tak o 200-300 otaček, a kde je ten spínač volnoběhu?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

na škrtící klapce, kde jinde by měl bejt ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

lister píše:na škrtící klapce, kde jinde by měl bejt ?
tomuu nak nerozumím

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

co anglicky ,rozumíš ?

http://icelord.net/vw/doc/1081-04c.pdf
http://icelord.net/vw/doc/1081-04b.pdf

kdyžtak si prohlídni obrázky :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

lister píše:co anglicky ,rozumíš ?

http://icelord.net/vw/doc/1081-04c.pdf
http://icelord.net/vw/doc/1081-04b.pdf

kdyžtak si prohlídni obrázky :wink:
to už vůbec ne :D ale zatím to funguje jak ma otačky bych si přectavoval trošičku nišši ale necham to bejt :!:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“