1.8 16V KR - vysoké otačky

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

1.8 16V KR - vysoké otačky

Příspěvek od peppa »

nemůžu je dostat dolu, šroubek jsem povolil na maximum, a snížuje se pouze když pootočíom roždělovačem jenže to mi auto pomtom zase vůbec nejede :roll:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

jakej šroubek ? ten na nastavování otáček na tělese škrtící klapky ? ale ten se musí utahovat (šroubovat dovnitř) aby klesly otáčky

co nastaveni dorazu škrtící klapky ? zavírají se klapky úplně ?

KR má nastavovač volnoběhu, ale ten funguje jen když je sepnutej spínač volnoběhu, je sepnutej ? co kabely ? a ř.j. ?

nejde do motoru vzduch kudy nemá ? netěsnosti ?
na hadici která přivádí vzduch k vstřikovacím ventilům je restriktor (ta plastová spojka mezi hadicema) , ten samej restriktor je na hadici od odvětrání bloku k ventilu studenýho startu ,máš je tam ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

lister píše:jakej šroubek ? ten na nastavování otáček na tělese škrtící klapky ? ale ten se musí utahovat (šroubovat dovnitř) aby klesly otáčky

co nastaveni dorazu škrtící klapky ? zavírají se klapky úplně ?

KR má nastavovač volnoběhu, ale ten funguje jen když je sepnutej spínač volnoběhu, je sepnutej ? co kabely ? a ř.j. ?

nejde do motoru vzduch kudy nemá ? netěsnosti ?
na hadici která přivádí vzduch k vstřikovacím ventilům je restriktor (ta plastová spojka mezi hadicema) , ten samej restriktor je na hadici od odvětrání bloku k ventilu studenýho startu ,máš je tam ?
řídíci jednotka, to je problem,,, ono ten motor je v 3 takže a eletrika je takova divna,,,,ale myslím že když z nej vytahnu kabel tak to nic za tepla neděla,,,myslím z toho, nastavovače otaček vzuh mi to nebere,, ještě tam je ten přepouštěč přez tu vahu bzduchu to je kčemu?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

co znamená "motor je v 3" ?

vzduch to někde bere, nemusí to bejt falešnej vzduch, ale někudy se do motoru dostává vzduch i když je zavřená škrtící klapka.

přepouštěč přes váhu ? to u PL nemám, ale budu hádat je to el. ovládanej ventil kterej pustí vzduch okolo váhy vzduchu ?, je to tak?
co se stane když do motoru přijde vzduch kterej neprošel váhou ? - ochudí se směs.
k čemu je to dobrý ? - omezení max.otáček, úspora paliva bři brždění motorem
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

lister píše:co znamená "motor je v 3" ?

vzduch to někde bere, nemusí to bejt falešnej vzduch, ale někudy se do motoru dostává vzduch i když je zavřená škrtící klapka.

přepouštěč přes váhu ? to u PL nemám, ale budu hádat je to el. ovládanej ventil kterej pustí vzduch okolo váhy vzduchu ?, je to tak?
co se stane když do motoru přijde vzduch kterej neprošel váhou ? - ochudí se směs.
k čemu je to dobrý ? - omezení max.otáček, úspora paliva bři brždění motorem
to znamena že jsem ho ted daval do GIII,

ted si nerozumíme,,, jeden vetil je vedle airboxuten pouští vzduch mimo vahu a pak je jeden ktere vede podel saní a na konci je ukončenej zase nakym ventilem a pak jde do saní,,

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

ventil co vede podél sání a je ukončenej dalším ventilem co vede do sání ?

to bude asi nastavovač volnoběhu (alias "cívka volnoběhu" :wink:) a ventil studenýho startu

podívej se do tématu "fotky a popisy motorů" ať aspoň používáme stejnou terminologii
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

je to pod tímdle,a vedle je ještě jedem malej (parchant) kterej je napojenej na podtlak ten je tam kčemu,,,snažím se zjistit co kčemu je abych to rozchodil,,
Přílohy
kr3.jpg
kr3.jpg (47.24 KiB) Zobrazeno 1425 x

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

a jestě jsou tam 3 nebo 4 teplotní čidla,,,a ja nevím ktery je na teploměr, a pak jsou tam na olej to je to modry a ja muj odhad je že jeden je klasickej nastartuju a on běží a ten druhej je tlakovej ten měrí tlak oleje že jo?a pak potřebuju vědět mam rozdrcenej ten plast na měrku oleje a zustalo mi to akorad dole a na hoře ten plast, a nevím kolik mi tam toho chybí,,nemohl by jsi mi to zmeřid jak ten past ma bejt dlouhej? :D
Přílohy
kr2.jpg
kr2.jpg (56.12 KiB) Zobrazeno 1421 x

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

Na telese chladice oleje jsou dve tlakova cidla oleje a jedno cidlo teploty oleje, mereni tlaku oleje je trochu slozitejsi (dynamicke), lister to nekde popisoval, zkus pohledat, nebo je to taky v knizce Jak na to...

- na leve strane motoru(na strane rozdelovace) jsou dve teplotni cidla vody (jeden pro r.j. druhy pro palubovku) a jeden casove-teplotni spinac pro ventil studeneho startu. Ten s hnedym konektorem dvoupinovy je prave pro ten ventil studeneho startu. Ostatni uz z hlavy nevim

U KR jsou na airboxu pod hadici dva ventily (u PL myslim nejsou) - presne jak pises, jeden prepousti vzduch kolem vahy vzduchu, druhy si ted uz nepamatuju, bohuzel uz tu strikacku nemam doma.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

druhej by mohl třeba řídit odsávání benzínovejch par z nádže přes nádržku s aktivním uhlím ?

jinak ty čidla na straně rozdělovače : měděný jednopólový - palubka, bílý dvoupólový - ř.j. (PL) hnědý dvoupólový - ventil studenýho startu

žádný čidlo ti nějak zásadně neovlivní volnoběh.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

No k te merce....To je problem sad vsech G2... Vsichni co maj G2 tak sem nevidel jinak nez rozdrcenej plast...Vono je to tim ze je nekvalitni a casem zkrehne a jak se motor chvjeje tak praskne...

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

Willdaa píše:No k te merce....To je problem sad vsech G2... Vsichni co maj G2 tak sem nevidel jinak nez rozdrcenej plast...Vono je to tim ze je nekvalitni a casem zkrehne a jak se motor chvjeje tak praskne...
mě prasknul zdůvodu přestavby motoru do jineho auta,,ale stalo se mi to už u 3 motorů

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

lister píše:druhej by mohl třeba řídit odsávání benzínovejch par z nádže přes nádržku s aktivním uhlím ?

jinak ty čidla na straně rozdělovače : měděný jednopólový - palubka, bílý dvoupólový - ř.j. (PL) hnědý dvoupólový - ventil studenýho startu

žádný čidlo ti nějak zásadně neovlivní volnoběh.
nene ono je to napojeny na podtlak víš, a vede do tohok kabel s plusem a kostrou,,,vypada to jako mivali škodovky podtlak na předstih takovej valec,,,sorry mam zmrzlé ruce a blbě se mi píše :D ¨jo a volnoběh už jsem stahnul zapojil jsem potklak do ř.j a viměnil jsme ten ventil studeneho startu propouštěl mi vzduch,

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

hugo píše:Na telese chladice oleje jsou dve tlakova cidla oleje a jedno cidlo teploty oleje, mereni tlaku oleje je trochu slozitejsi (dynamicke), lister to nekde popisoval, zkus pohledat, nebo je to taky v knizce Jak na to...

- na leve strane motoru(na strane rozdelovace) jsou dve teplotni cidla vody (jeden pro r.j. druhy pro palubovku) a jeden casove-teplotni spinac pro ventil studeneho startu. Ten s hnedym konektorem dvoupinovy je prave pro ten ventil studeneho startu. Ostatni uz z hlavy nevim

U KR jsou na airboxu pod hadici dva ventily (u PL myslim nejsou) - presne jak pises, jeden prepousti vzduch kolem vahy vzduchu, druhy si ted uz nepamatuju, bohuzel uz tu strikacku nemam doma.
a nevíš kterej je přesně napojenej na teploměr v palubovce?

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

Willdaa píše:No k te merce....To je problem sad vsech G2... Vsichni co maj G2 tak sem nevidel jinak nez rozdrcenej plast...Vono je to tim ze je nekvalitni a casem zkrehne a jak se motor chvjeje tak praskne...
tak to jsem veste nevidel, jen pri bouracce se zlomil

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“