Ojnicne loziska predpokladam...
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 11.10.2007 20:48
- Bydliště: Carlow(IRL) jinak kósek před Brnem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojnicne loziska predpokladam...
Za sezonu se toho moc nezmění,pokud je to čep
G2,mTDI,syncro,IC origo G2,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima,moped VTR
G4 TDI r99 najeto 430t.km
A4 2,5TDI r.99,AFB, 290t.km tacho +stocenych cca320t.km
G4 TDI r99 najeto 430t.km
A4 2,5TDI r.99,AFB, 290t.km tacho +stocenych cca320t.km
- vwpetrvw
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28.07.2008 19:23
- Bydliště: Krnov
Re: Ojnicne loziska predpokladam...
Kde kupujete šálky a na kolik to příjde?
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Ojnicne loziska predpokladam...
na oje cca 600-800,- podle značky a sehnat se to dá na objednávku téměř v každých autodílech.
na kliku si teď nevzpomenu,ale není to o moc víc...
na kliku si teď nevzpomenu,ale není to o moc víc...
- MarekGTI
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21.03.2010 16:12
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojnicne loziska predpokladam...
Po výmene ojničných ložísk začala klepať ojnica po asi 1000km, boli použité ložiská glyco. Čo môže byť príčina? šruby ostali pôvodné.
ďakujem
ďakujem
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Ojnicne loziska predpokladam...
ono měnit jenom pánve bez broušení kliky není vždy zárukou úspěchu. Čepy na klice jsou po delším provozu vždy různě šišaté, ač to na první pohled není vidět. Také staré ojnice mohou být, a často i jsou, v okách vytahané. Buhví v jakém motoru a za jakých podmínek mohli v minulosti běhat. Vzít do ruky mikrometr a proměřit kliku, podle toho se řídit.
Jednou kamarád skládal třikrát motor, než přišel na to, že v klice, v otvoru mazání čepu je ocelová tříska, která jinak nebyla vidět. Teprve tlak oleje ji otočil a tak ucpávala dírku v čepu.
Jednou kamarád skládal třikrát motor, než přišel na to, že v klice, v otvoru mazání čepu je ocelová tříska, která jinak nebyla vidět. Teprve tlak oleje ji otočil a tak ucpávala dírku v čepu.
- MarekGTI
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21.03.2010 16:12
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojnicne loziska predpokladam...
Zatiaľ som to nerozoberal, nemám na to čas. Rachotí to tak ako na videu, akurát zatiaľ trochu slabšie a len pri zahriatom motore. Rozmýšľam, že by sa možno oplatilo vymeniť celý blok, za nejaký iný v slušnom stave a radšej doňho nešahať lebo potom sú s tým len problémy, len ako zistím či ten druhý blok je v dobrom stave bez rozobratia . A dávať všetko na výbrus nechem, to bude drahé...
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Ojnicne loziska predpokladam...
a co vstřiky, tys kontroloval? jak nejsou jam maj být, tak může motor klepat. Doporučuji zkontrolovat. Dá se to nahrubo i bez jejich demontáže. Odpojit trubky od vstřiků a připojit ruční zkoušečku. Podle tlaku a chování budíku tlakoměru na zkoušečce jde lecos poznat. Ale chce to zkušenost. Na vstřikovače se určitě podívat, než porcovat motor.
Nejlepší je koupit celý motor ještě v autě, pořádně zahřát, prohnat do kopce. Jinak se na motoru díváním nepozná nic.
Nejlepší je koupit celý motor ještě v autě, pořádně zahřát, prohnat do kopce. Jinak se na motoru díváním nepozná nic.
- Lukawe555
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23.01.2011 19:01
- Bydliště: Skalica
Re: Ojnicne loziska predpokladam...
já to samé motor za tepla lehce klepal ale nevěnoval sem tomu pozornost, pak začal na volnoběh chcípat a nakonec se utrhla ojnice, takže tam šel jiný motor který prošelkomplet GO byla to 1.6 GTD SB, ložiska dávám Glyco zatim spokojenost
Moje auto http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=198435" onclick="window.open(this.href);return false;