Dotaz ohledně zvýšení výkonu

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Lukas Roubal
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 16.05.2012 23:05

Re: Dotaz ohledně zvýšení výkonu

Příspěvek od Lukas Roubal »

Tlak turba se dá zvednout utažením inbusu na plechové baňce.[/quote]
Nevíte někdo, jak to vypadá vevnitř v tý baňce? Mam ten imbus trochu ojetej, takže jsem přemejšlel že bych koupil závitovou tyč a udělal si ten doraz novej a při tý příležitosti bych ho udělal o kousek delší aby se dalo líp štelovat... ten stávající už mam dost utaženej dovnitř, ale ještě bych chtěl tlačit o malinko víc... ale zas bych nerad něco odpálil, tak jestli se to nedá přetáhnout moc... Turbo mam KKK to co je v Bartovo příspěvku na první straně... Tlak samozřejmě kontroluju, momentálně jde v absolutní špičce (někde mezi 4500-5000 ot.) lehce nad 1 bar, můj cíl by byl cca 1,3-1,4...[/quote]
Ale jak dlouho to vydrží to KKKčko? :) Mam tam naklápěčku z Passata 130ps a vzduchu mam příliš chtělo by to ještě víc nafty tak přemýšlím o větších tryskách s větším kuželem :good:

Uživatelský avatar
bombastiq
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 26.10.2010 17:39
Bydliště: Šumperk

Re: Dotaz ohledně zvýšení výkonu

Příspěvek od bombastiq »

pokud máš turbo KKK K24 tak ten westgate odpoj ůplně
jezdim už takhle skoro rok a nic se nestalo
pokud tam naš turbo 1749VA tak je důležitý aby si nepřepísknul 900° na plynech
a nebyly velký regulační špičky max 0,2 baru vic už ho popraví
bezpačnej tlak na VA je 1,3-1,4 baru víc už bych nešel
a užij si to sežizení
tlakovej koeficient kterej se mi osvěčil na variabilech
je sání X 1,8 = výfuk

trysky ti nepomůžou komurkovky sou jako kanoný
(není to tdi ) je lepší nahodit 11-12mm hlavu a kontrolovat vnitřní tlak čerpadla, kdyžtak hodit tandem
800ot/m = 3 bary na 2000ot = 5barů a nesmí jít dolů !!!!!
A6 C4 avant 2,5TDI + taková motokára na steroidech ( 7 )....... EL. : 775914666

Lukas Roubal
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 16.05.2012 23:05

Re: Dotaz ohledně zvýšení výkonu

Příspěvek od Lukas Roubal »

Mam tlak 1,5Bar A snáší to v pohode. Jelikož mam 10 pístek chtěl jsem 11, 12 ale z toho už mam výtr. Samozřejmně že to není TDi to mě nemusíš vysvetlovat. :good: Ale čim větší trysky tim větší kužel nafty a tim věčí dávka paliva :good:

Uživatelský avatar
AllanMaxi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1528
Registrován: 25.06.2008 00:05
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz ohledně zvýšení výkonu

Příspěvek od AllanMaxi »

bombastiq píše:pokud máš turbo KKK K24 tak ten westgate odpoj ůplně
jezdim už takhle skoro rok a nic se nestalo
pokud tam naš turbo 1749VA tak je důležitý aby si nepřepísknul 900° na plynech
a nebyly velký regulační špičky max 0,2 baru vic už ho popraví
bezpačnej tlak na VA je 1,3-1,4 baru víc už bych nešel
a užij si to sežizení
tlakovej koeficient kterej se mi osvěčil na variabilech
je sání X 1,8 = výfuk

trysky ti nepomůžou komurkovky sou jako kanoný
(není to tdi ) je lepší nahodit 11-12mm hlavu a kontrolovat vnitřní tlak čerpadla, kdyžtak hodit tandem
800ot/m = 3 bary na 2000ot = 5barů a nesmí jít dolů !!!!!
A co třeba taková turbína GT 2052V-tlak 1.6-1.8bar s kombinací s 10mm nebo 11mm hlavou...
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ :-D 360NM=>Jetta 1.6 GTD

Uživatelský avatar
bombastiq
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 26.10.2010 17:39
Bydliště: Šumperk

Re: Dotaz ohledně zvýšení výkonu

Příspěvek od bombastiq »

s gt 2052 mám velice špatný zkušenosti
na 1,9 baru sem na tdi popravil už 2
A6 C4 avant 2,5TDI + taková motokára na steroidech ( 7 )....... EL. : 775914666

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“