divný zvuky 1,6 GTD IC

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

barbar píše:ok dneska to ozkouším..... Už se těším na výsledek..... já jsem si vždycky říkal na co je tam asi ten ventil....
no přece na ho....

jestli jsi četl takový článek co tady někde kdysi byl, tak to je přesně tento případ. Ten článek pojednával o takové zajímavé součástce, která se dnes už cpe úplně všude. Jmenuje se kurvítko. Tento ventil ukazuje funkci kurvítka úplně přesně. A v knize Jak na to se píše, že pokud tento ventil odpouští při špatném tlaku, je nutné ho vyměnit za nový. A to, že to dokáže opravit snad úplně každý během dvou minut, je věc vedlejší. Docela by mě zajímalo, kolik ten ventil stojí nový, počítám s tím, že druhovýroba takového kurvítka asi neexistuje, takže objednat u VW. Jo, funkce kurvítka je tady vidět velice dobře :wink:

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Já to "kurvítko" vyřadil z provozu tak, že jsem tam hodil místo pružiny imbusovej šroub jenom jako tyčku a lehce ho utáhl tim mosazným šroubkem.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

Homeless píše:Já to "kurvítko" vyřadil z provozu tak, že jsem tam hodil místo pružiny imbusovej šroub jenom jako tyčku a lehce ho utáhl tim mosazným šroubkem.
Já si udělal na soustruhu záslepku, později jsem do prostřed vyvrtal díru a vsunul teplotní čidlo :wink:

Uživatelský avatar
DrRoura
Řidič
Řidič
Příspěvky: 193
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gorkau Nord

Vačka z 1,6TD 80PS

Příspěvek od DrRoura »

Zdar Démoni:
Omluva za OT neměl by někdo navíc zdravou vačku na VW 1,6Gtd 80PS? :oops:
Moc díky :wink:

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Re: Vačka z 1,6TD 80PS

Příspěvek od frenky »

DrRoura píše:Zdar Démoni:
Omluva za OT neměl by někdo navíc zdravou vačku na VW 1,6Gtd 80PS? :oops:
Moc díky :wink:
Je jiná než u TD 51 kW :?:

Uživatelský avatar
DrRoura
Řidič
Řidič
Příspěvky: 193
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gorkau Nord

Re: Vačka z 1,6TD 80PS

Příspěvek od DrRoura »

frenky píše:
DrRoura píše:Zdar Démoni:
Omluva za OT neměl by někdo navíc zdravou vačku na VW 1,6Gtd 80PS? :oops:
Moc díky :wink:
Je jiná než u TD 51 kW :?:
Ano je 8) A proto jí chci.

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

DrRoura: to mi řekni v čem je jiná, protože podle Etky všechny D a TD používaj 1 a tu samou vačku.
068 109 101 L - hridel vackovy pro JP, ME, 1V, JR, RA, SB
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

Homeless píše:DrRoura: to mi řekni v čem je jiná, protože podle Etky všechny D a TD používaj 1 a tu samou vačku.
068 109 101 L - hridel vackovy pro JP, ME, 1V, JR, RA, SB
Tak to teda čumim - že má D i TD stejnou vačku, jsem myslel, že aspoň tady bude rozdíl, vždyť by to podle mě šlapalo úplně jinak, kdyby každej motor měl pro sebe zvlášť udělanou vačku 8O

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Když ty motory maj stejnej objem, kompresní poměr, vrtání a zdvih, hlavu i písty, tak proč měnit vačku?
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

Homeless píše:Když ty motory maj stejnej objem, kompresní poměr, vrtání a zdvih, hlavu i písty, tak proč měnit vačku?
no logicky bych dal na TD jinou , protože je foukanej, tudíž by mohl být sací ventil o něco delší dobu otevřený, dostalo by se tam víc vzduchu, jen taková moje úvaha

Uživatelský avatar
DrRoura
Řidič
Řidič
Příspěvky: 193
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gorkau Nord

Příspěvek od DrRoura »

frenky píše:
Homeless píše:Když ty motory maj stejnej objem, kompresní poměr, vrtání a zdvih, hlavu i písty, tak proč měnit vačku?
no logicky bych dal na TD jinou , protože je foukanej, tudíž by mohl být sací ventil o něco delší dobu otevřený, dostalo by se tam víc vzduchu, jen taková moje úvaha
Na ja,tak to je jde o 3° SÁNÍ A TRYSKY SOU POKUD VÍM JINŠÍ ...A JINÉ DRONOSTI

A PROTO JÍ CHCI NA POKUSY :twisted:
TAK KDYBY NĚKDO MĚL :ura1: tak sem s ní

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“