G2 1.6TD --> 1.6GTD
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pha
G2 1.6TD --> 1.6GTD
hele kluci tak potřeboval bych poradit jestli nemá někdo zkušenost s předělávkou turba na GTDečkový. Je to složitý? Má to vůbec cenu? A na kolik vás to vyšlo? Prosim poraďte mi
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
Re: ahoj
KKK mám v autě, Garetta mám na motoru mimo auto, ale nikdy jsem s tím Garettem nejel, kámoš ho má asi v GI, ale to je lehčí auto a samozřejmě to tedy líp jede.moretti píše:sorry za trochu mimo téma...jakej je rozdíl mezi těma dvěma turbama?
ps jak to poznat?je to na nich napsaný???
Dík
Největší rozdíl mezi těmi turby je v té krabičce, která ovládá ten obtokový ventil. Na Garettu je ta krabička zalisovaná nebo zavařená a asi nejde štelovat, na tom KKK je asi štelovací, zvenku to má spoustu chladících žeber, vypadá to jako malý vzduchem chlazený válec.
Jinak je to na tom turbu samozřejmě i napsané, jakého má výrobce, je to na té kompresorové hliníkové části, jako ve směru vstupu vzduchu do turba.
Jinak myslím, že ta trubka, co vede z turba (jako přímo ta jakoby součást turba, jak je na ní nasazená ta hacdice, co vede z turba do motoru), tak ta má u toho KKK asi větší vnitřní průměr, z venku je stejná.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
no já mám v originále typ motoru JR 51kW a na turbu nic nenašteluju a ani tam nemám žádné chlazení žebýrkama.Takže mám zřejmě,podle toho jak píšeš toho garetta.Jinak TD a GTD není motorově rozdíl,typ motoru je stejný.GTD se píše do TP u golfa II jen u třídveřové verze,mi řekli podle počítače na dopravce.A jel jsem v tom 44kW a to je pořádný rozdíl,má to kat a ještě to mělo servo,to byla plečka až hrůza,s tím katem a servem se mi to zdálo línější jak obyčejný diesel
- barbar
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24.02.2006 21:02
měl jsem ho doma přesně i s tím servem a vubec to nejelo ale spotřeba byla kolem 4,5 litru.......vwCharlie píše:no já mám v originále typ motoru JR 51kW a na turbu nic nenašteluju a ani tam nemám žádné chlazení žebýrkama.Takže mám zřejmě,podle toho jak píšeš toho garetta.Jinak TD a GTD není motorově rozdíl,typ motoru je stejný.GTD se píše do TP u golfa II jen u třídveřové verze,mi řekli podle počítače na dopravce.A jel jsem v tom 44kW a to je pořádný rozdíl,má to kat a ještě to mělo servo,to byla plečka až hrůza,s tím katem a servem se mi to zdálo línější jak obyčejný diesel
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
podle mne by tam stačilo dát čerpadlo z TD a jelo by to asi stejně, možná trysky. U tohodle motoru to totiž nepřidává víc nafty, když začne funět turbo (na čerpadle chybí přidavač paliva)barbar píše:měl jsem ho doma přesně i s tím servem a vubec to nejelo ale spotřeba byla kolem 4,5 litru.......vwCharlie píše:no já mám v originále typ motoru JR 51kW a na turbu nic nenašteluju a ani tam nemám žádné chlazení žebýrkama.Takže mám zřejmě,podle toho jak píšeš toho garetta.Jinak TD a GTD není motorově rozdíl,typ motoru je stejný.GTD se píše do TP u golfa II jen u třídveřové verze,mi řekli podle počítače na dopravce.A jel jsem v tom 44kW a to je pořádný rozdíl,má to kat a ještě to mělo servo,to byla plečka až hrůza,s tím katem a servem se mi to zdálo línější jak obyčejný diesel