G2 1.6TD --> 1.6GTD

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Maslo23
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1549
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pha

G2 1.6TD --> 1.6GTD

Příspěvek od Maslo23 »

hele kluci tak potřeboval bych poradit jestli nemá někdo zkušenost s předělávkou turba na GTDečkový. Je to složitý? Má to vůbec cenu? A na kolik vás to vyšlo? Prosim poraďte mi

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Příspěvek od anacixem »

Bych řekl že ty obě auta maj stejný turbo ale že se lišej jen ve výbavě.

Maslo23
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1549
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pha

Příspěvek od Maslo23 »

no někdo mi povídal že to GTD táhne už od cca 1500 ot/min

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Musel bys dát turbo z TDi :twisted:
Pak by to táhlo od 1300 ot. :wink:
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Jinak koukám, že seš ze stejný díry jako já :D
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

No na 1.6TD se dávaly minimálně dvě různá turba, jedno je Garett a druhé KKK, ale spíš to bude podle roku výroby

moretti

ahoj

Příspěvek od moretti »

sorry za trochu mimo téma...jakej je rozdíl mezi těma dvěma turbama?
ps jak to poznat?je to na nich napsaný???

Dík :)

Uživatelský avatar
Kotys
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Janovice u Rýmařova

Příspěvek od Kotys »

Já jsem měnil turbo odešlo do věčných lovišť. Byl tam garett motor je 1,6 51 kW JR a koupil jsme KKK. 5ekl bych že to turbo KKK má větší zátah ale zapíná se později.

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Re: ahoj

Příspěvek od frenky »

moretti píše:sorry za trochu mimo téma...jakej je rozdíl mezi těma dvěma turbama?
ps jak to poznat?je to na nich napsaný???

Dík :)
KKK mám v autě, Garetta mám na motoru mimo auto, ale nikdy jsem s tím Garettem nejel, kámoš ho má asi v GI, ale to je lehčí auto a samozřejmě to tedy líp jede.
Největší rozdíl mezi těmi turby je v té krabičce, která ovládá ten obtokový ventil. Na Garettu je ta krabička zalisovaná nebo zavařená a asi nejde štelovat, na tom KKK je asi štelovací, zvenku to má spoustu chladících žeber, vypadá to jako malý vzduchem chlazený válec.

Jinak je to na tom turbu samozřejmě i napsané, jakého má výrobce, je to na té kompresorové hliníkové části, jako ve směru vstupu vzduchu do turba.
Jinak myslím, že ta trubka, co vede z turba (jako přímo ta jakoby součást turba, jak je na ní nasazená ta hacdice, co vede z turba do motoru), tak ta má u toho KKK asi větší vnitřní průměr, z venku je stejná.

Uživatelský avatar
MaxxCZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnovsko

Příspěvek od MaxxCZ »

Ahoj, nemáte doma někdo volně se povalující odtokovou trubku z turba do vany?? Dole v tom opletení mi sákne olej a vždycky ukápne u rodičů na zámkovku

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

U golfa II je GTD pouze u třídveřové verze a TD u pětidvéřové.Rozdíl v turbech není žádný pokud se jedná o stejný typ motoru JR a označení je TD nebo GTD. Jinak to druhé turbo je pro motor 1V 44kW s katalyzátorem a tento model se dělal od roku 90

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

vwCharlie píše:U golfa II je GTD pouze u třídveřové verze a TD u pětidvéřové.Rozdíl v turbech není žádný pokud se jedná o stejný typ motoru JR a označení je TD nebo GTD. Jinak to druhé turbo je pro motor 1V 44kW s katalyzátorem a tento model se dělal od roku 90
jaké druhé, jako ten garett :?:

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

no já mám v originále typ motoru JR 51kW a na turbu nic nenašteluju a ani tam nemám žádné chlazení žebýrkama.Takže mám zřejmě,podle toho jak píšeš toho garetta.Jinak TD a GTD není motorově rozdíl,typ motoru je stejný.GTD se píše do TP u golfa II jen u třídveřové verze,mi řekli podle počítače na dopravce.A jel jsem v tom 44kW a to je pořádný rozdíl,má to kat a ještě to mělo servo,to byla plečka až hrůza,s tím katem a servem se mi to zdálo línější jak obyčejný diesel

Uživatelský avatar
barbar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od barbar »

vwCharlie píše:no já mám v originále typ motoru JR 51kW a na turbu nic nenašteluju a ani tam nemám žádné chlazení žebýrkama.Takže mám zřejmě,podle toho jak píšeš toho garetta.Jinak TD a GTD není motorově rozdíl,typ motoru je stejný.GTD se píše do TP u golfa II jen u třídveřové verze,mi řekli podle počítače na dopravce.A jel jsem v tom 44kW a to je pořádný rozdíl,má to kat a ještě to mělo servo,to byla plečka až hrůza,s tím katem a servem se mi to zdálo línější jak obyčejný diesel
měl jsem ho doma přesně i s tím servem a vubec to nejelo ale spotřeba byla kolem 4,5 litru.......

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

barbar píše:
vwCharlie píše:no já mám v originále typ motoru JR 51kW a na turbu nic nenašteluju a ani tam nemám žádné chlazení žebýrkama.Takže mám zřejmě,podle toho jak píšeš toho garetta.Jinak TD a GTD není motorově rozdíl,typ motoru je stejný.GTD se píše do TP u golfa II jen u třídveřové verze,mi řekli podle počítače na dopravce.A jel jsem v tom 44kW a to je pořádný rozdíl,má to kat a ještě to mělo servo,to byla plečka až hrůza,s tím katem a servem se mi to zdálo línější jak obyčejný diesel
měl jsem ho doma přesně i s tím servem a vubec to nejelo ale spotřeba byla kolem 4,5 litru.......
podle mne by tam stačilo dát čerpadlo z TD a jelo by to asi stejně, možná trysky. U tohodle motoru to totiž nepřidává víc nafty, když začne funět turbo (na čerpadle chybí přidavač paliva)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“