TD motor

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
KEC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumpersko

TD motor

Příspěvek od KEC »

Čus kluci. třeba mi to vysvětlíte. Vím že se dělal TD motor 1,6 ve verzi 44kw( s katem) - ten jsem měl a fakt líný, pak se dělal 51kw( ten jsem měl taky a lítal dost dobře) a pak verze 59kw. Jaký je rozdíl mezi 51kw a 59kw. 59 má intercoler, ale to není určitě všechno. Má to jiný trysky? čerpadlo? Nebo v čem je ten rozdíl??
Naposledy upravil(a) KEC dne 05.11.2006 10:22, celkem upraveno 1 x.
GOLFIK III 1,9 TDI 81KW, trysky 764, už je pryč ale ne daleko
Golf IV combi, ALH, 1749VA, trysky 81KW, chip - 159kobyl

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

jistej si nejsem ale myslim ze ma jen regulovany cerpadlo a IC

Uživatelský avatar
barbar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od barbar »

jine turbo a ma ho chlazene vodou. Mam ho doma. Jezdí docela dobre asi jako když sedneš z 44 do 51 Kw

Uživatelský avatar
barbar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od barbar »

jine turbo a ma ho chlazene vodou. Mam ho doma. Jezdí docela dobre asi jako když sedneš z 44 do 51 Kw

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

8O 8O turbo chlazene vodou ?

Uživatelský avatar
barbar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od barbar »

LeeBa píše:8O 8O turbo chlazene vodou ?
jo je dochlazovaný vodou...... čerpadýlkem ktery je na tej trubce ktera vede vodu do topení

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

tyyyjo.. to sou veci ... to sem nevedel

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

ja mel 51kW a ze by to litalo mi neprislo :)

Uživatelský avatar
ctvrta
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ctvrta »

jj je dochlazovany vodou, ale jen jako nouzovej rezim kdyz jedes kudlu a pak chcipnes motor. Pri nastartovanym motoru to nikdy nebezi (chladi se olejem)

59kW ma jiny turbo co tlaci 1bar, vetsi trysky (cca 750,- jedna) a intercooler. Cerpadlo ma trosku jiny ovladani plynu. Uchyceni plynovyho lanka ktery vede trosku jinudy kvuli cooleru, jinak mi prijde uplne stejny. Ma mit ale nastavenej vetsi predvstrik.

Uživatelský avatar
KEC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od KEC »

To Davwe: Lítalo - řečeno obrazně. TeĎ mám 81kw TDi a je to určitě lepší. Ale starej GII jezdil taky dobře. Konstručku měl 160km a já po dálnici jezdil i 170km. A to zrychlovalo do 175 km celkem plynule. Ale žek bych že to bylo tím, že tam byla uhlilá regulace turba(což jsem zjistil, když jsem měnil těsnění pod hlavou) a tak šly spaliny všechny přes turbo, odtok byl jaksi mimo. Ale to je jen můj názor.

Prostě jsem s tím autem byl hodně spokojenej. Bylo to mé druhé auto. Za 2 roky najeto 45tis km a jen se dolívala mnafta a pravidelně měnil olej. Fakt spolehlivý auto a držák.
GOLFIK III 1,9 TDI 81KW, trysky 764, už je pryč ale ne daleko
Golf IV combi, ALH, 1749VA, trysky 81KW, chip - 159kobyl

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“