Tdi
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
no s tím výfukem je to relativní, někdo říká, že to nic nepřinese, někdo zase že jo, jiní tvrdí, že turbo potřebuje jistý protitlak (odpor) ve výfuku a jiní jim to zase vyvrací, že se turbo rychlejš roztočí, když nemá výfuk moc velkej odpor....
Sám jsem jezdil do minulého týdne s 1.6TD která měla výfuk asi tak jen 40 cm dlouhý od tý příruby, kam se přidělává ten první díl výfuku.
Nejelo to vůbec špatně, turbo hnvízdalo někdy už i na volnoběh.
Teď jsem si postavil komplet nerez výfuk od příruby až na konec, středovej tlumič jsem tam nechal a místo zadního dal taky jen středovej, je to fakt tichý jak s normálním výfukem, až jsem se divil, byl jsem s tím i na technický a v pohodě.
Bohužel ale nemohu říct, jaký je rozdíl ve výkonu a tak, protože jsem tam hodil jiný vstřikovací čerpadlo a zatím nemám přesně nastavený předvstřik.
Ale rozhodně byl pocit s tím krátkým výfučkem rozhodně takový, že to jede fakt dobře, jak to brutálně pískalo a tak....
Ale teď to taky nejede vůbec špatně
Jen nechápu, proč naám na diesely cpou takový šíleně vobrovský výfuky (zadní tlumiče), když stačí malinkatý průchozí středový tlumič a je klid....
Sám jsem jezdil do minulého týdne s 1.6TD která měla výfuk asi tak jen 40 cm dlouhý od tý příruby, kam se přidělává ten první díl výfuku.
Nejelo to vůbec špatně, turbo hnvízdalo někdy už i na volnoběh.
Teď jsem si postavil komplet nerez výfuk od příruby až na konec, středovej tlumič jsem tam nechal a místo zadního dal taky jen středovej, je to fakt tichý jak s normálním výfukem, až jsem se divil, byl jsem s tím i na technický a v pohodě.
Bohužel ale nemohu říct, jaký je rozdíl ve výkonu a tak, protože jsem tam hodil jiný vstřikovací čerpadlo a zatím nemám přesně nastavený předvstřik.
Ale rozhodně byl pocit s tím krátkým výfučkem rozhodně takový, že to jede fakt dobře, jak to brutálně pískalo a tak....
Ale teď to taky nejede vůbec špatně
Jen nechápu, proč naám na diesely cpou takový šíleně vobrovský výfuky (zadní tlumiče), když stačí malinkatý průchozí středový tlumič a je klid....
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
- vwzefo
- Řidič
- Příspěvky: 61
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Martin, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
- Lukaash
- Řidič
- Příspěvky: 111
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
blow off? k cemu?
sportovni vyfuk je siroky pojem, ja mam kuprikladu od sneka jenom trubku, bez jakehokoliv tlumice, a pry to je znat (myslim zrychleni, ne zvuk)...rikaji ostatni, ja to nemam s cim srovnat, driv jsem tam mel 1,6D
frenky, ty manometry jsou poreseny, ale cenu kdyztak po SZ
sportovni vyfuk je siroky pojem, ja mam kuprikladu od sneka jenom trubku, bez jakehokoliv tlumice, a pry to je znat (myslim zrychleni, ne zvuk)...rikaji ostatni, ja to nemam s cim srovnat, driv jsem tam mel 1,6D
frenky, ty manometry jsou poreseny, ale cenu kdyztak po SZ
stolen : G2 mTDi 6° (5.8.2007) B3 Variant 1,9TD (8.4.2008)
prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;
prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- vwzefo
- Řidič
- Příspěvky: 61
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Martin, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
- listerGTD
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Majdalena (JH)\ Krasejovka(CK)
- Kontaktovat uživatele:
[quote="frenky"]no s tím výfukem je to relativní, někdo říká, že to nic nepřinese, někdo zase že jo, jiní tvrdí, že turbo potřebuje jistý protitlak (odpor) ve výfuku a jiní jim to zase vyvrací, že se turbo rychlejš roztočí, když nemá výfuk moc velkej odpor..../quote]
Ten odpor je tam schválně a jediný co se zmeni kdyz se sníží (jinej vejfuk) je spotřeba která pude nahoru!
Ten odpor je tam schválně a jediný co se zmeni kdyz se sníží (jinej vejfuk) je spotřeba která pude nahoru!
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- progress
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DOMA!!!!!!!
jak chces dat na diesela blow,????vysvetlis mi to???blow odpousti pretlak turba pri ubrani plynu....tudiz pri uzavreni skrtici klapky a diesel jak dnamo zadnou klapku nema!!!!!!!!!!!!!!!takze ti nevznika pretlak z dotacejiciho se turba a nehrozi jeho poskozeni a tudiz taky nemas co odpoustet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIC NEŽ VW!!!!!
- Baltik_VW
- Člen klubu
- Příspěvky: 560
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Strašecí
- Kontaktovat uživatele:
čau Tome myslel si Ládovou Cordobu když tam měl ten ladák asi vid? jinak tě zdravím, už dlouho sem tě nevidělxtom píše:Znamej mel sportovni vyfuk na SDI a zvuk to nejakej melo, ale proti benzinu nic moc. Benzin ma prej rychlejsi proud spalin ve vyfuku,ale Tdi by mohlo proti sdi mit snad taky. Nebo taky ne.
- progress
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DOMA!!!!!!!
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
no ono to SDI nebo jen D bude hlasitější než TDI nebo TD, protože hodně hluku utlumí právě to turboBaltik_VW píše:čau Tome myslel si Ládovou Cordobu když tam měl ten ladák asi vid? jinak tě zdravím, už dlouho sem tě nevidělxtom píše:Znamej mel sportovni vyfuk na SDI a zvuk to nejakej melo, ale proti benzinu nic moc. Benzin ma prej rychlejsi proud spalin ve vyfuku,ale Tdi by mohlo proti sdi mit snad taky. Nebo taky ne.