Pokus o MFA pro diesel

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

nechcinick
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 26.02.2012 16:10

Re: Pokus o MFA pro diesel

Příspěvek od nechcinick »

vintera píše:
nechcinick píše:Ještě bych doplnil, že bude potřeba sehnat si držák olejového filtru, který má dvě díry na vysokotlaký spínač a na čidlo teploty, které MFA budíky potřebují.
vyvrtat díry, vyříznout závit
To mě taky napadlo, akorát jsem ještě nezkoumal z čeho ten držák je. Aby to nebyla litina...

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: Pokus o MFA pro diesel

Příspěvek od areka »

Hliník! Hliník! :laugh:

Uživatelský avatar
Tom89
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.01.2009 12:23
Bydliště: Dolsn City
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokus o MFA pro diesel

Příspěvek od Tom89 »

Na některých výměnících je zátka na 5 imbus :wink: :)

nechcinick
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 26.02.2012 16:10

Re: Pokus o MFA pro diesel

Příspěvek od nechcinick »

Takže asi takhle :D
Přílohy
12094837_10205615563932033_8279722261061958419_o.jpg

Uživatelský avatar
Gerox
Člen klubu
Příspěvky: 646
Registrován: 15.09.2010 16:44
Bydliště: Praha <-> KnO
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokus o MFA pro diesel

Příspěvek od Gerox »

Co máš v plánu?
I <3 MY MK2 (1.6D, 37kw, 1985)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)

Uživatelský avatar
Michal16v
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 17.08.2015 13:30

Re: Pokus o MFA pro diesel

Příspěvek od Michal16v »

Něco ode mě. Ještě mi chybí přehodit otáčkoměr, kontrolka motoru použitá jako kontrolka žhavení :P
Přílohy
Káblík pro budíky na starou el. a pojistkovku nová el.
Káblík pro budíky na starou el. a pojistkovku nová el.
Finálka
Finálka

Uživatelský avatar
Gerox
Člen klubu
Příspěvky: 646
Registrován: 15.09.2010 16:44
Bydliště: Praha <-> KnO
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokus o MFA pro diesel

Příspěvek od Gerox »

Taky chciii! :D :)
I <3 MY MK2 (1.6D, 37kw, 1985)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)

shazzer
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2570
Registrován: 02.10.2007 11:03

Re: Pokus o MFA pro diesel

Příspěvek od shazzer »

Jen takova mala poznamka: resite tu prehazovani otackomeru, ale nikdo se nezminil o prehozeni vnitrnosti rychlomeru. Tam je totiz ten obvod pro dynamickou kontrolu tlaku oleje, ktery pro svou cinnost potrebuje signal otacek motoru, ktery ma ale na otto a diesel jinou cetnost. Takze do MFA pristrojovky je potreba instalovat i diesel-rychlomer, pripadne z diesel-rychlomeru prehodit jen ten samotny obvod do otto-rychlomeru.

shazzer
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2570
Registrován: 02.10.2007 11:03

Re: Pokus o MFA pro diesel

Příspěvek od shazzer »

vintera píše:
nechcinick píše:Ještě bych doplnil, že bude potřeba sehnat si držák olejového filtru, který má dvě díry na vysokotlaký spínač a na čidlo teploty, které MFA budíky potřebují.
vyvrtat díry, vyříznout závit
Moje zkusenosti, ktere se v teto souvislosti mohou hodit:
Odlitek drzaku pro olejovy filtr G2 (mam na mysli motory 1.6 a 1.8) jsem videl pouze jeden, ale provedeni samotneho obrobku celkem 3:
1) atmosfericke diesly a "obycejne" otto mely pouze jednu zavitovou diru M10x1 (pro snimac tlaku oleje)
2) na "lepsich" otto a pozdeji na vsech otto byly dve zavitove diry M10x1 (pro snimac tlaku oleje a pripadne cidlo teploty oleje, ta druha dira byvala vetsinou uzavrena sroubovaci zatkou)
3) na turbo dieslech byly dve zavitove diry jedna M10x1 (pro snimac tlaku oleje - blize k bloku) a druha vetsi (tusim M12x1.5 - v ose filtru) pro trubku mazani turba
Kazdopdne pokud se do jednoderoveho obrobku dodelava druha dira, je potreba to udelta na frezce, ponevadz se musi predevsim zarovnat dosedaci plocha tesneni a zarucit kolmost diry k teto plose.
Na netu lze najit i drzaky se tremi dirami M10x1 (maji jiny odlitek), ale k cemu by mely byt netusim.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“