Jednoduchý... Zajímá mě nějakej popis... Dnes sem na to jen letmo koukal a byl bych nerad aby mě něco překvapilo. Například jako kde sundat trubku mezi vejfukem a turbem, dole u céček nebo nahoře u 4. šroubů atd... Pod TURBO neni vidět takže nevim co mě tam čeká a nemůžu si dovolit na něčem zůstat vyset páč bych neměl čim jezdit...
Další věc, mám připravený TURBO z Passata B3... V autě mám KKK, tohle je taky KKK... Nepřekvapí mě něco?
Výměna TURBA.
- MvK
- Závodník
- Příspěvky: 508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- MvK
- Závodník
- Příspěvky: 508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna TURBA.
To mě zajímá něco tak strašně JEDNODUCHÝHO nebo SLOŽITÝHO že se k tomu nikdo nemá.... JÁ vim že vy ortodoxní dvojkaři měníte TURBA zároveň s olejem ale prostě JÁ tu potřebu ještě nikdy neměl, tohle je moje první 1.6 TD tak proto tu pokládám takový dětský dotaz.....
- Tom89
- VWsenior
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.01.2009 12:23
- Bydliště: Dolsn City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna TURBA.
Je to trošku složitejší operace.Musíš sundat sání které drží 8 imbusama (6 imbus)a pak uvidíš.Já sundaval Céčka přes dlouhý prodlužec od ráčky.Překvapit tě muže zalomený šteft na výfukovém potrubí (12 mm matka).Bych radši sundal celý motor i s převodovkou a máš to za víkend hotové.Akorád nechápu proč dávat B3 turbo a jaké je označení
- MvK
- Závodník
- Příspěvky: 508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna TURBA.
Konečně reakce... A proč dávat TURBO z B3? Protože je mega vostrý a má supr větší vákon jako, víš.... Protože mám zrovna TURBO z B3, tak proto... A B3 ho má jináč natočený než Golf II, takže sem ho musel rozebrat a sestavim ho podle toho co vyndám z Jetty... Ale doufám že tam nebude ještě něco jináč abych se nedivil právě....
- Tom89
- VWsenior
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.01.2009 12:23
- Bydliště: Dolsn City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna TURBA.
´MvK píše:Konečně reakce... A proč dávat TURBO z B3? Protože je mega vostrý a má supr větší vákon jako, víš.... Protože mám zrovna TURBO z B3, tak proto... A B3 ho má jináč natočený než Golf II, takže sem ho musel rozebrat a sestavim ho podle toho co vyndám z Jetty... Ale doufám že tam nebude ještě něco jináč abych se nedivil právě....
Tak já sem myslel jaký typ.Jestli KKK 14 co je na 1.9 TD a nebo je tam to samé jak v G2 KKK 24.Jináč pak ti zbývá ještě holedr na přívod oleje to je myslím 17 mm a pak holendr na odvod oleje a tam je tuším 24.
- MvK
- Závodník
- Příspěvky: 508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna TURBA.
No vidíš, úplně mi vypadlo že do B3 se dávala převážně 1.9TD... Tak JÁ doufám že ho mám z 1.6 TD....
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna TURBA.
Pokuď je z B3 a byla to 1.6TD, RA/SB bude vodou chlazené...Sázím spíš na to z 1.9TDMvK píše:No vidíš, úplně mi vypadlo že do B3 se dávala převážně 1.9TD... Tak JÁ doufám že ho mám z 1.6 TD....
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD