Dobíjení 1.6D
- snedro
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 26.03.2008 19:44
- Bydliště: Ústí nad Labem
Dobíjení 1.6D
Ahoj mám takový problém : Když nastartuju kontrolky normálně zhasnou,po asi tak pěti až deseti minutový jízdě se začne rosvěcet kontrolka žhavení jako by nahradila kontrolku dobíjení páč ta se nerozsvítí když zhasnu světla tak kontrolka dobíjení zhasne. Když jsem dal na baterku měřák tak mi ukazuje 13,6 což je málo ale na volnoběh se pomalu zvyšuje na 14V když přidám plyn tak se začnou volty snižovat až ke 13V obráceně než bych čekal Uhlíky jsem měnil sice né za nové ale z altíku co normálně chodil a uhlíky byli delší než jsem tam měl . jezdím takhle už půl roku a zatím jsem pořád nastartoval ale je to znát že baterka netočí tak jak má. V klidu má baterka 12,4 V
Ještě se zmíním co tomu předcházelo: Jedu najednou rachot zastavím a koukám že se povolila řemenice na altíku normálně se povolila matka a řemenice se protočila na klínku klínek v čudu vyžvejklej ! tak jsem si sehnal jinej altík páč jsem se nechtěl babrat s hřídelí a pilovat novou drážku na klínek jenže altík byl z benzínu a chyběl mu jeden drát kterej vede z altiku směr baterka tam je konektor na dva dráty bez toho to nedobíjelo takže zpět opravit původní altík vypilovat novou drážku dát novou řemenici a jelo se. problém o kterém píšu se dostavil asi po měsíci mezi tím jsem ještě měnil spínačku ale nevím jestli to by mohla bejt příčina .
Nemáte někdo podobnou zkušenost ?
Díky za rady budu moc rád .
Ještě se zmíním co tomu předcházelo: Jedu najednou rachot zastavím a koukám že se povolila řemenice na altíku normálně se povolila matka a řemenice se protočila na klínku klínek v čudu vyžvejklej ! tak jsem si sehnal jinej altík páč jsem se nechtěl babrat s hřídelí a pilovat novou drážku na klínek jenže altík byl z benzínu a chyběl mu jeden drát kterej vede z altiku směr baterka tam je konektor na dva dráty bez toho to nedobíjelo takže zpět opravit původní altík vypilovat novou drážku dát novou řemenici a jelo se. problém o kterém píšu se dostavil asi po měsíci mezi tím jsem ještě měnil spínačku ale nevím jestli to by mohla bejt příčina .
Nemáte někdo podobnou zkušenost ?
Díky za rady budu moc rád .
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení 1.6D
Něco podobného jsem taky zažil,ale mně navíc ještě pulzovaly světla,diodový můstek v čoudu-načnutý regulátor...snedro píše:Ahoj mám takový problém : Když nastartuju kontrolky normálně zhasnou,po asi tak pěti až deseti minutový jízdě se začne rosvěcet kontrolka žhavení jako by nahradila kontrolku dobíjení páč ta se nerozsvítí když zhasnu světla tak kontrolka dobíjení zhasne. Když jsem dal na baterku měřák tak mi ukazuje 13,6 což je málo ale na volnoběh se pomalu zvyšuje na 14V když přidám plyn tak se začnou volty snižovat až ke 13V obráceně než bych čekal Uhlíky jsem měnil sice né za nové ale z altíku co normálně chodil a uhlíky byli delší než jsem tam měl . jezdím takhle už půl roku a zatím jsem pořád nastartoval ale je to znát že baterka netočí tak jak má. V klidu má baterka 12,4 V
Ještě se zmíním co tomu předcházelo: Jedu najednou rachot zastavím a koukám že se povolila řemenice na altíku normálně se povolila matka a řemenice se protočila na klínku klínek v čudu vyžvejklej ! tak jsem si sehnal jinej altík páč jsem se nechtěl babrat s hřídelí a pilovat novou drážku na klínek jenže altík byl z benzínu a chyběl mu jeden drát kterej vede z altiku směr baterka tam je konektor na dva dráty bez toho to nedobíjelo takže zpět opravit původní altík vypilovat novou drážku dát novou řemenici a jelo se. problém o kterém píšu se dostavil asi po měsíci mezi tím jsem ještě měnil spínačku ale nevím jestli to by mohla bejt příčina .
Nemáte někdo podobnou zkušenost ?
Díky za rady budu moc rád .
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
- snedro
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 26.03.2008 19:44
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Dobíjení 1.6D
Aha takže diodovej můstek to je vevnitř alternátoru že? takže co by se s tím dalo dělat ? nebo myslíš že je lepší sehnat jinej altik ? možná to bude problém už jsem se po něm taknějak ptal ale dieslovej je problém právě skrz ty kabely na víc co z něj jdou možná by bylo dobrý si ho nechat opravit jenže teď jde o to jestli se to vyplatí ještě mě napadlo že by mohly bejt zanešený drážky v kolektoru no nevím a navíc proč proč prosvěcuje zrovna kontrolka žhavení a né dobíjení? To je záhada
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: Dobíjení 1.6D
Podle toho co pises, mas predevsim v haji regulator. A nevim proc by diesel atlernator mel byt po strance dobijeni odlisny od otto, on ma prece navic pouze vyvod W k otackomeru, ale to nemely ani vsechny.
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení 1.6D
Já si ho nechal opravit,nový uhlíky,diodový můstek,regulátor vše BOSCH a platil sem 550kč...jinak elektro jde mimo měsnedro píše:Aha takže diodovej můstek to je vevnitř alternátoru že? takže co by se s tím dalo dělat ? nebo myslíš že je lepší sehnat jinej altik ? možná to bude problém už jsem se po něm taknějak ptal ale dieslovej je problém právě skrz ty kabely na víc co z něj jdou možná by bylo dobrý si ho nechat opravit jenže teď jde o to jestli se to vyplatí ještě mě napadlo že by mohly bejt zanešený drážky v kolektoru no nevím a navíc proč proč prosvěcuje zrovna kontrolka žhavení a né dobíjení? To je záhada
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
- snedro
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 26.03.2008 19:44
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Dobíjení 1.6D
No tak uvidím jestli někdo ještě nepřidá radu tak to budu muset udělat jako ty za ty prachy bych jetej asi nekoupil teda určitě ne dieslovej problém ovšem bude že ten že se stanu nepojízdnej a to bude problém ale jinak díky za radu
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobíjení 1.6D
Dej si to do bazaru do poptávky,myslím že ho tady nedávno nabízeli na ropu asi čtyři lidi...a za dobrej penízsnedro píše:No tak uvidím jestli někdo ještě nepřidá radu tak to budu muset udělat jako ty za ty prachy bych jetej asi nekoupil teda určitě ne dieslovej problém ovšem bude že ten že se stanu nepojízdnej a to bude problém ale jinak díky za radu
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
- snedro
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 26.03.2008 19:44
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Dobíjení 1.6D
Ok Díky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.02.2012 20:32
- Bydliště: Plzeň - Nebílovy
Re: Dobíjení 1.6D
Čau mam problem na svém voze. Když nastartuji, tak musím přidat více plynu, aby se mi rozsvítili světla a "začlo to jakoby dobíjet" Běžící motor nechávam ohřát a cca tak 10 min. v tom cvakne "jako když žhavíte" a víc se rozsvítí světla. A přijízdě když si dam ventilátor na polohu 1 a mam puštěné radio, tak dobrý a jakmile přepnu na dálkový tak se mi rádio vypne a jen běhá v úspornym režimu. To samé se stane při kombinaci s ventilátorem na poloze 3 a tlumenými světli tak to samé. Nedobíjí to málo? Měřák doma nemam, tak to nemohu zkusit, ale jak byly ty mrazy tak ani jednou mi to nikde nenechalo, vždy nastartoval.
VW golf II 1.6D 1985 3dvířko
- bombastiq
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 26.10.2010 17:39
- Bydliště: Šumperk
Re: Dobíjení 1.6D
máš špatný uhlíky v altíku
to jak to cvakne je normální ! je to dožhavování
to jak to cvakne je normální ! je to dožhavování
A6 C4 avant 2,5TDI + taková motokára na steroidech ( 7 )....... EL. : 775914666
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.02.2012 20:32
- Bydliště: Plzeň - Nebílovy
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20.09.2016 22:14
- Bydliště: Slovensko
Re: Dobíjení 1.6D
Zdravím, niekto nejaké rady, mám nový alternátor 45A, nová baterka, dobíjanie mi ukazuje 13,3V , na volnobehu mi jemne poblikuje dobíjanie, ked zapnem napríklad fukáre, alebo hoci aký spotrebič tak to prestane a nerozsvicuje sa ani nebliká, taktiež mi nebliká ani počas jazdy, remeň je dosť došponovaný, idem si vlasy vytrhať čo to môže byť ? Ďakuejm
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Dobíjení 1.6D
asi malé otáčky volnoběhu. 13,3V na volnoběh je asi OK, změř napětí při vyšších otáčkách a také po zapnutí spotřebičů (světla, topení). Jestli normálně v těhle mrazech startuje, tak je to OK.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Dobíjení 1.6D
Prošel bych kostry..motorové a od baterky k boudě.
To vypadá že se to někde přikostří přes nějaký spotřebič nebo něco, jako by se nenabudil pořádně altík bez odběru..
To vypadá že se to někde přikostří přes nějaký spotřebič nebo něco, jako by se nenabudil pořádně altík bez odběru..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20.09.2016 22:14
- Bydliště: Slovensko
Re: Dobíjení 1.6D
No komplet všetko som komplet prekostil, vymenil som priamo káble aj na + a mínus, taktiež aj priamo na štartér a priamo alternátor všetko nanovo káblami, dobíjanie batérie 14- 14,1V , taktiež to isté je aj na výstupe priamo z alternátora, takže to všetko krásne dobíja, ale aj tak mi na volnobehu preblikuje uplne jemne kontrolka dobíjania, pri zapnutí spotrebiča prestane pri pridaní dosť vysokých otáčok tiež. remen som znova kontrolovať je uplne došponovaný,