Motor za jízdy chípá

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
vojta126p
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 21.04.2012 16:49
Bydliště: Písařov

Motor za jízdy chípá

Příspěvek od vojta126p »

Mám takový problém..Když jedu a motor je zahřátej na provozní teplotu tak motor začíná strácet výkon a začne se dusit..když vyšlápnu spojku tak se celý auto rozklepe a chcípne..pak zastavím a znovu nastartuju a točím tak 10 s než chytne a pak uz jede normálně a chcípne zase po ujetí cca 15km ale někdy už pak vůbec..mam půlku nádrže..zkoušel jsem jestli někde není prasklá hadička a niní..dal jsem novej filtr a pořád to dělá už nevím co by to mohlo být...

Uživatelský avatar
bombastiq
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 26.10.2010 17:39
Bydliště: Šumperk

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od bombastiq »

když jedeš tak to necuká ???

jinak tohle vypadá že ti přisává vzduch

dej mu napít z flašky a uvidíš
A6 C4 avant 2,5TDI + taková motokára na steroidech ( 7 )....... EL. : 775914666

Uživatelský avatar
machinecz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 499
Registrován: 23.01.2009 12:28
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od machinecz »

průhledný hadice a mělo by být vidět jestli jdou bublinky ... u plynu na čerpadle jak je pružina tak se mrkni jestli nesákne nafta jestli to tam není trochu mastný. Pak jestli při startování zatepla jakoby chytá ale nechytne až po těch 10s tak máš obdobnej problém jako já .. čerpadlo . Rada pro mne byla schladit a zkusit nastartovat pokud ochlazení čerpadla stačí k normálnímu chodu tak je na přetěsnění nebo nový čerpadlo .. pokud nemáš tak bych 100% nejdřív dal průhledný hadice na přívod a na zpátečku a sledoval co se tam v okruhu děje ..

Uživatelský avatar
bombastiq
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 26.10.2010 17:39
Bydliště: Šumperk

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od bombastiq »

machinecz píše:průhledný hadice a mělo by být vidět jestli jdou bublinky ... u plynu na čerpadle jak je pružina tak se mrkni jestli nesákne nafta jestli to tam není trochu mastný. Pak jestli při startování zatepla jakoby chytá ale nechytne až po těch 10s tak máš obdobnej problém jako já .. čerpadlo . Rada pro mne byla schladit a zkusit nastartovat pokud ochlazení čerpadla stačí k normálnímu chodu tak je na přetěsnění nebo nový čerpadlo .. pokud nemáš tak bych 100% nejdřív dal průhledný hadice na přívod a na zpátečku a sledoval co se tam v okruhu děje ..

pokud při schlazení rozdělovací hlavy nastartuje tak tomu nepomůže ani svěcená voda od horsta fuchse - jelikož je vydřená hlava :wink:
A6 C4 avant 2,5TDI + taková motokára na steroidech ( 7 )....... EL. : 775914666

Uživatelský avatar
Lukawe555
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 23.01.2011 19:01
Bydliště: Skalica

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od Lukawe555 »

já mám podobný problém ale startovat de v pohodě mně se teď když je venku tak nad 30° nedrží volnoběh přijedu pred křižovatku a začne se celé auto třást otáčkoměr ukazuje tak 400ot to vím že je to málo, za studena volnoběh normálka 900ot ale jak se ohřeje a je venku vedro nedrží volnoběh a už mně to pěkně s*re je možné že to saje vzduch přes hadičku prepadu co jde do filtru? pač ta je trochu za zenitem a vždy když se podivám a zatřesu s ní tak v ní jdou bublinky k filtru ale když byla venku zima a tak do 20° pohoda a krása díky za rady
Moje auto http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=198435" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Lukawe555
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 23.01.2011 19:01
Bydliště: Skalica

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od Lukawe555 »

jo a jěště motor tam je origo najeto 233 tis. origo stav čerpadlo jak nové bylo přeskoušeno u čerpadláře minulím majitelem byl to kámoš takže nelhal...
Moje auto http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=198435" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
machinecz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 499
Registrován: 23.01.2009 12:28
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od machinecz »

teplo zvětšuje vůle ... to tečko na filtru stojí kolem 200kč pokud jsou bubliny a ne zpod hadiček tak bych zkusil vyměnit s těsněním a zrovna i filtrem.. jinak já vyřešil muj problém výměnou čerpadla ... rapidně se problém zhoršil a nedalo se svítit

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od vintera »

zrovna tento problém mám také, koupil jsem před týdnem G2 TD a dojel kousek za město a chcíp. Auto zacukalo a chcíplo. Hadičky a filtr paliva fungl nový. Po chvilce motor naskočil a po deseti km opět chcíp. Hadička přívodu nafty od filtru k čerpadlu je průhledná, tak jsem viděl že je prázdná. Tu jsem povolil a ejhle byl v ní podtlak. Odpojil jsem hadičku u filtru, která vede od nádrže a tu velmi ztěží profoukl a oúětovně nasál naftu. napoprvé jsem se i napil. Závada se ještě třikrát opakovala, ještě že si vždy na nákup auta beru sebou rezervní autobaterii.

V nádrži je cosi, co ucpává sítko sání. Už jsem se s tím jednou před mnoha lety setkal u staré škody octavie, v nádrži byly jakési cucky ze starého hadru. Neměl jsem zatím čas podrobně zkoumat nádrž, ale určitě je v ní cosi, co občas ucpe sítko sání, motor nemá naftu, začne cukat. Po chvilce stání, je-li vše těsné, jako u mne, si podtlak vytvořený čerpadlem naftu opět nasaje, motor následně s malou neochotou naskočí a závada se opakuje. Proto také majitel neupozorňoval na zcela nové palivové hadičky a filtr, protože musel vědět, že se mu závadu odstranit nepodařilo. Vyndat sání z nádrže a hned bude po závadě. Moje auto stálo dlouho v depozitu a buhví na jakou naftu, či fritovací olej jezdilo.

vojta126p
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 21.04.2012 16:49
Bydliště: Písařov

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od vojta126p »

Tak už jsem na to asi kápl..vyměnil jsem přepadový hadičky a zpětný ventil..auto teďka chytá na drba a jsem spokojenej.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

presne co psal vintera.dela to bordel v nadrzi(popr filtr)ja mel u G mk1 1,6d stejny problem,v nadrzi bordel a cerpadlo to proste nenatlaci.nekdy je dobre i zkouknout hadicky(starim a teplem proste zpuchri)Spravny privod a odvod nafty je zaklad,bez nafty to proste nejede

Uživatelský avatar
Lukawe555
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 23.01.2011 19:01
Bydliště: Skalica

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od Lukawe555 »

mám tento úplně stejný problém ale vytáhel sem sání z nádrže a je to sítko čisté takže skusím ešte hadičky od nádrže do filtru v prepadovej věčně nemám naftu vždycky jen bublinky pripadá mi že tam jde málo nafty protože auto někdy za jízdy cuká ale to naprosto minimálně takže sem tomu nepřikládal žádnou váhu poraďte prosíím už chci jezdit bez toho že by sem měl strach že to zase v horku začne jezdívám docela dálky....
Moje auto http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=198435" onclick="window.open(this.href);return false;

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od vintera »

ono to sítko ani nemusí být přímo ucpané, měl jsem v nádrži volně si plavající shluky jakési neidentifikovatelné šlemovité hmoty, která se zjevně čas od času vlivem pohybu nafty dostala k sání a vlivem podtlaku se přisála a tak naftu omezovala až došlo i k úplnému zastavení motoru. Vyčerpal jsem nádrž a několikrát po sobě naplnil a znovu vyčerpal el. čerpadlem poháněné vrtačkou. V naftě po ustátí bylo humusu až běda.

MAREKCYNYBULK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 275
Registrován: 18.04.2011 15:01
Bydliště: Rakovnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor za jízdy chípá

Příspěvek od MAREKCYNYBULK »

ja to u golfa mk1 resil tak ze jsem vyndal nadrz a slo to vapem a carlanem,pak horkovzdusnou pistoli a je svaty klid.(golf g1 ma zeleznou nadrz)takze horkovzduska neuskodila.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“