označení a druh vstřikovacího čerpadla
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
označení a druh vstřikovacího čerpadla
hledám marně jaké je označení vstřikovacích čerpadel na jednotlivé druhy motorů G2 1,6 D, TD, intercoler, případně jaká jiná než seriově montovaná čerpadla se mohou vyskytovat. Poradí někdo kde hledat?
- bombastiq
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 26.10.2010 17:39
- Bydliště: Šumperk
Re: označení a druh vstřikovacího čerpadla
bez turbový čerpadlo , nemá nahoře komínek s membránou (tlakovej reduktor )
turbový čerpadlo ho má
rzdíl v čerpadlech u 1,6td téměř žádnej není
rozdíl je až u 1,9 t/td maj jinak dělanej uchyt
standartně v čerpadlech d/td je montovaná 9mm hlavá (pístek )
u tdi je 10mm
u fiatu 1,9tdid a 2,8tdid je 11mm
u avie,iveco tector je 12mm
limit že by byl pístek 9mm malej a nestíhal rozhodně nehrozí
na komůrku je velkej až až
duležitou roli (a hlavně zanedbávanou ) na čerpadle je vnitřní tlak
čerpadla (aneb je vychozenej lopatkovej podavač)
vliven toho že někdo jezdil na špatný palivo nebo najelo moc motohodin a majitel vyměnil jenom pístek(hlavu)
správnej vnitřní tlak se dá konstatovat že má mít "univerzální " hodnotu v 1000ot motoru 3bary a v 4500ot 6 baru
pokud není tlak aspoň takovej tak padá předvstřik a a dělá to bordel
turbový čerpadlo ho má
rzdíl v čerpadlech u 1,6td téměř žádnej není
rozdíl je až u 1,9 t/td maj jinak dělanej uchyt
standartně v čerpadlech d/td je montovaná 9mm hlavá (pístek )
u tdi je 10mm
u fiatu 1,9tdid a 2,8tdid je 11mm
u avie,iveco tector je 12mm
limit že by byl pístek 9mm malej a nestíhal rozhodně nehrozí
na komůrku je velkej až až
duležitou roli (a hlavně zanedbávanou ) na čerpadle je vnitřní tlak
čerpadla (aneb je vychozenej lopatkovej podavač)
vliven toho že někdo jezdil na špatný palivo nebo najelo moc motohodin a majitel vyměnil jenom pístek(hlavu)
správnej vnitřní tlak se dá konstatovat že má mít "univerzální " hodnotu v 1000ot motoru 3bary a v 4500ot 6 baru
pokud není tlak aspoň takovej tak padá předvstřik a a dělá to bordel
A6 C4 avant 2,5TDI + taková motokára na steroidech ( 7 )....... EL. : 775914666
- bombastiq
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 26.10.2010 17:39
- Bydliště: Šumperk
Re: označení a druh vstřikovacího čerpadla
bez turbový čerpadlo , nemá nahoře komínek s membránou (tlakovej reduktor )
turbový čerpadlo ho má
rzdíl v čerpadlech u 1,6td téměř žádnej není
rozdíl je až u 1,9 t/td maj jinak dělanej uchyt
standartně v čerpadlech d/td je montovaná 9mm hlavá (pístek )
u tdi je 10mm
u fiatu 1,9tdid a 2,8tdid je 11mm
u avie,iveco tector je 12mm
limit že by byl pístek 9mm malej a nestíhal rozhodně nehrozí
na komůrku je velkej až až
duležitou roli (a hlavně zanedbávanou ) na čerpadle je vnitřní tlak
čerpadla (aneb je vychozenej lopatkovej podavač)
vliven toho že někdo jezdil na špatný palivo nebo najelo moc motohodin a majitel vyměnil jenom pístek(hlavu)
správnej vnitřní tlak se dá konstatovat že má mít "univerzální " hodnotu v 1000ot motoru 3bary a v 4500ot 6 baru
pokud není tlak aspoň takovej tak padá předvstřik a a dělá to bordel
turbový čerpadlo ho má
rzdíl v čerpadlech u 1,6td téměř žádnej není
rozdíl je až u 1,9 t/td maj jinak dělanej uchyt
standartně v čerpadlech d/td je montovaná 9mm hlavá (pístek )
u tdi je 10mm
u fiatu 1,9tdid a 2,8tdid je 11mm
u avie,iveco tector je 12mm
limit že by byl pístek 9mm malej a nestíhal rozhodně nehrozí
na komůrku je velkej až až
duležitou roli (a hlavně zanedbávanou ) na čerpadle je vnitřní tlak
čerpadla (aneb je vychozenej lopatkovej podavač)
vliven toho že někdo jezdil na špatný palivo nebo najelo moc motohodin a majitel vyměnil jenom pístek(hlavu)
správnej vnitřní tlak se dá konstatovat že má mít "univerzální " hodnotu v 1000ot motoru 3bary a v 4500ot 6 baru
pokud není tlak aspoň takovej tak padá předvstřik a a dělá to bordel
A6 C4 avant 2,5TDI + taková motokára na steroidech ( 7 )....... EL. : 775914666
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: označení a druh vstřikovacího čerpadla
ok, díky, proč se ptám:
mám jeden letitý G2 1,6D kod JP, čepadlo bez komínku, motor sice nežere olej, ale ani naftu a přesto hodně v tahu kouří a málo jede.
U druhé G2 ofiko přestavěné kdysi počátkem 90tých let z benzína na 1,6 D (v TP uveden kod JP a výkon 40 kw) je motor s turbem, ale má stejné čerpadlo bez komínku jako u prvního G2 1,6D. Na bloku TD motoru je sice nějak málo znatelný kod JP, možná JR, ale nějak se mi to nezdá, i vizuálně jsou na něm jiné hadice ke chladiči, má chladič oleje, a hlavně oproti prvnímu nejede, ale letí a nekouří.
Chtěl bych proto nějak zjistit, podle čeho rozeznat skutečně použitý motor bez ohledu na čerpadlo a zjevně i kód.
mám jeden letitý G2 1,6D kod JP, čepadlo bez komínku, motor sice nežere olej, ale ani naftu a přesto hodně v tahu kouří a málo jede.
U druhé G2 ofiko přestavěné kdysi počátkem 90tých let z benzína na 1,6 D (v TP uveden kod JP a výkon 40 kw) je motor s turbem, ale má stejné čerpadlo bez komínku jako u prvního G2 1,6D. Na bloku TD motoru je sice nějak málo znatelný kod JP, možná JR, ale nějak se mi to nezdá, i vizuálně jsou na něm jiné hadice ke chladiči, má chladič oleje, a hlavně oproti prvnímu nejede, ale letí a nekouří.
Chtěl bych proto nějak zjistit, podle čeho rozeznat skutečně použitý motor bez ohledu na čerpadlo a zjevně i kód.