Na G II 1.6 TD čidlo tlaku a telpoty oleje!

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ladin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Na G II 1.6 TD čidlo tlaku a telpoty oleje!

Příspěvek od Ladin »

Prosím pomozte mi nikdo! Protřebuji nějakou radu nebo fotku kam píchnout čidla tlaku a teploty oleje a tlaku turba, na dieslový motor 1.6 TD!!! Jo a ještě kam píchnou otáčkoměr! Děkuji za odpovědi!!! POšlete mi kdyštak nějaký návody nebo stačí i popsaný fotky na e-mail: vladahribek@seznam.cz" target="_blank Díky všem co se ozvou :lol:

Uživatelský avatar
listerGTD
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Majdalena (JH)\ Krasejovka(CK)
Kontaktovat uživatele:

čidla

Příspěvek od listerGTD »

čidlo otačkoměru je na altíku, čidlo tlaku oleje je na bloku, čidla vody jsou na hlavě z boku u termostatu a na expansce

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiczek »

#listerGTD: mam 1.6D a cidlo na expanze nemam..u D verzi se to nedelalo ?

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

to co je na expanzce,to hlídá jenom množství chladící kapaliny.
Čidlo na teplotu motoru je jenom jedno a je na přírubě,co je přišroubovaná k hlavě a buď z boku nebo zepředu.To druhé je jenom na to jestli to má žhavit nebo ne.Čidlo teploty oleje nepotřebuješ,je to celkem nesmysl a čidlo na tlak turba máš k čemu???
A otáčkoměr nepíchneš k ničemu,pokud na to nemáš altík.Měly to jenom TD.

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiczek »

z obyc altiku se da ta svorka vytahnout z jednoho ze tri vinuti...rozdelat,naletovat,zadelat..prace cca 20 minut

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

kubiczek píše:z obyc altiku se da ta svorka vytahnout z jednoho ze tri vinuti...rozdelat,naletovat,zadelat..prace cca 20 minut
Ano v případě že budou spolupracovat šrouby :wink: .

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiczek »

Suny píše:Ano v případě že budou spolupracovat šrouby :wink: .
jo to je pravda :)

Uživatelský avatar
Ladin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladin »

A dá se na ty čidla napojit přídavný budíky? Mám strach že když přepojim na ty čidla další kabely tak mi budou svítit kontrolky na přístrojovce!!! A na ten otáčkoměr stačí jenom kabel (jako senzor)? jinak mi je jasný že budu botřebovat ještě plus a mínus!!!!

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiczek »

v tom altiku je to u Diesela napojeno primo na jedno z vinuti uvnitr a z nej primo na konektor u palubky (zadny senzor)... nereknu ti z hlavy jaky pin v konektoru ale prohledej tady forum...ja to delal podle navodu tu nekde...

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“