G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Jeffrey
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 16.05.2011 15:30
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od Jeffrey »

Čus chlapci,potřeboval bych radu od někoho,kdo už daval a G2 větší brzdy. Dal jsem tam zadní kotoučovku z G3 AFN a jako by to neutlačil brzdový válec(mám novej). V soustavě není ani bublinka a pedál se propadává,dá se to našlapat,ale hned se zase propadne. Je možný,že potřebuju brzdový válec s větším průměrem pístu? Díky za všechny rady.
Golf II 1,9 TDI

Uživatelský avatar
AllanMaxi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1528
Registrován: 25.06.2008 00:05
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od AllanMaxi »

Jeffrey píše:Čus chlapci,potřeboval bych radu od někoho,kdo už daval a G2 větší brzdy. Dal jsem tam zadní kotoučovku z G3 AFN a jako by to neutlačil brzdový válec(mám novej). V soustavě není ani bublinka a pedál se propadává,dá se to našlapat,ale hned se zase propadne. Je možný,že potřebuju brzdový válec s větším průměrem pístu? Díky za všechny rady.
kdy se ten pedál začne propadat? když teprve běží motor nebo i když nebeží? :wink:
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ :-D 360NM=>Jetta 1.6 GTD

Uživatelský avatar
Jeffrey
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 16.05.2011 15:30
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od Jeffrey »

Pořád.
Golf II 1,9 TDI

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od vwCharlie »

tak máš asi ten válec špatný,zkus vyměnit

Uživatelský avatar
Jeffrey
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 16.05.2011 15:30
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od Jeffrey »

[quote="vwCharlie"]tak máš asi ten válec špatný,zkus vyměnit[/quote
Hloupost,podle meho budu potrebovat valec s vetsim prumerem pistku. Ted mam 20,6mm a budu potrebovat ten z trojikz,ktery ma 22,6 nebo 23,2.
Golf II 1,9 TDI

Uživatelský avatar
AllanMaxi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1528
Registrován: 25.06.2008 00:05
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od AllanMaxi »

vwCharlie píše:tak máš asi ten válec špatný,zkus vyměnit
Jak píše Charlie,kupoval jsem novej válec a problém co píšeš ty...a ejhle,on od začátku prosakoval i ten novej,dal jsem tedy starší origo a dobrý,malýmu průměru bych to nepřikládal,mám 280mm vepředu,vzadu kotouč s brzdiči OI a problém s malým BV jsem neřešil,pokuď chceš brzdit tak BV a posilovač OI,GIV,Bora :lol:
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ :-D 360NM=>Jetta 1.6 GTD

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jeffrey píše:
vwCharlie píše:tak máš asi ten válec špatný,zkus vyměnit[/quote
Hloupost,podle meho budu potrebovat valec s vetsim prumerem pistku. Ted mam 20,6mm a budu potrebovat ten z trojikz,ktery ma 22,6 nebo 23,2.

Hloupost jo, ale ta tvoje úvaha.

Pokud bereme HL.B.V. pouze jako funkční člen a nebudeme polemizovat nad výkonem a účinností, pak je to jedno jestli má 22mm nebo půl metru v průměru..

Brzdy jsou uzavřený tlakový hydraulický okruh.
Stlačením pístu ( pedálem HL.B.V.) vytvoříš tlak a pokud pedál spadne, tak je systém netěsný ( tekoucí kapalina nebo propouští těsnění v HL.B.V.), nebo zavzdušněný.
Takže buďto ste to špatně odvzdušnili nebo válec propouští nebo někde uchcává kapalina..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Jeffrey
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 16.05.2011 15:30
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od Jeffrey »

Hloupost jo, ale ta tvoje úvaha.

Pokud bereme HL.B.V. pouze jako funkční člen a nebudeme polemizovat nad výkonem a účinností, pak je to jedno jestli má 22mm nebo půl metru v průměru..

Brzdy jsou uzavřený tlakový hydraulický okruh.
Stlačením pístu ( pedálem HL.B.V.) vytvoříš tlak a pokud pedál spadne, tak je systém netěsný ( tekoucí kapalina nebo propouští těsnění v HL.B.V.), nebo zavzdušněný.
Takže buďto ste to špatně odvzdušnili nebo válec propouští nebo někde uchcává kapalina..[/quote]
A co takle zacit premyslet o tom,ze dosavadni brzdovy system(jen tak od boku) potreboval pro uplnost brzdeni vyvinout tlak
o sile 20kPa a po vymene tato soustava potrebuje vyvinout tlak o sile 40kPa? Doposud jsem rozhybaval pistky (brzdove prasatko)
o prumeru 10mm o celkovem objemu 20ml a ted rozhybavam pist o prumeru 45mm o celkovem objemu 70ml. Kde vyvinu o toliik vetsi tlak? Tim dosavadnim B.V.?
Golf II 1,9 TDI

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jasně píšu že se nebavím o výkonu a účinnosti toho onoho válce !
Na padání pedálu nemá vliv jeho průměr prokud ho prošlápneš tak je v prdeli a je jedno jestli má 22mm nebo 22metrů..

twl. řešíš padání pedálu nebo že ti to nebrzdí ????

Padání pedálu je něco jiného než účinek brzd. válce tak se rozmysli o co ti vlastně jde.

Pokud se neumíš jasně a srozumitelně vyjádřit tak pak nečekej že ti někdo bude pomáhat !

Padál se propadá / prošlápneš ho tak je to netěsnost systému nebo zavzdušnění.

Pokud nebrzdí po sešlápnutí ( a nepropadne se pedál ) tak je to slabým účinkem posilovače,nebo jiná závada.

Mě když bouchnul posilovač tak pedál neprošlápneš a auto nebrzdí, jinak to je úplně jedno jestli máš 19mm nebo 22mm válec tam půjde jen o to, jak moc větší sílu na to brzdění budeš muset vyvinout ( což spíš ovlivní velikost posilovače brzd ).
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od vintera »

Jeffrey píše:
vwCharlie píše:tak máš asi ten válec špatný,zkus vyměnit[/quote
Hloupost,podle meho budu potrebovat valec s vetsim prumerem pistku. Ted mam 20,6mm a budu potrebovat ten z trojikz,ktery ma 22,6 nebo 23,2.
Myslím, když mi někdo radí, uvádí svůj názor, neříkal bych hloupost. Když sám vím, co je příčinou, tak se ani neptám na názor.

Dvakrát se mi, jako nákupčímu, poštěstilo koupit nový brzdový válec zcela nefunkční. Jednou v něm byla zkříplá gumička, asi při montáži, všichni dlouho šlapali a odvzdušňovali a nic, stále se propadával. Podruhé gumička chyběla úplně. Nic není nemožné. Platí pořekadlo - "když pánbůh dopustí i motyka spustí".

Když mi blahé paměti vyreznul HBV u Žuka, dal jsem náhradu i s posilovačem ze Š 1203, ta má 2 oddělené, samostatné posilovače a menší průměr. dal jsem 1 HBV a 1 posilovač. Muselo se také dvakrát až třikrát našlapat, až poté Žuk brzdil. Oběm kapaliny na jedno našlápnutí jednoduše nestačil na roztáhnutí všech brzdových válečků. Dal jsem 2 HBV a 2 posilovače a kapaliny bylo habaděj, brzdilo lépe než originál. Tož tak.
Vyměň válec.

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od Vecernicek »

jj propadávání pedálu nemá nic společného s účiností (vyvinutým tlakem na brzdový kotouč) brzd.

Je tedy otázka, ale jestli pán ví co je to propádávání pedálu. Propadávání pedálu je že když sešlápneš brzdový pedál a on ti klade odpor a po chvilce když pořád na něj tlačíš se ti začne propadat až k zemi
a nebo
na to šlápneš a propadne se hnedka bez odporu až na zem?

Uživatelský avatar
Jeffrey
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 16.05.2011 15:30
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od Jeffrey »

Vecernicek píše:jj propadávání pedálu nemá nic společného s účiností (vyvinutým tlakem na brzdový kotouč) brzd.

Je tedy otázka, ale jestli pán ví co je to propádávání pedálu. Propadávání pedálu je že když sešlápneš brzdový pedál a on ti klade odpor a po chvilce když pořád na něj tlačíš se ti začne propadat až k zemi
a nebo
na to šlápneš a propadne se hnedka bez odporu až na zem?
Bez odporu se na zem pochopitelně nepropadne,když to jde přez B.V. to bych musel mít praskle potrubí,aby se mi propadl bez odporu.
Golf II 1,9 TDI

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od Vecernicek »

takže ti nezbývá nic než hledat únik brzdové kapaliny. a nebo je prostě špatnej ten HL.B.V.

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od vintera »

Jeffrey píše:
Vecernicek píše:jj propadávání pedálu nemá nic společného s účiností (vyvinutým tlakem na brzdový kotouč) brzd.

Je tedy otázka, ale jestli pán ví co je to propádávání pedálu. Propadávání pedálu je že když sešlápneš brzdový pedál a on ti klade odpor a po chvilce když pořád na něj tlačíš se ti začne propadat až k zemi
a nebo
na to šlápneš a propadne se hnedka bez odporu až na zem?
Bez odporu se na zem pochopitelně nepropadne,když to jde přez B.V. to bych musel mít praskle potrubí,aby se mi propadl bez odporu.
jestli našlapeš a držíš pedál (tlačíš na něj jako při brždění) a ten se při tom propadává, tak jedině, jak ti raděj, buďto ti teče kapalina z okruhu, a pak i z nádobky ubývá, anebo je HBV nanic. Můžou platit i obě varianty současně. Jestli kapalina neubývá, tak je to HBV.

Uživatelský avatar
PetrGTD
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 31.07.2008 22:47
Bydliště: Kostelec na Hané

Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí

Příspěvek od PetrGTD »

A omezovač brzdné síly na zadní nápravě jsi odpojil? Ten dělává ten problém.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“