1.8 automat přestavba na 1.6 D

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: 1.8 automat přestavba na 1.6 D

Příspěvek od 11mAjA11 »

Na motor na závody proč ne, ale komfort to teda nebude veškeré rázy a vibrace pudou do kastle a palubovky, na podvozek stejné pocity, vydrží sice víc, ale komfort z jízdy bude fuč každé bouchnutí do kola pude do zbytku auta...
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
AliMtx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 16.05.2009 20:18
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 automat přestavba na 1.6 D

Příspěvek od AliMtx »

Tak díky za názor mám tu ty silenbloky :) ten druhý je focen ještě na autě a ještě k tomu teď večer ale snad bude vidět. Mám podezření, že jeden bude na benzín a druhý bude na naftový motor. Ale měl jsem ten kulatý silenblok na naftě tak nevím zda má teze je správná.. ???
A na fotce jejeden moc dobře vidět a je vyfocen i zvlášť. bohužel ten druhý je vyfocený zhora... ale kdo zná asi ví o co jde:)
Přílohy
DSCN5398.jpg
DSCN5428.jpg
DSCN5434.jpg

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: 1.8 automat přestavba na 1.6 D

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jako záleží na co to auto bude použito, pokud na denní ježdění tak bych volil ten kulatý hydraulický je schopen mnohem více utlumit vibrace motoru, ten druhý je vyloženě jen závěs, který těch vibrací moc nepobere..
Pro normální ježdění si myslím že to není nic moc.

Mě by se ale třeba docela hodil, páč motor co mám teď je těžký a ten originál hydraulický pod ním dost trpí..

Kdyby si ho chtěl prodat tak ho koupím..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
areka
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1960
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice

Re: 1.8 automat přestavba na 1.6 D

Příspěvek od areka »

AliMtx píše:Tak díky za názor mám tu ty silenbloky :) ten druhý je focen ještě na autě a ještě k tomu teď večer ale snad bude vidět. Mám podezření, že jeden bude na benzín a druhý bude na naftový motor. Ale měl jsem ten kulatý silenblok na naftě tak nevím zda má teze je správná.. ???
A na fotce jejeden moc dobře vidět a je vyfocen i zvlášť. bohužel ten druhý je vyfocený zhora... ale kdo zná asi ví o co jde:)
Použil bych ten z prvních dvou obrázků, třetí se nehodí pro vysoký přenos vibrací do karoserie. Proto také výrobce od tohoto sil. ve výrobě upustil. :wink:

Uživatelský avatar
AliMtx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 16.05.2009 20:18
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 automat přestavba na 1.6 D

Příspěvek od AliMtx »

11mAjA11 píše:Jako záleží na co to auto bude použito, pokud na denní ježdění tak bych volil ten kulatý hydraulický je schopen mnohem více utlumit vibrace motoru, ten druhý je vyloženě jen závěs, který těch vibrací moc nepobere..
Pro normální ježdění si myslím že to není nic moc.

Mě by se ale třeba docela hodil, páč motor co mám teď je těžký a ten originál hydraulický pod ním dost trpí..

Kdyby si ho chtěl prodat tak ho koupím..
Můžeme se domluvit ale jestli máš turbo diesla tak o kolik kg je těžší než diesl ? O turbo vážící kolik ? cca max 10kg se vším? Jak může více tedy trpět?

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: 1.8 automat přestavba na 1.6 D

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jo jenže já mám TDi + TDi převodovku a to je tedy víc než 10kg..

:wink: :wink: :wink:
Přílohy
.
.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
AliMtx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 16.05.2009 20:18
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 automat přestavba na 1.6 D

Příspěvek od AliMtx »

Dám tomu ještě čas:) Tď jsem vytáhnul příčku s číslem a musím dovézt auto 1.8 do garáže a začít rozebírat..
Jen otázka dnes jsem byl v brně v Ahifi a dotazoval se na tlumící materiál Gladen co měli na prodejně.Vytlumení kapoty 1000Kč, plus motorového prostoru týkajícího se za motorem by vyšlo na další 1000Kč. Chci hodit dotaz dělal to tu někdo na foru, četli jste o tom něco? Zajímala by mě značka toho vytlumení které je nejvhodnější a cena může být jaká chce jen né vysoká cena žádný výkon:) Vyrábí se spousta druhů a typů, značky jako dynamat, STP Gladen, Synus a Brax teď už jen recenze. Díky a myslím že kdby o tom někdo věděl příliš tak bych klidně uvítal čisté téma bez komentů jen teorie a zkušenosti k tomuhle tématu. Zkusím pohledt ještě tu na foru, ale jak je tu psáno je to tu nešťastně organizované.

Uživatelský avatar
AliMtx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 16.05.2009 20:18
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 automat přestavba na 1.6 D

Příspěvek od AliMtx »

Pohledal jsem ale chce to více informací o tom. Teda aspoň bych tomu chtěl rozumnět malinko více než, že výrobce řekne tenhle je od nás nejlepší typ a proto je tak drahý... Chci vědět jak to pracuje a jestli to jen vlny odráží či pohlcuje což už samo o sobě je dikutabilní a myslím že tyhle všechny na bázi gumy mají za ůčel jen pohlcovat vibrace karoserie než dělat něco se zvukem.... otázka do placu je tu nějaký odborník?

Uživatelský avatar
AliMtx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 16.05.2009 20:18
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 automat přestavba na 1.6 D

Příspěvek od AliMtx »

Zde jsem našel dobrý odkaz už jen dořešit ten motorový prostor. Chtěl bych odhlučnit jak motorový prostor tak i interiér. Interiér jen částečně. Nebo ještě zvážím co a jak :) Vzhledem k váze tlumícího materiálu bych ho asi vynechal je to sice cca jen 30 kg ale i tak je to dost.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“