kolisave otacky
- Krobik
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 26.10.2007 12:28
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
kolisave otacky
Zdravim vcera se mi stala zajimava vec , mam motor sb a trochu upraveno (pridana nafta,tlak,upraven kominek,) jezdim stim uz rok a nikdy zadny problem ale vcera jedu a zniceho nic kdyz sem pustil plyn auto furt pridavalo .. kdyz sem vykvaltoval tak otacky sli sami furt nahoru tak sem to zdechl .. znovu nastartoval a volnobeh byl 2tis.ot. kdyz sem skrtnul o plyn tak sli zase nahoru ... tak sem to chvilku nechal a potom to bezelo normalne a po par kilometrech se to stalo znovu ale volnobeh byl zase 1500ot. .. tak mi nekdo poradte co se mohlo porouchat. Plyn. lanko se nezasekava tak ze by k.o. cerpadlo?? Diky
VW Passat 3BG
VW Golf II 1.6GTD
VW Golf II 1.6GTD
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: kolisave otacky
Bylo to hodně teplé? Že by si motor začal tahat olej? Podívej se jestli neubývá rapidně olejová náplň.
- Krobik
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 26.10.2007 12:28
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolisave otacky
Tak nejaky olej to trosku papalo i predtim jinak teplota jako vzdy ale dnes sem koukal a fakt to sezralo dost oleje .. uz bylo u minima. Takze co stim? Dnes sem stim nikde daleko nebyl takze se to uplne neohralo a taky to jelo uplne normalne.
VW Passat 3BG
VW Golf II 1.6GTD
VW Golf II 1.6GTD
- Tom89
- VWsenior
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.01.2009 12:23
- Bydliště: Dolsn City
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolisave otacky
vyměnit turbo
- Krobik
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 26.10.2007 12:28
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolisave otacky
Turbo je OK ... ale kruhy a hlava asi bude v haji ... stejne se ted bude rozebirat tak to vemu rovnou cestou GO motoru ... diky moc
VW Passat 3BG
VW Golf II 1.6GTD
VW Golf II 1.6GTD
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: kolisave otacky
jseš si jistej, že turbo je OK?
- Tom89
- VWsenior
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.01.2009 12:23
- Bydliště: Dolsn City
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolisave otacky
Je OK. Hlavně že tlačí bary nevintera píše:jseš si jistej, že turbo je OK?
- Krobik
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 26.10.2007 12:28
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolisave otacky
jezdim na 1.2b(turbo K24) ... nejezdim stim zavody klucii , potrebuju aby me to taky odvezlo a privezlo
VW Passat 3BG
VW Golf II 1.6GTD
VW Golf II 1.6GTD
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: kolisave otacky
turbo je mazané olejem, ten se může přes něj dostávat do výfuku i do motoru. Pokud olej rychle ubývá, tak turbo bývá první v řadě mezi viníky. Tam bych kontrolu začal. Sundat hadice a jak v nich bude olej, taj je jasno.
- Krobik
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 26.10.2007 12:28
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolisave otacky
No tak jelikoz to ted zase jezdi normalne tak nevim co mel za chvilkovy zkrat ... je opravdu mozne ze tam nekam vlitnul olej ... stejne se bude za naky ten tyden rozebirat kasa a vyndavat motor a probehne generalka obojiho at mam zase klid na casvintera píše:turbo je mazané olejem, ten se může přes něj dostávat do výfuku i do motoru. Pokud olej rychle ubývá, tak turbo bývá první v řadě mezi viníky. Tam bych kontrolu začal. Sundat hadice a jak v nich bude olej, taj je jasno.
VW Passat 3BG
VW Golf II 1.6GTD
VW Golf II 1.6GTD
- Tom89
- VWsenior
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.01.2009 12:23
- Bydliště: Dolsn City
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolisave otacky
Máš IC? Já při plném plnu tlačím 1.4 bez ic a v poho nějak se nenaháním převodovka 4T nebo 4S ted nevím ta pomalejšíKrobik píše:jezdim na 1.2b(turbo K24) ... nejezdim stim zavody klucii , potrebuju aby me to taky odvezlo a privezlo
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: kolisave otacky
Jednou jsem si půjčil asi před 20 lety Golfíka a jeli jsme do Polska se sestřenicí na tržnici, po ujetí asi 50 km po Polsku na jedné dlouhé rovině jsem to sešlápl a najednou i když jsem nepřidával plyn, tak Golf sám pořád přidával, nepomohlo ani za jízdy vypnout klíček, pořád se to zvedalo. Přez nožní brzdu jsem auto zastavil, co s tím. Zařadil jsem jedničku a skusil nastartovat, auto letělo okamžitě bez plynu do otáček, takže spojka a okamžité chcípnutí, dál už jsem to nepokoušel a nechali jsme se odtáhnout zpět na hranice nějakým dobrým občanem Polské republiky. Z hranic jsem zavolal známému z budky (mobily v roce 1994 měli jen milionáři), že jsem mu rozbil auto ať si pro nás přijede. Když přijel a já mu vysvětlil situaci, tak jen mávl rukou a říkal, když se to stane tak jen brzdou pokud to jde udržuji rychlost a za chvíli to samo začne ubírat a je to v pohodě. Auto jsem si půjčival proto, že v té době musel být nějaké připojištění za hranice a jelikož jsme se rozhodli v pátek večer, tak v sobotu nám ho nikdo nebyl schopný udělat. Už jsem si ho radši nikdy nepůjčil, strašný zážitek.Krobik píše:No tak jelikoz to ted zase jezdi normalne tak nevim co mel za chvilkovy zkrat ... je opravdu mozne ze tam nekam vlitnul olej ... stejne se bude za naky ten tyden rozebirat kasa a vyndavat motor a probehne generalka obojiho at mam zase klid na casvintera píše:turbo je mazané olejem, ten se může přes něj dostávat do výfuku i do motoru. Pokud olej rychle ubývá, tak turbo bývá první v řadě mezi viníky. Tam bych kontrolu začal. Sundat hadice a jak v nich bude olej, taj je jasno.
Motor si začal tahat olej a ten spaloval jako naftu, ale nepovím ti kudy, jestli dříkama ventilů, sáním? To by člověk takový motor musel rozebrat a zjistit vůle a stav.