Spotřeba 1.6D

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Jettadiesel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov,Krkonoše

Příspěvek od Jettadiesel »

Nahoře na čerpadle je takovej šroub s 13kou matičkou, tu povolíš, ale přitom si stále drž ten šroubek šroubovákem, at se ti nehne a pak můžeš štelovat, po směru hod. ručiček přidáváš a proti směru ubíráš. A bacha je to citlivý, uber tak o 1/8 max. 1/4 otáčky. A nejlepší je si před tim označit původní polohu, at to můžeš vrátit. :wink:[/quote]

Myslíš ten šroubek na obrázku?Jo a to se předpokládám šteluje za chodu a projeví se to nějak zvukově?
Přílohy
čerpadlo.JPG
čerpadlo.JPG (32.84 KiB) Zobrazeno 1361 x

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

Jo jo, projeví se to na lolnoěho, ale minimálně.

Uživatelský avatar
Jettadiesel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov,Krkonoše

Příspěvek od Jettadiesel »

ok píše:Jo jo, projeví se to na lolnoěho, ale minimálně.
Trochu nerozumím...můžeš to přeložit do češtiny? :lol:

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

Jettadiesel píše:
ok píše:Jo jo, projeví se to na lolnoěho, ale minimálně.
Trochu nerozumím...můžeš to přeložit do češtiny? :lol:
Sorry, nějak sem se netrefil na písmenka :) chtěl sem napsat na volnoběhu.

Uživatelský avatar
Jettadiesel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov,Krkonoše

Příspěvek od Jettadiesel »

ok píše:Jo jo, projeví se to na lolnoěho, ale minimálně.
Ahoj,tak jsem to včera povolil a pootočil s tím podle návodu asi do polohy,jak je na obrázku.Ale nezdá se,že by to bylo nějak znát,je to malinko línější,ale ne zas o tolik.Uvidím časem.
Přílohy
čerpadlo nafta.JPG
čerpadlo nafta.JPG (9.39 KiB) Zobrazeno 1313 x

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

Uvíš na spotřebě.

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiczek »

přidat rozhodně žádný ubírání...ať je pořádnej salám..ať viděj že mám ropáka 8)

mimochodem...co mi na to můžou říct švestky když uviděj ty salámy ? ekologie ?

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

kubiczek píše:přidat rozhodně žádný ubírání...ať je pořádnej salám..ať viděj že mám ropáka 8)

mimochodem...co mi na to můžou říct švestky když uviděj ty salámy ? ekologie ?
Když TDI holí, tak mi to nevadí, protože aspon jede, ale 1.6D :roll: to je spíš ostuda když hulí a sotva jede. Nic proti, taky sem měl 1.6D, a byl sem spokojenej, jen mi vadí že v kopci se tomu opravdu nechce.

Uživatelský avatar
MartinS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

přidání nafty

Příspěvek od MartinS »

Ahoj, narozdíl od benzínu zde přitahuješ a prodlužuješ tím dobu, po kterou to stříká do válce nafta. Zas se toho neboj, povol kontramatku, nahoď motor a přitahuj, budou se ti zvyšovat volnoběžné otáčky a pokud ty jseš schopnej ubrat na dorazu ovládací páky tak vpohodě. Na emisích stejně měřej jenom při volnoběhu a přeběhovejch otáčkách. Samozřejmě že to nemůžeš nastavit, až budou z výfuku padat brikety, to bys odrovnal motor. Až se projedeš dej sem vědět, určitě pokud s tím někdo nikdy nehnul tak tam 5 koníků probudíš. Když u D dáš více nafty, najdeš kompromis mezi spotřebou / hulením / výkonem, zvýší se také teplota spalování a tím zvýšíš účinnost motoru. Koukal jsi na filtr vzduchu... ten je moc důležitý a taky je u D důležitý termostat, aby držel teplotu co nejvýše.

Uživatelský avatar
jara3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Čel-ej
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara3 »

Moje zkušenosti jsou: do kopce to jede líp, naložený jede jak dřív prázdný, ve vyšších rychlostech kdy to dřív bylo děsně líný tak torchu líp reaguje...

..ještě jedna věc, když sem měl přidáno, nikdy se motor nepřehřál a když mám původní nastavení tak ručička leze kus za diodu... :idea:

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: přidání nafty

Příspěvek od ok »

MartinS píše:Ahoj, narozdíl od benzínu zde přitahuješ a prodlužuješ tím dobu, po kterou to stříká do válce nafta. Zas se toho neboj, povol kontramatku, nahoď motor a přitahuj, budou se ti zvyšovat volnoběžné otáčky a pokud ty jseš schopnej ubrat na dorazu ovládací páky tak vpohodě. Na emisích stejně měřej jenom při volnoběhu a přeběhovejch otáčkách. Samozřejmě že to nemůžeš nastavit, až budou z výfuku padat brikety, to bys odrovnal motor. Až se projedeš dej sem vědět, určitě pokud s tím někdo nikdy nehnul tak tam 5 koníků probudíš. Když u D dáš více nafty, najdeš kompromis mezi spotřebou / hulením / výkonem, zvýší se také teplota spalování a tím zvýšíš účinnost motoru. Koukal jsi na filtr vzduchu... ten je moc důležitý a taky je u D důležitý termostat, aby držel teplotu co nejvýše.
No tak emise se na volnoběh neměří, ještě ted to mám před očima jak tak 1.6D chudinku drželi v otáčkách, na emise to právě chce na naftě ubrat. Ale souhlasim, že asi nejdůležitější je mít dobrej naftovej a vzduchovej filtr.

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiczek »

ok píše:Když TDI holí, tak mi to nevadí, protože aspon jede, ale 1.6D :roll: to je spíš ostuda když hulí a sotva jede. Nic proti, taky sem měl 1.6D, a byl sem spokojenej, jen mi vadí že v kopci se tomu opravdu nechce.
je mi to jasný já to myslel ze srandy...už mám připravenej TD motor tak to nějak nerešim už :) ale asi mi bude po atmosféře smutno :)

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiczek »

tak sem tomu vcera taky pridal...jede to jak popisuje vyse nekdo...do kopce plny jako prazdny...malicko je to znat ale turbo chybi :) a navic...pekne to huli za mnou :)

jenze..mam na tom sroubku nejakou pojistku plechovou proti nejspis stelovani a nesla sundat...pootocit to slo fakt jen o 1/4 otacky..chtel sem zkusit vic ale bohuzel :(

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

kubiczek píše:tak sem tomu vcera taky pridal...jede to jak popisuje vyse nekdo...do kopce plny jako prazdny...malicko je to znat ale turbo chybi :) a navic...pekne to huli za mnou :)

jenze..mam na tom sroubku nejakou pojistku plechovou proti nejspis stelovani a nesla sundat...pootocit to slo fakt jen o 1/4 otacky..chtel sem zkusit vic ale bohuzel :(
Víc už nepřidávej, nemá to efekt, protože by tomu chyběl vzduch a dusilo by se to a moch by si propálit písty. Proto tam ta pojistka je.

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubiczek »

aha ja sem se ji snazil dloubat pryc :) jeste ze se nepovedlo...
mimochodem ten kour za mnou je fakt velikej...kdyz tomu slapnu nakrk...asi to vratim malicko zpet :(

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“