Spotřeba 1.6D
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Nahoře na čerpadle je takovej šroub s 13kou matičkou, tu povolíš, ale přitom si stále drž ten šroubek šroubovákem, at se ti nehne a pak můžeš štelovat, po směru hod. ručiček přidáváš a proti směru ubíráš. A bacha je to citlivý, uber tak o 1/8 max. 1/4 otáčky. A nejlepší je si před tim označit původní polohu, at to můžeš vrátit. [/quote]
Myslíš ten šroubek na obrázku?Jo a to se předpokládám šteluje za chodu a projeví se to nějak zvukově?
Myslíš ten šroubek na obrázku?Jo a to se předpokládám šteluje za chodu a projeví se to nějak zvukově?
- Přílohy
-
- čerpadlo.JPG (32.84 KiB) Zobrazeno 1363 x
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- kubiczek
- Závodník
- Příspěvky: 553
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DěČín city
- Kontaktovat uživatele:
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Když TDI holí, tak mi to nevadí, protože aspon jede, ale 1.6D to je spíš ostuda když hulí a sotva jede. Nic proti, taky sem měl 1.6D, a byl sem spokojenej, jen mi vadí že v kopci se tomu opravdu nechce.kubiczek píše:přidat rozhodně žádný ubírání...ať je pořádnej salám..ať viděj že mám ropáka
mimochodem...co mi na to můžou říct švestky když uviděj ty salámy ? ekologie ?
- MartinS
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
přidání nafty
Ahoj, narozdíl od benzínu zde přitahuješ a prodlužuješ tím dobu, po kterou to stříká do válce nafta. Zas se toho neboj, povol kontramatku, nahoď motor a přitahuj, budou se ti zvyšovat volnoběžné otáčky a pokud ty jseš schopnej ubrat na dorazu ovládací páky tak vpohodě. Na emisích stejně měřej jenom při volnoběhu a přeběhovejch otáčkách. Samozřejmě že to nemůžeš nastavit, až budou z výfuku padat brikety, to bys odrovnal motor. Až se projedeš dej sem vědět, určitě pokud s tím někdo nikdy nehnul tak tam 5 koníků probudíš. Když u D dáš více nafty, najdeš kompromis mezi spotřebou / hulením / výkonem, zvýší se také teplota spalování a tím zvýšíš účinnost motoru. Koukal jsi na filtr vzduchu... ten je moc důležitý a taky je u D důležitý termostat, aby držel teplotu co nejvýše.
- jara3
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čel-ej
- Kontaktovat uživatele:
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: přidání nafty
No tak emise se na volnoběh neměří, ještě ted to mám před očima jak tak 1.6D chudinku drželi v otáčkách, na emise to právě chce na naftě ubrat. Ale souhlasim, že asi nejdůležitější je mít dobrej naftovej a vzduchovej filtr.MartinS píše:Ahoj, narozdíl od benzínu zde přitahuješ a prodlužuješ tím dobu, po kterou to stříká do válce nafta. Zas se toho neboj, povol kontramatku, nahoď motor a přitahuj, budou se ti zvyšovat volnoběžné otáčky a pokud ty jseš schopnej ubrat na dorazu ovládací páky tak vpohodě. Na emisích stejně měřej jenom při volnoběhu a přeběhovejch otáčkách. Samozřejmě že to nemůžeš nastavit, až budou z výfuku padat brikety, to bys odrovnal motor. Až se projedeš dej sem vědět, určitě pokud s tím někdo nikdy nehnul tak tam 5 koníků probudíš. Když u D dáš více nafty, najdeš kompromis mezi spotřebou / hulením / výkonem, zvýší se také teplota spalování a tím zvýšíš účinnost motoru. Koukal jsi na filtr vzduchu... ten je moc důležitý a taky je u D důležitý termostat, aby držel teplotu co nejvýše.
- kubiczek
- Závodník
- Příspěvky: 553
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DěČín city
- Kontaktovat uživatele:
je mi to jasný já to myslel ze srandy...už mám připravenej TD motor tak to nějak nerešim už ale asi mi bude po atmosféře smutnook píše:Když TDI holí, tak mi to nevadí, protože aspon jede, ale 1.6D to je spíš ostuda když hulí a sotva jede. Nic proti, taky sem měl 1.6D, a byl sem spokojenej, jen mi vadí že v kopci se tomu opravdu nechce.
- kubiczek
- Závodník
- Příspěvky: 553
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DěČín city
- Kontaktovat uživatele:
tak sem tomu vcera taky pridal...jede to jak popisuje vyse nekdo...do kopce plny jako prazdny...malicko je to znat ale turbo chybi a navic...pekne to huli za mnou
jenze..mam na tom sroubku nejakou pojistku plechovou proti nejspis stelovani a nesla sundat...pootocit to slo fakt jen o 1/4 otacky..chtel sem zkusit vic ale bohuzel
jenze..mam na tom sroubku nejakou pojistku plechovou proti nejspis stelovani a nesla sundat...pootocit to slo fakt jen o 1/4 otacky..chtel sem zkusit vic ale bohuzel
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Víc už nepřidávej, nemá to efekt, protože by tomu chyběl vzduch a dusilo by se to a moch by si propálit písty. Proto tam ta pojistka je.kubiczek píše:tak sem tomu vcera taky pridal...jede to jak popisuje vyse nekdo...do kopce plny jako prazdny...malicko je to znat ale turbo chybi a navic...pekne to huli za mnou
jenze..mam na tom sroubku nejakou pojistku plechovou proti nejspis stelovani a nesla sundat...pootocit to slo fakt jen o 1/4 otacky..chtel sem zkusit vic ale bohuzel
- kubiczek
- Závodník
- Příspěvky: 553
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DěČín city
- Kontaktovat uživatele: