Copa to vlastně mám za motor????
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
-
- Jezdec
- Příspěvky: 227
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jestli máš turbo Garrett, tak pokud se matně pamatuju, se nedá štelovat bypass ventil, bo to štelování je uvnitř tý plechovky pod turbem.Wesni píše:Hele a poradite jak zvysit plnici tlak turba a mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na tom tlaku???
Jestli máš turbo KKK, tak tam to štelovat jde, je tam šroubek s kontramatkou u takovýho žebrování.
Zvýšit množství nafty se dá taky. Musí se rozebrat korektor na čerpadle(ten hliníkovej komín), vyndat membrána s osičkou a ta osička má vybroušení do klínu, tak ten klín maličko vybrousit víc, doladit tuhost protipružiny a zas poskládat.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 227
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 227
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 227
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele: