Copa to vlastně mám za motor????

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

To kolínko je právě do toho přetlakovýho ventilu, co je zakroužkovanej na tý fotce. Ten maj všechny TD motory.
Ten přetlakovej ventil je nastavenej na 0,8 baru a když je v sání větší tlak, tak se otevře a přepouští vzduch zpátky před turbo.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

JR přímo tento ventil nemá a tento airbox je jenom u motoru 1V,který se právě dělal od roku 90.Je to motor 1V a odpovídá aji tomu výkonu,co tu popisuje.Moc velký rozdíl o proti holému dieselu ve výkonu není.Má i jinou lektriku k čidlům než JR,co jsou na přírubě na hlavě

Wesni
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wesni »

Hele a poradite jak zvysit plnici tlak turba a mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na tom tlaku???
VW Passat Variant 1,9TDI PD 96kw
VW T5 Multivan 2,5 TDI 128kW AXE T5 Board Edition

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Tak znova: Přetlakový ventil mají všechny motory TD.
A tenhle novější airbox se dával do všech TD od r.89 , já ho mám ve svým autě a pochází z motoru SB z r.90
Přílohy
etka.jpg
etka.jpg (31.88 KiB) Zobrazeno 1019 x
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Wesni píše:Hele a poradite jak zvysit plnici tlak turba a mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na tom tlaku???
Jestli máš turbo Garrett, tak pokud se matně pamatuju, se nedá štelovat bypass ventil, bo to štelování je uvnitř tý plechovky pod turbem.
Jestli máš turbo KKK, tak tam to štelovat jde, je tam šroubek s kontramatkou u takovýho žebrování.
Zvýšit množství nafty se dá taky. Musí se rozebrat korektor na čerpadle(ten hliníkovej komín), vyndat membrána s osičkou a ta osička má vybroušení do klínu, tak ten klín maličko vybrousit víc, doladit tuhost protipružiny a zas poskládat.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Wesni
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wesni »

A kde najdu na tom turbo co je to za typ?
VW Passat Variant 1,9TDI PD 96kw
VW T5 Multivan 2,5 TDI 128kW AXE T5 Board Edition

Wesni
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wesni »

Homeless:Ty mas Intercoolera??Toho bych bral.Mam na nej papiry ale motor mam jen JR.
VW Passat Variant 1,9TDI PD 96kw
VW T5 Multivan 2,5 TDI 128kW AXE T5 Board Edition

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Najdeš to vyražený zboku na tý hliníkový kompresorový komoře.

Motor mám JR, je komplet po GO, turbo TDi 110k, tlak 1,3 baru, velkej intercooler z citrouše XM, jsem někde na 85-90ti koních.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Wesni
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wesni »

No k tomu bych se chtel taky dokopat.
VW Passat Variant 1,9TDI PD 96kw
VW T5 Multivan 2,5 TDI 128kW AXE T5 Board Edition

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

vwCharlie píše:myslel jsem tento
Tak já mám taky JR, filtrbox mám stejnej a ventil tam je taky, takže to JR je.

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

u JRka ale vede ještě hadice z toho ventilu,do té hlavní sací hadice.Měla by být napojená hned vedle té hadice,co vede z ventilového víka

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

No tak to někdo vykop, já vyhodit i ten ventil.

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

je to 1V i podle toho čerpadla a šmitec

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

Nejlepší bude až ná to řekne majitel, až se konečně podívá co je to za typ na tom motoru.

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

ty voe! Toje nápad! :lol: Ale myslím,že majitel na toto téma jaksi zapomněl :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“