Motor G II 1,6td 1V

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
majn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 18.01.2015 20:41

Motor G II 1,6td 1V

Příspěvek od majn »

Dobrý den. Jsem tu tak nějak za zoufalství, protože už si nevím rady. Nepovažuji se za uplného blbce, ale tento motor mě školí důsledně. Máte někdo podrobnější zkušenosti a jste se mnou schopen rozvézt diskuzi na motor 1,6TD ,1V Golf II r.1991. Jde mi o to, že po GO před 7lety mě zase fouká do vody. Teď jsem zase nechal udělat tlakovku hlavy 20atm a dobrý. Hlava je i zbroušená a po namontování ,těsněni Elring, zase fouká do vody. Myslel jsem si, že je nějaký válec prasklí, ale po zoufalém činu, nechat to běhat na 3 válce a pokaždé ten zbývající byl bez vstřiku,aby netlačil, to více či méně foukalo do vody dál.Vždy malé bublinky a za čas vyskočila velká. Jeví se mi to, jako když těsnění nestačí utěsnit ty mikro rýhy na hlavě po broušení. Je to možné? Nebo máte někdo jiné zkušenosti? Jinak u tohoto motoru jsem dělal těsnění asi 3x, než jsem se ho rozhodl zgenerálkovat a zbrousit dosedací plochy. To pak bylo 7let pokoj.

Uživatelský avatar
AllanMaxi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1528
Registrován: 25.06.2008 00:05
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor G II 1,6td 1V

Příspěvek od AllanMaxi »

Zkroucená hlava nebo zkroucený blok,TD motory se tím vyznačovaly. :drinks:
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ :-D 360NM=>Jetta 1.6 GTD

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: Motor G II 1,6td 1V

Příspěvek od vintera »

to znám , dvakrát výměna na golfu a po čase zase foukalo. Posledním pokusem bylo opět nové šrouby, těsnění a dotažení ne na moment, ale "na krev". Foukat přestalo.
Hlava na zkoušce prošla, ale na motoru nikoli. Z toho vyplývá, že po dotažení na bloku a ohřátí se s ní něco stane a prasklinky se otevřou a tudy fouká. Jenom srovnaná hlava vždycky asi nestačí. Musela by se rovnat na konkrétní blok, nebo rovnat i blok. Po čase může závada zase přijít.

Před časem na seatu 1,9D foukalo, dala se jiná hlava odzkoušená a foukala hned také. Dala se další z funkčního motoru a foukala také. Přetažení nepomohlo. Tak šel motor do kopřiv. Sundaná hlava opět jezdí v jiném seatu.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“