Turbo 1.6 TD
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
a tlak zmerim pripichnutim barometru na ten zalepenej vystup na hadicku k cerpadlu? Nebo do toho musim rypat vic?
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- josh7
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dolní Lutyně
- Kontaktovat uživatele:
- Ladin
- Jezdec
- Příspěvky: 278
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Takže kdyby turbo tlačilo 0.3b takže by to nešlo? Ale možná kdyby se vyměnilo čerpadlo tak by to taky fungovalo!! Hlavně mi řekni jakej je rozdíl v motorech mezi 44Kw a 51Kw? podle mýho bude motor úplně stejnej akorát že možná budou mít jiná obsahy, ale jinak tam bude rozdíl v turbech a čerpadlech!!!! No jinak si to nedokážu vysvětlit!!! ALe zase kdyš tak nad tim přemejšlim neříkej že by mi to tahle jelo (160km/h) kdybych mel tu verzi 44kw!!!!Buresmil píše:Jestli jde jen neco dodat na cerpadlo to nevim v cerpadlech se tolik nevyznam, ale spotreba by podle mela klesnout. Tet jeste pokud mate jine cerpadlo tak bych zmeril tlak turba jestli tlaci 0.3 nebo 0.8b
Naposledy upravil(a) Ladin dne 04.05.2007 22:34, celkem upraveno 1 x.
- Ladin
- Jezdec
- Příspěvky: 278
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
šlo by tam dát blow off ventil? nemáš nějaký fotky nebo spíš nějaký detajlný postupy jak si si upravoval ty toho G II 1,6 TD, díky moc!!!josh7 píše:Ja mam taky bez te regulace takze 44kw...
Mesic zpet jsme se v tom kopali a pricpal se westgate u turba, priskrtil se ventil, pridalo se na cerpadle a golfik jede o dost lepe. Ale je to 44kw, tak zazraky z toho nevykouzlim
1.9TDi Rulezzz
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pročti si co píšu tady
Jinak motor JR má 70k 133Nm, motory RA,SB s intercoolerem maj 80k 155Nm. Vim o klukovi, kterej má naměřenejch 105k a 200Nm a všechny díly na motoru má origo.
Jinak motor JR má 70k 133Nm, motory RA,SB s intercoolerem maj 80k 155Nm. Vim o klukovi, kterej má naměřenejch 105k a 200Nm a všechny díly na motoru má origo.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- Buresmil
- Závodník
- Příspěvky: 697
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: JZ od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Zasadni rouzil je v turbu a potom v cerpadle. napr 59kW ma vodou chlazeny turbo a navic jeste jiny vstriky a IC. Jinak pokud mas turbo ktery tlaci ccxa 0,6-0,8b tak se da trochu pladit a vykon je opravdu neuveritely. Jel jsem v G2 co mela pridano trochu nafty a bypas na turbu a vse priskrceny a tlacila cca 1,8b (na vlastni oci jsem to videl na meraku) sice dost kourila, ale ten vykon kam se hrabe jakejkoliv benzin. Tlacilo to do sedacky kdykoliv. Spousu info o upravach 1,6TD najdete na Dieselpower.czLadin píše:Takže kdyby turbo tlačilo 0.3b takže by to nešlo? Ale možná kdyby se vyměnilo čerpadlo tak by to taky fungovalo!! Hlavně mi řekni jakej je rozdíl v motorech mezi 44Kw a 51Kw? podle mýho bude motor úplně stejnej akorát že možná budou mít jiná obsahy, ale jinak tam bude rozdíl v turbech a čerpadlech!!!! No jinak si to nedokážu vysvětlit!!! ALe zase kdyš tak nad tim přemejšlim neříkej že by mi to tahle jelo (160km/h) kdybych mel tu verzi 44kw!!!!Buresmil píše:Jestli jde jen neco dodat na cerpadlo to nevim v cerpadlech se tolik nevyznam, ale spotreba by podle mela klesnout. Tet jeste pokud mate jine cerpadlo tak bych zmeril tlak turba jestli tlaci 0.3 nebo 0.8b
- josh7
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dolní Lutyně
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Klidně to zacpi. Já to vyřešil tak, že jsem vyšrouboval ten šroubek uprostřed toho ventilu a místo pružiny co je pod nim jsem tam hodil malej imbusovej šroubek a zase decentně utáhl, čímž je ta membrána natvrdo zavřená a je klid.
Jinak netušili byste, co s tim motorem udělá turbo s naklápěním lopatek ten motor neuvěřitelně ožije a má zátah od cca 1300 otáček.
Jinak netušili byste, co s tim motorem udělá turbo s naklápěním lopatek ten motor neuvěřitelně ožije a má zátah od cca 1300 otáček.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
- Buresmil
- Závodník
- Příspěvky: 697
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: JZ od Brna
- Kontaktovat uživatele:
na origo svody opravdu nepasuje. Je to ovladany jako mechanicke TDi, a pak jeste zalezi jaky tudbo tam das, ale pokud je ve svodech tak se muzi trochu upravovat zadni drzak motoru.
To Homeless: Koukam ze se o to taky zajimas. O tom turbu s naklapenim lopatek jsem uvazoval, ale bylo mi lito zasahovat do motoru kdyz je bezproblemovej. ale jestli nekdy odejde turbo tak ho tam urcite dam protoze mam predstavu jak to asi jede
To Homeless: Koukam ze se o to taky zajimas. O tom turbu s naklapenim lopatek jsem uvazoval, ale bylo mi lito zasahovat do motoru kdyz je bezproblemovej. ale jestli nekdy odejde turbo tak ho tam urcite dam protoze mam predstavu jak to asi jede
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
buresmil: prave taky do toho nechci nijak rypat, ale jak pises, az da Turbo papa tak by se tam uz hodilo dat neco lepcejsiho. Teprve se o to zacinam zajimat, ale mohl bys mi prosim vysvetlit jak funguje ovladani toho turba. Jestli se ptam na neco samozrejmyho tak mi prosim pisni na SZ at to tady nezasirame. Diky moc
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- olin-caddy
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovosicko
Ta krátká převodovka, není to náhodou z benzíňáku?Buresmil píše:Mame doma 2 G2 1.6TD jeden s kratkou prevodovkou max rychlost tak 130 (120 uz rve jak svina) ale do 100km nestiha zadny 1.9Tdi ani v kopcu (nepocitam prekopavky) a druhy G2 ma dlouhou prevodovku jel jsem zatim 170 a jeste by jel 150 tam je hned ale ty rozjezdy nejsou takova slava. Na hrabacky na asvaltu to neni ani nahodou.
jsem kutil, mám malou dílnu, víc mne nezajímá