Turbo 1.6 TD

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

a tlak zmerim pripichnutim barometru na ten zalepenej vystup na hadicku k cerpadlu? Nebo do toho musim rypat vic?
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

Uživatelský avatar
josh7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 180
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dolní Lutyně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od josh7 »

Provrtal jsem to a dal tam hadicku, kterou jsem natahl dovnitr a dal tam klasicky barometr :)

Uživatelský avatar
Ladin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladin »

Buresmil píše:Jestli jde jen neco dodat na cerpadlo to nevim v cerpadlech se tolik nevyznam, ale spotreba by podle mela klesnout. Tet jeste pokud mate jine cerpadlo tak bych zmeril tlak turba jestli tlaci 0.3 nebo 0.8b
Takže kdyby turbo tlačilo 0.3b takže by to nešlo? Ale možná kdyby se vyměnilo čerpadlo tak by to taky fungovalo!! Hlavně mi řekni jakej je rozdíl v motorech mezi 44Kw a 51Kw? podle mýho bude motor úplně stejnej akorát že možná budou mít jiná obsahy, ale jinak tam bude rozdíl v turbech a čerpadlech!!!! No jinak si to nedokážu vysvětlit!!! ALe zase kdyš tak nad tim přemejšlim neříkej že by mi to tahle jelo (160km/h) kdybych mel tu verzi 44kw!!!!
Naposledy upravil(a) Ladin dne 04.05.2007 22:34, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Ladin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladin »

josh7 píše:Ja mam taky bez te regulace :( takze 44kw...
Mesic zpet jsme se v tom kopali a pricpal se westgate u turba, priskrtil se ventil, pridalo se na cerpadle a golfik jede o dost lepe. Ale je to 44kw, tak zazraky z toho nevykouzlim :(
1.9TDi Rulezzz :wink:
šlo by tam dát blow off ventil? nemáš nějaký fotky nebo spíš nějaký detajlný postupy jak si si upravoval ty toho G II 1,6 TD, díky moc!!!

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Blow off :?: Na diesel :?: Nee.
Jinak s 1.6 TD se dá dostat přes 100 koní :twisted:
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
Ladin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladin »

Homeless píše:Blow off :?: Na diesel :?: Nee.
Jinak s 1.6 TD se dá dostat přes 100 koní :twisted:
máš nějak dobrej recept jak se dostat přez 100 kobilek?

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Pročti si co píšu tady
Jinak motor JR má 70k 133Nm, motory RA,SB s intercoolerem maj 80k 155Nm. Vim o klukovi, kterej má naměřenejch 105k a 200Nm a všechny díly na motoru má origo.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Ladin píše:ALe zase kdyš tak nad tim přemejšlim neříkej že by mi to tahle jelo (160km/h) kdybych mel tu verzi 44kw!!!!
No můj starej 1.6D (40KW) uměl i 170Km/h takže proč ne :wink:

Uživatelský avatar
Buresmil
Závodník
Závodník
Příspěvky: 697
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JZ od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Buresmil »

Ladin píše:
Buresmil píše:Jestli jde jen neco dodat na cerpadlo to nevim v cerpadlech se tolik nevyznam, ale spotreba by podle mela klesnout. Tet jeste pokud mate jine cerpadlo tak bych zmeril tlak turba jestli tlaci 0.3 nebo 0.8b
Takže kdyby turbo tlačilo 0.3b takže by to nešlo? Ale možná kdyby se vyměnilo čerpadlo tak by to taky fungovalo!! Hlavně mi řekni jakej je rozdíl v motorech mezi 44Kw a 51Kw? podle mýho bude motor úplně stejnej akorát že možná budou mít jiná obsahy, ale jinak tam bude rozdíl v turbech a čerpadlech!!!! No jinak si to nedokážu vysvětlit!!! ALe zase kdyš tak nad tim přemejšlim neříkej že by mi to tahle jelo (160km/h) kdybych mel tu verzi 44kw!!!!
Zasadni rouzil je v turbu a potom v cerpadle. napr 59kW ma vodou chlazeny turbo a navic jeste jiny vstriky a IC. Jinak pokud mas turbo ktery tlaci ccxa 0,6-0,8b tak se da trochu pladit a vykon je opravdu neuveritely. Jel jsem v G2 co mela pridano trochu nafty a bypas na turbu a vse priskrceny a tlacila cca 1,8b (na vlastni oci jsem to videl na meraku) sice dost kourila, ale ten vykon kam se hrabe jakejkoliv benzin. Tlacilo to do sedacky kdykoliv. Spousu info o upravach 1,6TD najdete na Dieselpower.cz

Uživatelský avatar
josh7
Řidič
Řidič
Příspěvky: 180
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dolní Lutyně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od josh7 »

Mi ted tlaci 1.2 a vic mu asi davat starikovi nebudu.....musim akorat nejak vic priskrtit ten ventyl, protoze kdyz tocim dvojku a trojku tak mi to pri 3000 ot. odfoukne a straci vykon..........ale zase nevim jestli je dobre to pricpat uplne

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Klidně to zacpi. Já to vyřešil tak, že jsem vyšrouboval ten šroubek uprostřed toho ventilu a místo pružiny co je pod nim jsem tam hodil malej imbusovej šroubek a zase decentně utáhl, čímž je ta membrána natvrdo zavřená a je klid.

Jinak netušili byste, co s tim motorem udělá turbo s naklápěním lopatek :arrow: ten motor neuvěřitelně ožije a má zátah od cca 1300 otáček.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

Homeless: jak je to naklapeni ovladany? A na origo svody to nepasuje, co?
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

Uživatelský avatar
Buresmil
Závodník
Závodník
Příspěvky: 697
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JZ od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Buresmil »

na origo svody opravdu nepasuje. Je to ovladany jako mechanicke TDi, a pak jeste zalezi jaky tudbo tam das, ale pokud je ve svodech tak se muzi trochu upravovat zadni drzak motoru.
To Homeless: Koukam ze se o to taky zajimas. O tom turbu s naklapenim lopatek jsem uvazoval, ale bylo mi lito zasahovat do motoru kdyz je bezproblemovej. ale jestli nekdy odejde turbo tak ho tam urcite dam protoze mam predstavu jak to asi jede 8O

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

buresmil: prave taky do toho nechci nijak rypat, ale jak pises, az da Turbo papa tak by se tam uz hodilo dat neco lepcejsiho. Teprve se o to zacinam zajimat, ale mohl bys mi prosim vysvetlit jak funguje ovladani toho turba. Jestli se ptam na neco samozrejmyho tak mi prosim pisni na SZ at to tady nezasirame. Diky moc :oops: :wink:
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

Uživatelský avatar
olin-caddy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovosicko

Příspěvek od olin-caddy »

Buresmil píše:Mame doma 2 G2 1.6TD jeden s kratkou prevodovkou max rychlost tak 130 (120 uz rve jak svina) ale do 100km nestiha zadny 1.9Tdi ani v kopcu (nepocitam prekopavky) a druhy G2 ma dlouhou prevodovku jel jsem zatim 170 a jeste by jel 150 tam je hned ale ty rozjezdy nejsou takova slava. Na hrabacky na asvaltu to neni ani nahodou.
Ta krátká převodovka, není to náhodou z benzíňáku?
jsem kutil, mám malou dílnu, víc mne nezajímá

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“