Diagnostika - kde najdu zásuvku

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
zejdajirka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 17.05.2015 13:37
Bydliště: Čechtín

Diagnostika - kde najdu zásuvku

Příspěvek od zejdajirka »

Ahoj, mám dotaz nevíte kde nejdu zásuvku na diagnostiku na VW Golf II r.v. 85

ksidor1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 175
Registrován: 02.04.2011 20:00

Re: Diagnostika.

Příspěvek od ksidor1 »

VW Golf.doc
(169.5 KiB) Staženo 255 x
Snaď Ti to pomôže.

ksidor1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 175
Registrován: 02.04.2011 20:00

Re: Diagnostika.

Příspěvek od ksidor1 »

seznam_vozu_umisteni_obd2_zasuvek.pdf
(268.92 KiB) Staženo 270 x

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika.

Příspěvek od jirkaTDI »

Řekl bych, že budeš hledat marně :mrgreen:
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

zejdajirka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 17.05.2015 13:37
Bydliště: Čechtín

Re: Diagnostika.

Příspěvek od zejdajirka »

No kouknu na to zítra. Nevíte čím to muže být? Žhaví mi 40 sekund jak teplé tak studené, čidla teploty jsem vyměnil a relé na dobu žhavení je také dobré.

zejdajirka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 17.05.2015 13:37
Bydliště: Čechtín

Re: Diagnostika.

Příspěvek od zejdajirka »

ksidor1 píše:
VW Golf.doc
Snaď Ti to pomôže.
Snad jsem pochopil že to je pouze jeden klasický konektor. A k tomu se připojuje nějaká specialní diagnostika?

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika.

Příspěvek od jirkaTDI »

Tak znova: žádná diagnostika tam není
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: Diagnostika.

Příspěvek od vintera »

Pokud je skutečně relé žhavení ok, tak může být přerušeno vedení od čidla teploty k relé žhavení, potom si relé myslí, že je motor studený a žhaví. Jdi po drátech od čidla. Jeden drát čidla je ukostřen, druhej končí v patici pojistkovky.

zejdajirka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 17.05.2015 13:37
Bydliště: Čechtín

Re: Diagnostika.

Příspěvek od zejdajirka »

vintera píše:Pokud je skutečně relé žhavení ok, tak může být přerušeno vedení od čidla teploty k relé žhavení, potom si relé myslí, že je motor studený a žhaví. Jdi po drátech od čidla. Jeden drát čidla je ukostřen, druhej končí v patici pojistkovky.


Ja tam mám ty čidla na jeden konektor
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... X34ah6n/U=" onclick="window.open(this.href);return false;

A mám tam dvě jedno je z boku motoru a druhý z čela.

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: Diagnostika.

Příspěvek od vintera »

zejdajirka píše:
vintera píše:Pokud je skutečně relé žhavení ok, tak může být přerušeno vedení od čidla teploty k relé žhavení, potom si relé myslí, že je motor studený a žhaví. Jdi po drátech od čidla. Jeden drát čidla je ukostřen, druhej končí v patici pojistkovky.


Ja tam mám ty čidla na jeden konektor
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... X34ah6n/U=" onclick="window.open(this.href);return false;

A mám tam dvě jedno je z boku motoru a druhý z čela.
to je jedno, čidlo je v tomto případě ukostření přes svůj kovový obal. Jdi po barvě drátu jestli jím prochází proud. Nekdy je u konektoru uvnitř pod izolací zelený, zoxidovaný. Může být i někde přelomený, napojovaný, tam taky může být problém, za ty roky.
Zespodu pojistkovky jsou štekry, podle barvy kabelu u čidla najdi druhý konec a vyzkoušej jestli jím prochází proud.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“