Diagnostika - kde najdu zásuvku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17.05.2015 13:37
- Bydliště: Čechtín
Diagnostika - kde najdu zásuvku
Ahoj, mám dotaz nevíte kde nejdu zásuvku na diagnostiku na VW Golf II r.v. 85
-
- Řidič
- Příspěvky: 175
- Registrován: 02.04.2011 20:00
Re: Diagnostika.
Snaď Ti to pomôže.
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika.
Řekl bych, že budeš hledat marně
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17.05.2015 13:37
- Bydliště: Čechtín
Re: Diagnostika.
No kouknu na to zítra. Nevíte čím to muže být? Žhaví mi 40 sekund jak teplé tak studené, čidla teploty jsem vyměnil a relé na dobu žhavení je také dobré.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17.05.2015 13:37
- Bydliště: Čechtín
Re: Diagnostika.
Snad jsem pochopil že to je pouze jeden klasický konektor. A k tomu se připojuje nějaká specialní diagnostika?ksidor1 píše:Snaď Ti to pomôže.
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika.
Tak znova: žádná diagnostika tam není
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Diagnostika.
Pokud je skutečně relé žhavení ok, tak může být přerušeno vedení od čidla teploty k relé žhavení, potom si relé myslí, že je motor studený a žhaví. Jdi po drátech od čidla. Jeden drát čidla je ukostřen, druhej končí v patici pojistkovky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17.05.2015 13:37
- Bydliště: Čechtín
Re: Diagnostika.
vintera píše:Pokud je skutečně relé žhavení ok, tak může být přerušeno vedení od čidla teploty k relé žhavení, potom si relé myslí, že je motor studený a žhaví. Jdi po drátech od čidla. Jeden drát čidla je ukostřen, druhej končí v patici pojistkovky.
Ja tam mám ty čidla na jeden konektor
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... X34ah6n/U=" onclick="window.open(this.href);return false;
A mám tam dvě jedno je z boku motoru a druhý z čela.
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Diagnostika.
to je jedno, čidlo je v tomto případě ukostření přes svůj kovový obal. Jdi po barvě drátu jestli jím prochází proud. Nekdy je u konektoru uvnitř pod izolací zelený, zoxidovaný. Může být i někde přelomený, napojovaný, tam taky může být problém, za ty roky.zejdajirka píše:vintera píše:Pokud je skutečně relé žhavení ok, tak může být přerušeno vedení od čidla teploty k relé žhavení, potom si relé myslí, že je motor studený a žhaví. Jdi po drátech od čidla. Jeden drát čidla je ukostřen, druhej končí v patici pojistkovky.
Ja tam mám ty čidla na jeden konektor
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... X34ah6n/U=" onclick="window.open(this.href);return false;
A mám tam dvě jedno je z boku motoru a druhý z čela.
Zespodu pojistkovky jsou štekry, podle barvy kabelu u čidla najdi druhý konec a vyzkoušej jestli jím prochází proud.