golf mk2 1.6 gtd nereaguje na plyn

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
romanotradak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 08.10.2014 23:17

golf mk2 1.6 gtd nereaguje na plyn

Příspěvek od romanotradak »

zdravim kdyz nastartuju golfa tak nereaguje vubec na plyn bezi jenom na volnobeh
nevíte co stim ?

Uživatelský avatar
stevocz
Profík
Profík
Příspěvky: 1033
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice

Re: golf mk2 1.6 gtd nereaguje na plyn

Příspěvek od stevocz »

chybe sa na cerpadle packa ked slapes na plyn? pripadne ked rucne na cerpadle pohnes tak tiez nereaguje?
GIV 1,9TDI ALH 3dv s DPF

nitram79
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 10.10.2017 19:32

Re: golf mk2 1.6 gtd nereaguje na plyn

Příspěvek od nitram79 »

Mám stejný problém, Golf mk2 1.6 D po nastartování nereaguje na plyn a běží jen na volnoběh. Lanko na čerpadle se hýbe. Neví někdo co s tím?
Díky, Martin.

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: golf mk2 1.6 gtd nereaguje na plyn

Příspěvek od jirkaTDI »

to se stalo z ničeho nic? Nebo auto před tím dlouho nejelo?
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

dejvidusic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 23.02.2015 09:52

Re: golf mk2 1.6 gtd nereaguje na plyn

Příspěvek od dejvidusic »

Máš zasekly posuvník v čerpadle

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: golf mk2 1.6 gtd nereaguje na plyn

Příspěvek od vintera »

Pokud motor dlouho nejede anebo je čerpadlo bez nafty, tak dochází ke slepení součástí uvnitř čerpadla. Moderní nafty většinou obsahují nějaký podíl biosložky (řepkový olej). Olej rychle stárne a tvoří hustou lepkavou vrstvu na všem. Navíc i rád přijímá vlhkost, takže i slušná koroze není vyjímkou. Rozebral jsem velké množství čerpadel (šrot) a ta, která ležela i desítky let jsou čistá, ale ta, která jela nedávno jsou téměř vždy nějak zalepená.
Jsou zhruba dva stavy zalepení. Při zalepení anebo přireznutí regulace v čerpadle motor nastartuje, ale nijak nereaguje na plyn. Při zalepení nízkotlakého čerpadla (vývěvy) motor špatně opakovaně startuje ale na plyn trochu reaguje a chová se tak, jako by mu docházela nafta (i dochází). Nenasává naftu a z přepadu nic neteče.
Bez demontáže čerpadle pomůže nahřívání čerpadla horkovzduškou za chodu motoru s mírným přidáním plynu, napájení naftou s velkou dávkou VIF a trpělivost. Dobrá je láhev přivázaná na kapotě. Jakmile začnou otáčky reagovat na plyn, tak prudce nezvyšovat, ale vždy jen mírně přidávat a zase ubírat. Aby se očistily zalepené součástky a nezasekly se.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“