Žhavení a sytič u TD

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Žhavení a sytič u TD

Příspěvek od jiras »

Zdravím, v Golfíku mám budíky z benzínu. A nikde teda není kontrolka žhavení. Odkud si to bere tu informaci že už je nažhavýno a že má zhasnout? Že bych si to prozatimně vyvedl na žárovku někam.

A dál.. ani sem nevěděl že se na diesly dával sytič. Nebo to ani není sytič? :oops: :lol: To na palubce dole? Jak když je to studený a vytáhnu to, tak se vyrovná volnoběh :) A používáte to?
VW Golf V 1.6 75kW BSE
Škoda Citigo 1.0 50kW CNG

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

jisteze pouzivame, nejsem odbornik ale kdysi se to tady resilo a neni to sytic ale predsuvnik, myslim. Ale vim to same co ty, nez se to zahreje tak pri vytazenym se srovna chod motoru :D A pockam si na reakce na to zhaveni, majitel predemnou to nejak zbastlil a nefunguje to zrovna idealne, tak kdyby se naslo nejaky schema zapojeni s popisem... bylo by fajne. A nebo jestli nekdo nema JAK NA TO pro diesely a TD
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

Uživatelský avatar
Ladin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 278
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladin »

já "sytič" taky používám ale teďka v létě ne! jo a kontrolka žhavení je přímo v přístrojovce a mám jednu tuto přístojovku volnou kdybys měl nikdo zájem, je to stará elektrika!

Uživatelský avatar
MIKO
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pov. Bystrica

Re: Žhavení a sytič u TD

Příspěvek od MIKO »

jiras píše:Zdravím, v Golfíku mám budíky z benzínu. A nikde teda není kontrolka žhavení. Odkud si to bere tu informaci že už je nažhavýno a že má zhasnout? Že bych si to prozatimně vyvedl na žárovku někam.

A dál.. ani sem nevěděl že se na diesly dával sytič. Nebo to ani není sytič? :oops: :lol: To na palubce dole? Jak když je to studený a vytáhnu to, tak se vyrovná volnoběh :) A používáte to?
Informáciu berie s relé žhavenia č60. Nie som si istý mala by to byt svorka L.

Uživatelský avatar
jiras
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jiras »

Dík všem.
VW Golf V 1.6 75kW BSE
Škoda Citigo 1.0 50kW CNG

Uživatelský avatar
mijo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od mijo »

Predsuvník je dobre používa iba ak je teplý motor, pri studenom naštartuje lepšie bez neho. Úpne mu postačí žeravenie. mijo

Uživatelský avatar
machal
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od machal »

mijo píše:Predsuvník je dobre používa iba ak je teplý motor, pri studenom naštartuje lepšie bez neho. Úpne mu postačí žeravenie. mijo
tak tohle u mě funguje akurát v létě :roll: v zimě musim vytáhnout předsuvník,jinak se mi motor hádá a v horšim případě nenastartuju - žhaviče nový,tlaky auto má :?: :idea: :!:
:velo:
GOLF II 1.9 td (AAZ) ropoň :minzdr:
GOLF IV VAROŠ 1,9 Tdi silverline
ObrázekObrázek

Maslo23
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1549
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: pha

Re: Žhavení a sytič u TD

Příspěvek od Maslo23 »

tak pokud vim, predsuvnik se ma vytahovat pri kazdym studenym starte. Jak na to pro D/TD mam, jsou tam schemata ale jen pro novou el.

Uživatelský avatar
Buresmil
Závodník
Závodník
Příspěvky: 697
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: JZ od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení a sytič u TD

Příspěvek od Buresmil »

tady je neco ohledne toho zhaveni (nekdo to tu na VW uz daval
Kdo brzdí Ten prohrává.

Uživatelský avatar
Kepro
Závodník
Závodník
Příspěvky: 558
Registrován: 30.12.2007 15:50
Bydliště: SK - Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení a sytič u TD

Příspěvek od Kepro »

predsuvnik ;) nie sytic! :) predsuvnik maju i nove auta len tu je este mechanicky :) suvisy to zo spalovanim a proste nieco ako sytic na podobnom principe len ked je motor studeny tak mu predstih nejako pomaha neviem ako ale vzdy pri startovani je vonku a po nastartovani ho davam dnuka ;) a krasne startuje rychlejsie v zime bez toho ani nenastartujete :D no nastartujete ale dymite a motor chudak =) podla teploty si viete zistit kedy ho zasunut naspat treba skusat :) samozrejme nezabudnite ho dat dnuka lebo sporeba je vyzsia :)

Uživatelský avatar
intercooler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 289
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Žhavení a sytič u TD

Příspěvek od intercooler »

Je to předsuvník-zařízení pro studený start,pomocí táhla můžeme působit na předsuvník vstřiku vstřikovacího čerpadla,který dle potřeby umožní cca o 2,5 dřívější vstřik paliva-dojde ke zlepšení podmínek pro studený start.......převzato z "jak na to".

Uživatelský avatar
Kepro
Závodník
Závodník
Příspěvky: 558
Registrován: 30.12.2007 15:50
Bydliště: SK - Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení a sytič u TD

Příspěvek od Kepro »

intercooler píše:Je to předsuvník-zařízení pro studený start,pomocí táhla můžeme působit na předsuvník vstřiku vstřikovacího čerpadla,který dle potřeby umožní cca o 2,5 dřívější vstřik paliva-dojde ke zlepšení podmínek pro studený start.......převzato z "jak na to".
3 mesiace stara tema ;) dobry si :wink:

Uživatelský avatar
Golficek1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5523
Registrován: 24.08.2008 00:41
Bydliště: Kroměřížsko

Re: Žhavení a sytič u TD

Příspěvek od Golficek1 »

K tomu žhavení,pokud máš v plánu kupovat nové budíky,tak zatím můžeš čekat,než Ti cvakne relátko,nebo počítat asi do sedmi a pak startovat(relátko cvaká asi o 4sekundy později než zhasne kontrolka žhavení)anebo dát diodu někam bokem,přesuvník vstřiku je na studené starty,ale já ho používám na každý start,líp to chytá a zasunuju ho za jízdy.
Jsem tak chytrý,jak daleko doprdnu.
Nechám si tak dlouho kadit na hlavu,až mě ty sračky zasypou.
Golficek1©

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“