Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: G2 1.6td
PříspěvekNapsal: 12.03.2019 20:06 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

12.03.2019

Příspěvky:

3

Zdravičko mám otázku na tých čo sa už do toho trosku vyznajú. Mám v golfe k24 turbo s ic v predu tlači mi to max na 0.8 0.9 bar a to mám odpojený bypass dočítal som sa že by to malo tlačiť aj na 1,5bar kde by mohol byt problém tesnosť odskúšaná a všetko tesni. Poprípade aké lepšie turbo by sa tam oplatilo hodiť toto čo je tam má už nejakú vôľu a netesnosti
Keď už mi to zvýši tlak tak treba aj na čerpadle pridať naftu ? Niekde som sa dočítal že upravujú tu zkosenu ticku na čerpadle na membráne od turba.
Ďakujem a pekný večer :pleasantry:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G2 1.6td
PříspěvekNapsal: 13.03.2019 22:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.05.2012

Příspěvky:

478

Pročti si forum, najdeš toho hodně. Ale jestli máš slušné auto s dobrým motorem a chceš si ho ponechat pro radost na delší dobu, tak bych porozmýšlej, jestli se ti nějaké úpravy vyplatí.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G2 1.6td
PříspěvekNapsal: 14.03.2019 08:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8522

Bydliště:

Small Town in North Moravia

viewtopic.php?f=178&t=101313

v principu stejný postup.

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G2 1.6td
PříspěvekNapsal: 14.03.2019 19:43 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

12.03.2019

Příspěvky:

3

Ďakujem za odpovede take ešte zhrnutie mám tam Filter aby to masavalo čo najviac vzduchu veľký hliníkový ic odpojení reguláciu tlaku ale turbo tlači 0,8 max má vôle aj radiálne aj axiálne je ko bolo by rozumne tam dať 96kw turbo z passata ? Z tým turbom musím rovno pridať aj naftu a zbrusit ten kolík? Po týchto úpravách by sa to mohlo dostať na koľko ps? Ďakujem za vaše odpovede


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G2 1.6td
PříspěvekNapsal: 15.03.2019 09:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.05.2012

Příspěvky:

478

někam výš se asi dostaneš, ale nesmí se nic přehnat. Sháněl bych si do zásoby i slušnou hlavu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: G2 1.6td
PříspěvekNapsal: 18.04.2019 12:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.08.2009

Příspěvky:

2068

Bydliště:

JihlaVWa

1. musíš taky zavřít bypass ventil na sání, jinak všechen tlak navíc uteče
2. musíš přidat naftu, jinak se turbo nemá z čeho roztočit

Ale opatrně, zvlášť když má turbo vůli, navíc starý TD má rádo šetrné zacházení.
Pokud chceš závodit, dej TDI :wink:

_________________
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Octavia II 1.6TDI


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group