G2 1.6GTD/59kW : Nestartuje za tepla
- Arnie
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Tak to sedí s tím, co jsem zjistil o dva příspěvky výše. Které číslo položky by tedy měl být ten snímač teploty pro žhavení ? Dá se to z toho obrázku poznat ? Podle popisu k němu by to měla být pozice č.8
temperature sender / for coolant, oil temperature indicator and glow plug relay
0-125C M10X1 1 pin black / diesel eng.
Partnumber Title Price
049919501 TEMP.GEBER 20.45 Euro
temperature sender / for coolant, oil temperature indicator and glow plug relay
0-125C M10X1 1 pin black / diesel eng.
Partnumber Title Price
049919501 TEMP.GEBER 20.45 Euro
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Tak pak napič jak jsi dopadl,já mám taky vyhřívaná zrcátka,ale dělal jsem si je sám(tepelná folie) a je to supr věc jak za deště tak v zimě...než se auto trochu ohřeje tak už to mám hezky rozmrazené ,ale to je mimo témaArnie píše:OK, díky za lokalizaci toho čidla, o víkendu budu mít čas si s tím hrát a pak dám vědět. Budu montovat i el.ovládané a vyhřívané zrcátka místo těch ovládaných lanky, tak už se těším..
Jettadiesel
- Pit
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Beroun
Zdravím kluci,
Měl jsem stejný problém.Teplé to nestartovalo.Točilo to dlouho.....no prostě stejný průběh jak tady popisujete.Taky jsem si odpojil čidlo.Dobrý a neřešil jsem to.Byl to prostě "furtžhav".Za nějakej čas se to stejně začalo zhoršovat.Rozhodl jsem se to už opravdu nějak řešit a došel za hlavama pomazanejma.
Hned ve dveřích po sdělení mé patálie mi bylo řečeno,že mám vyběhlou rozváděcí hlavu na čerpadle a,že je to klasika.A protože se jich všude válí jako s....k sem ji nechal vyměnit.Čidlo sem zapojil zpátky a funguje to jak má.
Vím,že tady je to golfáků tak se nezlobte,že sem se sem přimotal.Říkám si,že Vám sdělím jen svoji zkušenost,nebot v zásadě se motor,který mám v autě já nijak neliší od Vašich.
Pokud Vám to nějak pomůže tak jedině dobře.Ještě jeden tip.Pokud se Vám nechce hned hlavu na čerpadle měnit tak až to bude teplý jí zkuste polít studenou vodou.Budete startovat hned.A tak se dá poznat,že závada je v hlavě.V tom případě radím vyměnit.
A ted už opravdu mizím. At Vám káry jezděj
Přeje Pitbulek
Měl jsem stejný problém.Teplé to nestartovalo.Točilo to dlouho.....no prostě stejný průběh jak tady popisujete.Taky jsem si odpojil čidlo.Dobrý a neřešil jsem to.Byl to prostě "furtžhav".Za nějakej čas se to stejně začalo zhoršovat.Rozhodl jsem se to už opravdu nějak řešit a došel za hlavama pomazanejma.
Hned ve dveřích po sdělení mé patálie mi bylo řečeno,že mám vyběhlou rozváděcí hlavu na čerpadle a,že je to klasika.A protože se jich všude válí jako s....k sem ji nechal vyměnit.Čidlo sem zapojil zpátky a funguje to jak má.
Vím,že tady je to golfáků tak se nezlobte,že sem se sem přimotal.Říkám si,že Vám sdělím jen svoji zkušenost,nebot v zásadě se motor,který mám v autě já nijak neliší od Vašich.
Pokud Vám to nějak pomůže tak jedině dobře.Ještě jeden tip.Pokud se Vám nechce hned hlavu na čerpadle měnit tak až to bude teplý jí zkuste polít studenou vodou.Budete startovat hned.A tak se dá poznat,že závada je v hlavě.V tom případě radím vyměnit.
A ted už opravdu mizím. At Vám káry jezděj
Přeje Pitbulek
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Ahoj,taky jsem to tu psal s tím politím,ale pak jsem na to nějak zapomněl.Ty asi myslíš tu jak je na pravo na čerpadle(taková kostka a vedou z ní 4 trubičky do vstřiků).A není možné,že tam odchází nějaká membrána která tam udržuje podtlak?já jsem to to ještě neměl rozdělané tak jenom hádám.Pit píše:Zdravím kluci,
Měl jsem stejný problém.Teplé to nestartovalo.Točilo to dlouho.....no prostě stejný průběh jak tady popisujete.Taky jsem si odpojil čidlo.Dobrý a neřešil jsem to.Byl to prostě "furtžhav".Za nějakej čas se to stejně začalo zhoršovat.Rozhodl jsem se to už opravdu nějak řešit a došel za hlavama pomazanejma.
Hned ve dveřích po sdělení mé patálie mi bylo řečeno,že mám vyběhlou rozváděcí hlavu na čerpadle a,že je to klasika.A protože se jich všude válí jako s....k sem ji nechal vyměnit.Čidlo sem zapojil zpátky a funguje to jak má.
Vím,že tady je to golfáků tak se nezlobte,že sem se sem přimotal.Říkám si,že Vám sdělím jen svoji zkušenost,nebot v zásadě se motor,který mám v autě já nijak neliší od Vašich.
Pokud Vám to nějak pomůže tak jedině dobře.Ještě jeden tip.Pokud se Vám nechce hned hlavu na čerpadle měnit tak až to bude teplý jí zkuste polít studenou vodou.Budete startovat hned.A tak se dá poznat,že závada je v hlavě.V tom případě radím vyměnit.
A ted už opravdu mizím. At Vám káry jezděj
Přeje Pitbulek
Jettadiesel
- Pit
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Beroun
Přesně tak je to ta kostka .
Vše v ní pracuje v přesně spočítaných vůlích tak jak v celém čerpadle.Nejde v podstatě o nic jiného než o to,že pokud má tá kostka už namále a požere teplo z motoru,když to na chvíly někde zastavíš tak se vůle ohřátím ještě zvětší.Jak říkám zkus pochladit kýblem studený vody.Lej to jen a jen na tu hlavu.Pokud to bude pak dobrý,radím vyměnit.
Pitbulík
Ps:O víkendu tu hlavu a jak vypadá uvnitř můžu nafotit+nějaké popisky-kdyby byl zájem mám ji ještě na ponku
Ale jak říkám-nechci se Vám sem montovat
Vše v ní pracuje v přesně spočítaných vůlích tak jak v celém čerpadle.Nejde v podstatě o nic jiného než o to,že pokud má tá kostka už namále a požere teplo z motoru,když to na chvíly někde zastavíš tak se vůle ohřátím ještě zvětší.Jak říkám zkus pochladit kýblem studený vody.Lej to jen a jen na tu hlavu.Pokud to bude pak dobrý,radím vyměnit.
Pitbulík
Ps:O víkendu tu hlavu a jak vypadá uvnitř můžu nafotit+nějaké popisky-kdyby byl zájem mám ji ještě na ponku
Ale jak říkám-nechci se Vám sem montovat
- Jettadiesel
- Jezdec
- Příspěvky: 206
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trutnov,Krkonoše
Jen to nafoť a pošly to sem.Není to montování a možná to tady hodně lidem pomůže vyřešit problémy se startováním.Zatím díkyPit píše:Přesně tak je to ta kostka .
Vše v ní pracuje v přesně spočítaných vůlích tak jak v celém čerpadle.Nejde v podstatě o nic jiného než o to,že pokud má tá kostka už namále a požere teplo z motoru,když to na chvíly někde zastavíš tak se vůle ohřátím ještě zvětší.Jak říkám zkus pochladit kýblem studený vody.Lej to jen a jen na tu hlavu.Pokud to bude pak dobrý,radím vyměnit.
Pitbulík
Ps:O víkendu tu hlavu a jak vypadá uvnitř můžu nafotit+nějaké popisky-kdyby byl zájem mám ji ještě na ponku
Ale jak říkám-nechci se Vám sem montovat
Jettadiesel
- Arnie
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava-Poruba
I po veškerém ujištění a lokalizaci čidla prostě skálopevně tvrdím, že na pozici 8 (viz.příspěvek a obrázek výše) nemám vůbec nic.. naopak, na boční straně hadice vycházející od motoru k chladiči, kde má být umístěno čidlo teploty pro budíky mám čidla dvě, přičemž jedno (to horní je opravdu na budíky a to boční je na žhavení. Přikládám foto jako důkaz...
Zároveň přikládám fotku žhavícího relé pro GTD osmivývodové, které nemohu nikde sehnat...poradíte ?
Ačkoli se mi ale podařilo najít snímač teploty ovlivňující žhavící relé a odpojit jej, problémy se startováním stále přetrvávají. Sice mi nesvítí LEDka na žhavení, ale dle voltmetru žhavení funguje (na svíčkách je napětí). Není potřeba něco přenastavit na čerpadle ?
Zároveň přikládám fotku žhavícího relé pro GTD osmivývodové, které nemohu nikde sehnat...poradíte ?
Ačkoli se mi ale podařilo najít snímač teploty ovlivňující žhavící relé a odpojit jej, problémy se startováním stále přetrvávají. Sice mi nesvítí LEDka na žhavení, ale dle voltmetru žhavení funguje (na svíčkách je napětí). Není potřeba něco přenastavit na čerpadle ?
- Přílohy
-
- žhavící relé GTD - nemohu jej nikde sehnat
- HPIM4104_vyrez.jpg (55.83 KiB) Zobrazeno 1930 x
-
- žhavící relé GTD - nemohu jej nikde sehnat
- HPIM4102_vyrez.jpg (261.97 KiB) Zobrazeno 1931 x
-
- odpojený snímač teploty pro žhavící relé
- HPIM4111.JPG (43.58 KiB) Zobrazeno 1931 x
-
- Snímač teploty pro budíky
- HPIM4105.JPG (47.35 KiB) Zobrazeno 1931 x
-
- důkaz toho, že tam mám opravdu dvě čidla...
- HPIM4109_2.JPG (52.69 KiB) Zobrazeno 1931 x
- intercooler
- Jezdec
- Příspěvky: 289
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínský kraj