G2 1.6GTD/59kW : Nestartuje za tepla

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Arnie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava-Poruba

Příspěvek od Arnie »

U mne to vypadá takto - viz.příloha.. bohužel nemám detailnější fotku. Jedno čidlo mám hned u hlavy motoru - má hnědý a žluto/červený kabel. Druhé čidlo, které na obrázku není vidět je na úplně stejném místě akorát z boku, ale vede do stejné trubky jako to horní...
Přílohy
DSC01268.zip
tentýž obrázek, ale ve větším
(701.25 KiB) Staženo 92 x
DSC01268.jpg
DSC01268.jpg (53.2 KiB) Zobrazeno 1866 x

Uživatelský avatar
Arnie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava-Poruba

Příspěvek od Arnie »

ještě jedna fotka, kde to "horní" čidlo je vidět lépe.
Přílohy
DSC01263.jpg
DSC01263.jpg (44.39 KiB) Zobrazeno 1856 x

Uživatelský avatar
Jettadiesel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov,Krkonoše

Příspěvek od Jettadiesel »

RUSH píše:Změřím, ale až přijedu domů z práce, takže kolem 5tý bych Ti to mohl napsat.
Teď mi to docvaklo s tím čidlem,jasně že se musí ukostřit.Jinak měřit to nemusíš,odskočil jsem si a změřil to.Nové čidlo(cca měsíc staré)odpor 1kOhm,staré má 1kOhm.Zkusil jsem to odpojit a po nastartování to žhavilo pořád.A s tím odporem to taky není tak jednoduché,protože to čidlo je vlastně termistor a ten mění svůj odpor podle teploty okolí.A myslím si,že až bude teplota okolí kolem cca 10°C,tak bude mít taky jiný odpor a pokud bych tam dal tu hodnotu co jsem naměřil teď při nějakých 25°C,tak při nižší teplotě by to nemuselo žhavit.Ty jsi ten drát k čidlu na žhavení taky ukostřil na tvrdo?

Uživatelský avatar
Jettadiesel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov,Krkonoše

Příspěvek od Jettadiesel »

Arnie píše:ještě jedna fotka, kde to "horní" čidlo je vidět lépe.
Tak ty máš novější elektriku,takže to budeš mít trochu jinak(asi to mají dvěma kabely aby nebyly ztráty přes kostru).Anebo to jsou dvě čidla v jednom a řídí přes to žhavení a zároveň budík na teplotu.Tak to nevím,to musí poradit jiní,já mám starší typ :?

Uživatelský avatar
Jettadiesel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov,Krkonoše

Příspěvek od Jettadiesel »

Jettadiesel píše:
Arnie píše:ještě jedna fotka, kde to "horní" čidlo je vidět lépe.
Tak ty máš novější elektriku,takže to budeš mít trochu jinak(asi to mají dvěma kabely aby nebyly ztráty přes kostru).Anebo to jsou dvě čidla v jednom a řídí přes to žhavení a zároveň budík na teplotu.Tak to nevím,to musí poradit jiní,já mám starší typ :?
Vlastně jsi psal,že je tam ještě jedno z boku(máš to asi tak,protože je tam ten IC),takže to zespodu by mohlo být to na to žhavení.Nevíš jakou barvu mají kabely co k němu vedou?Pokud jsou modro-bíůé,tak by to mohlo být ono.

Uživatelský avatar
Arnie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava-Poruba

Příspěvek od Arnie »

Jestli je to čidlo z boku s modro/bílými dráty to nevím, musím se mrknout odpoledne až přijede přítulkyně z práce.

Uživatelský avatar
RUSH
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Březnice u Příbrami

Příspěvek od RUSH »

Jo, tak ty máš intercoolera, jo? Tak tam nevím, jak je to, ale možná by to mělo být podobný, když normální TD to má na stejným místě, jako obyč. diesel. Jak se sem vůbec vloží ta fotka?[/img][/quote][/list]

Uživatelský avatar
RUSH
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Březnice u Příbrami

Příspěvek od RUSH »

Jettadiesel píše:
RUSH píše:Změřím, ale až přijedu domů z práce, takže kolem 5tý bych Ti to mohl napsat.
Teď mi to docvaklo s tím čidlem,jasně že se musí ukostřit.Jinak měřit to nemusíš,odskočil jsem si a změřil to.Nové čidlo(cca měsíc staré)odpor 1kOhm,staré má 1kOhm.Zkusil jsem to odpojit a po nastartování to žhavilo pořád.A s tím odporem to taky není tak jednoduché,protože to čidlo je vlastně termistor a ten mění svůj odpor podle teploty okolí.A myslím si,že až bude teplota okolí kolem cca 10°C,tak bude mít taky jiný odpor a pokud bych tam dal tu hodnotu co jsem naměřil teď při nějakých 25°C,tak při nižší teplotě by to nemuselo žhavit.Ty jsi ten drát k čidlu na žhavení taky ukostřil na tvrdo?
Ne, jenom jsem ho odpojila zaizoloval. To je divný, že to žhaví pořád :( . Mě to po nastartování zhasne.

Uživatelský avatar
Jettadiesel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov,Krkonoše

Příspěvek od Jettadiesel »

RUSH píše:Jo, tak ty máš intercoolera, jo? Tak tam nevím, jak je to, ale možná by to mělo být podobný, když normální TD to má na stejným místě, jako obyč. diesel. Jak se sem vůbec vloží ta fotka?[/img]
[/list][/quote]

Dáš v té záložce procházet(když píšeš odpověď v tématu),vybereš fotku nebo obrázek(bmp to nebere,JPG ano),pak připojit soubor a odeslat.

Uživatelský avatar
RUSH
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Březnice u Příbrami

Příspěvek od RUSH »

Jettadiesel píše:
RUSH píše:Jo, tak ty máš intercoolera, jo? Tak tam nevím, jak je to, ale možná by to mělo být podobný, když normální TD to má na stejným místě, jako obyč. diesel. Jak se sem vůbec vloží ta fotka?[/img]
[/list]
Dáš v té záložce procházet(když píšeš odpověď v tématu),vybereš fotku nebo obrázek(bmp to nebere,JPG ano),pak připojit soubor a odeslat.[/quote]

tak tady to mám já zapojený.
Přílohy
takhle to mám já
takhle to mám já
DSC01268.jpg (53.03 KiB) Zobrazeno 1908 x

Uživatelský avatar
Jettadiesel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov,Krkonoše

Příspěvek od Jettadiesel »

RUSH píše:
Jettadiesel píše:[/list]
Dáš v té záložce procházet(když píšeš odpověď v tématu),vybereš fotku nebo obrázek(bmp to nebere,JPG ano),pak připojit soubor a odeslat.
tak tady to mám já zapojený.[/quote]

Takhle to mám taky,ale on má ty dvě čidla jak se zdá ná jedné přírubě,takže to musí zkusit tam.A navíc má ty čidla dvoupolové,my máme po jednom polu.A to čidlo je NTC termistor,což znamená že se zvyšující teplotou snižuje svůj odpor a tím vlastně ukostřuje tu elektroniku a tím se snižuje doba žhavení.Zkusím schválně pak změřit odpor toho čidla když je motor na provozní teplotě.Jak to nové,tak to staré.

Uživatelský avatar
Arnie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava-Poruba

Příspěvek od Arnie »

ad fotka: viz.Jettadiesel, ale nesmíš odpovědět přímo do toho okna dole, ale klikneš ještě na tlačítko "zaslat odpověď". Pak se tam objeví to, co píše Jettadiesel.

Uživatelský avatar
Arnie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava-Poruba

Příspěvek od Arnie »

RUSH: tam, kde ukazuješ šipkou žhavení mám taky nějaký snímač, ale vypadá to, že je to asi snímač tlaku oleje...

viz. http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=fc70046&" target="_blank

Ale zkusím to prověřit, třeba se mýlím. Každopádně je k němu strašně blbý přístup, protože je až někde dole. Ruku musím protáhnout z pravé strany bloku motoru (když stojím zepředu) asi tak po loket a až pak to čidlo nahmatám... Že by to bylo ono ? Tak nízko ?

Uživatelský avatar
Arnie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava-Poruba

Příspěvek od Arnie »

Hele, asi budeš mít pravdu s tím žhavením.... Našel jsem na vagcat.com (registrace zdarma) následující obrázek a u pozice č.1 je napsáno :

temperature sender / temperature sensor / temperature switch / switch for reversing light
/ PF,RV KE-JET/MOTR/ 16V:PL,9A diesel eng.: JP,JR,ME,MF, RA,SB,1V 16V:KR MONOMOTRONIC MONOJET:RP DIGIJET:NZ DIGIFANT/ G60:PG carburetor engine: EZ,ABN,GU,HZ PN,RF,RH,2G

V obrázku zvýrazněno červenou barvou. Zkusím do toho mrknout, třeba to bude ono. Ale stejně se mi zdá, že jsem tam nic takového neviděl 8O
Přílohy
216000.jpg
216000.jpg (81.59 KiB) Zobrazeno 1871 x

Uživatelský avatar
Jettadiesel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 206
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov,Krkonoše

Příspěvek od Jettadiesel »

Arnie píše:RUSH: tam, kde ukazuješ šipkou žhavení mám taky nějaký snímač, ale vypadá to, že je to asi snímač tlaku oleje...

viz. http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=fc70046&" target="_blank

Ale zkusím to prověřit, třeba se mýlím. Každopádně je k němu strašně blbý přístup, protože je až někde dole. Ruku musím protáhnout z pravé strany bloku motoru (když stojím zepředu) asi tak po loket a až pak to čidlo nahmatám... Že by to bylo ono ? Tak nízko ?
Pokud myslíš to co je v tom odkazu,tak to je tlakový olejový spínač.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“