G II-1.6 TD
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
G II-1.6 TD
Nebudete nekdo nahodou neco vedet ? Po proslapnuti plynu padaj ot. dolu strasne pomalu-do volnobehu tak 3-4 vteriny. Nastup turba je pri jizde znat,ale na budiku se raficka ani nehne.Motor jde docela ztezka-ani se mu tak nejak nechce od 2000 vejs. Dik za kazdou radu a pripominku. A resil jste nekdy nekdo go na tomhle motoru ?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: G II-1.6 TD
A nemáš třeba jenom roztřepený plynový lanko? Mě to dělalo taky brikule. Jinak to může dělat čerpadlo,
nehejbal jsi třeba se šroubem dávkování nafty? Na jakým budíku co neni znát?
GO motoru jsem řešil, mám ho celej udělanej kromě výbrusu, nebyl potřeba.
nehejbal jsi třeba se šroubem dávkování nafty? Na jakým budíku co neni znát?
GO motoru jsem řešil, mám ho celej udělanej kromě výbrusu, nebyl potřeba.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: G II-1.6 TD
Lanko je v cajku,cerpadlo bylo podle slov bejvalyho majitele rozvrtany.Auto kdyz jsem ho kupoval,bylo bez lopatek na turbu,tak prej ubral naftu,ale to uz jsem tak nejak doladil podle druhyho cerpadla.Pak to jezdilo naprosto v pohode. Zacalo to zlobit az ted. Co te vysla ta go a cos tam vsechno menil ? Budik tlaku turba-rucka se ani nehne. 0 od 0Homeless píše:A nemáš třeba jenom roztřepený plynový lanko? Mě to dělalo taky brikule. Jinak to může dělat čerpadlo,
nehejbal jsi třeba se šroubem dávkování nafty? Na jakým budíku co neni znát?
GO motoru jsem řešil, mám ho celej udělanej kromě výbrusu, nebyl potřeba.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: G II-1.6 TD
já bych to typoval na čerpadlo. Komplet generálka a seřízení čerpadla vyjde do 3500,když si to necháš udělat
- abcd
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: G II-1.6 TD
Těch 3500,- myslíš go motoru?
- kubiczek
- Závodník
- Příspěvky: 553
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DěČín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: G II-1.6 TD
řekl bych, že spíš jenom čerpadla
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Re: G II-1.6 TD
to je docela dost, me stala generalka cerpadla 2500, a i to si myslim ze je moc ... a hlavne uz bych za tim clovekem v zivote nesel, hroznej debil, ale to jsem se dostal trochu mimo.abcd píše:Těch 3500,- myslíš go motoru?
to cerpadlo by chtelo hodit na stolici a odzkouset, pak podle toho udelat opravu nebo jen seridit
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: G II-1.6 TD
Měnil jsem pístní kroužky, šály na klice, vodítka a gufera ventilů, 2 ventily a veškerý gufera a těsnění na motoru.Keflek píše: Lanko je v cajku,cerpadlo bylo podle slov bejvalyho majitele rozvrtany.Auto kdyz jsem ho kupoval,bylo bez lopatek na turbu,tak prej ubral naftu,ale to uz jsem tak nejak doladil podle druhyho cerpadla.Pak to jezdilo naprosto v pohode. Zacalo to zlobit az ted. Co te vysla ta go a cos tam vsechno menil ? Budik tlaku turba-rucka se ani nehne. 0 od 0
Matroš asi za 6000,-
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- abcd
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: G II-1.6 TD
Těch 6000,- by odpovídalo za matroš, ale 3500,- za čerpadlo, to je raketa..
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: G II-1.6 TD
Diky vsem,otacky a zatah vyreseno.Co ten tlak na tom budiku...by nekdo nevedel ?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: G II-1.6 TD
Kam máš ten budík připojenej?
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: G II-1.6 TD
Co to má bejt že to bylo bez lopatek na turbu? Jestli je očesaný turbo, tak se nediv že nemá tlak.
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: G II-1.6 TD
To psal, že bylo, když to kupoval, tak předpokládám, že už tam nějaký turbo nacpal...
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: G II-1.6 TD
Myslis ze budu jezdit s ocesanym turbem ? Bastard predpoklada spravneok píše:Co to má bejt že to bylo bez lopatek na turbu? Jestli je očesaný turbo, tak se nediv že nemá tlak.
Homeless: je to zapojeny prez T na hadicku...sani-cerpadlo
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: G II-1.6 TD
Vtom připadě ten budík musí jít.Keflek píše:Myslis ze budu jezdit s ocesanym turbem ? Bastard predpoklada spravneok píše:Co to má bejt že to bylo bez lopatek na turbu? Jestli je očesaný turbo, tak se nediv že nemá tlak.
Homeless: je to zapojeny prez T na hadicku...sani-cerpadlo