G II-1.6 TD

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Keflek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1647
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

G II-1.6 TD

Příspěvek od Keflek »

Nebudete nekdo nahodou neco vedet ? Po proslapnuti plynu padaj ot. dolu strasne pomalu-do volnobehu tak 3-4 vteriny. Nastup turba je pri jizde znat,ale na budiku se raficka ani nehne.Motor jde docela ztezka-ani se mu tak nejak nechce od 2000 vejs. Dik za kazdou radu a pripominku. A resil jste nekdy nekdo go na tomhle motoru ?

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od Homeless »

A nemáš třeba jenom roztřepený plynový lanko? Mě to dělalo taky brikule. Jinak to může dělat čerpadlo,
nehejbal jsi třeba se šroubem dávkování nafty? Na jakým budíku co neni znát?
GO motoru jsem řešil, mám ho celej udělanej kromě výbrusu, nebyl potřeba.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
Keflek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1647
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od Keflek »

Homeless píše:A nemáš třeba jenom roztřepený plynový lanko? Mě to dělalo taky brikule. Jinak to může dělat čerpadlo,
nehejbal jsi třeba se šroubem dávkování nafty? Na jakým budíku co neni znát?
GO motoru jsem řešil, mám ho celej udělanej kromě výbrusu, nebyl potřeba.
Lanko je v cajku,cerpadlo bylo podle slov bejvalyho majitele rozvrtany.Auto kdyz jsem ho kupoval,bylo bez lopatek na turbu,tak prej ubral naftu,ale to uz jsem tak nejak doladil podle druhyho cerpadla.Pak to jezdilo naprosto v pohode. Zacalo to zlobit az ted. Co te vysla ta go a cos tam vsechno menil ? Budik tlaku turba-rucka se ani nehne. 0 od 0

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od vwCharlie »

já bych to typoval na čerpadlo. Komplet generálka a seřízení čerpadla vyjde do 3500,když si to necháš udělat

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od abcd »

Těch 3500,- myslíš go motoru?

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od kubiczek »

řekl bych, že spíš jenom čerpadla :)

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od pov »

abcd píše:Těch 3500,- myslíš go motoru?
to je docela dost, me stala generalka cerpadla 2500, a i to si myslim ze je moc ... a hlavne uz bych za tim clovekem v zivote nesel, hroznej debil, ale to jsem se dostal trochu mimo.

to cerpadlo by chtelo hodit na stolici a odzkouset, pak podle toho udelat opravu nebo jen seridit

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od Homeless »

Keflek píše: Lanko je v cajku,cerpadlo bylo podle slov bejvalyho majitele rozvrtany.Auto kdyz jsem ho kupoval,bylo bez lopatek na turbu,tak prej ubral naftu,ale to uz jsem tak nejak doladil podle druhyho cerpadla.Pak to jezdilo naprosto v pohode. Zacalo to zlobit az ted. Co te vysla ta go a cos tam vsechno menil ? Budik tlaku turba-rucka se ani nehne. 0 od 0
Měnil jsem pístní kroužky, šály na klice, vodítka a gufera ventilů, 2 ventily a veškerý gufera a těsnění na motoru.
Matroš asi za 6000,-
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od abcd »

Těch 6000,- by odpovídalo za matroš, ale 3500,- za čerpadlo, to je raketa..

Uživatelský avatar
Keflek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1647
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od Keflek »

Diky vsem,otacky a zatah vyreseno.Co ten tlak na tom budiku...by nekdo nevedel ?

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od Homeless »

Kam máš ten budík připojenej?
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od ok »

Co to má bejt že to bylo bez lopatek na turbu? Jestli je očesaný turbo, tak se nediv že nemá tlak.

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od Bastard »

To psal, že bylo, když to kupoval, tak předpokládám, že už tam nějaký turbo nacpal...

Uživatelský avatar
Keflek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1647
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od Keflek »

ok píše:Co to má bejt že to bylo bez lopatek na turbu? Jestli je očesaný turbo, tak se nediv že nemá tlak.
Myslis ze budu jezdit s ocesanym turbem ? :roll: Bastard predpoklada spravne :lol:
Homeless: je to zapojeny prez T na hadicku...sani-cerpadlo

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: G II-1.6 TD

Příspěvek od ok »

Keflek píše:
ok píše:Co to má bejt že to bylo bez lopatek na turbu? Jestli je očesaný turbo, tak se nediv že nemá tlak.
Myslis ze budu jezdit s ocesanym turbem ? :roll: Bastard predpoklada spravne :lol:
Homeless: je to zapojeny prez T na hadicku...sani-cerpadlo
Vtom připadě ten budík musí jít.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“